Puhelimessa

Anonyymi

Moi. Mites muut miehet, harrastatteko puhelinrunkkuja? Itsellä tulee soiteltua usein tuonne 02 linjalle. On kiihottavaa kunkuulee toisen miehen tai pojan runkkaavan. Mukavaa kuulla kun toisen runkkarin hengitys kiihtyy ja tietää toisen nautiskelevan samalla tavalla kuin itsekin.
Mul on myös yks tuttava jonka kans usein runkkaillaan puhelimessa. Usein kun kaveri soittaa ni aluks jutellaan niitä näitä. Monesti kaveri kyselee et ootko nähny kaupungilla tai jossain hyvännäköisiä pullotuksia tms.. Siinä vaiheessa jo itellä housut usein tosi ahtaalla ja kun kysyn kaverilta mitä hän on kokenut tai nähnyt viime aikoina niin pakko avata jo housut. Kaveri yleensä keroo melko seikkaperäisesti mitä on nähnyt ja kertoessaan sanoo et kyrpä rupee seisomaan pelkästä ajatuksesta. Siihen totean et niin seisoo täälläkin. Jompikumpi ehdottaa et pitää varmaan runkata. Viimeks sanoin kaverille et mul on ollu kulli jo hetken aikaa kädessä kun kuuntelin hänen tarinoita, siihen kaveri vastas et hänellä seiso kulli jo mulle soittaessa ja arveli saavansa musta puhelinrunkku seuraa. Eilen laitoin kaverille illalla vaan viestiä et mikäs fiilis siellä. Kaveri vastas et vähän levoton olo. Soitin hänelle ja kysyin mitä tarkoitat, nii kaveri sano et tekis mieli kattoo pokee. Sanoin et laita filmi pyörimään ja niin hän tekikin. Kyselin välillä mitä filmissä tapahtuu, oli kiihottavaa kuunnella kun kaveri selitti filmin tapahtumia ja samalla kuulin miten kaveri runkkas itteensä. Kaverikin kysy välillä et mitä teet ja vastasin vaan et on pakko runkata kun kuulostaa niin kiihottavalta. Jotenkin on vaan niin hiton kiimasta kuulla kun kaverin hengitys kiihtyy, välillä pyydän et laita känny kullin viereen ja sit kun kuulen tuppikullin litinää niin ri oo kaukana kun laukean. Täytyykin aamulla soitella kaverille et mitä su aamuna mielessä? Onk muilla miehillä samoja ajatuksia?

18

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikaisin aamulla soittelin ns turun linjoille, vedettiin itä-suomalaisen jampan kans kunnon puhelin orkut. Kivaa oli kuunnella kun puhelin laitettiin välillä ihan kullin viereen, kunnon tuppikullin litinää. Kiihotti kuunnella kunnon huohotusta ennen mällin lennämistä. Vain 3 tuntii aikaa tuosta ja taas on alettava runkulle.

    • Anonyymi

      N klo 23 soitan taas kun tuun töistä. Toivottavasti on muitakin. T. Tomi

    • Anonyymi

      Kohta täytyy soittaa ”linjoille”, senverran kiihottunut olo kun oon lueskellut täällä juttuja.

      • Anonyymi

        mille linjoille.


    • Anonyymi

      Puhelinjutut oli in joskus ysärillä, kun TomTom Talk oli voimissaan.

      Ihan on unohtunut kiitos internetin.

    • Anonyymi

      Et­si se­­ksi­kump­pani! Mä­­är­­­itä par­­­ame­trit j­­­a kau­­­pu­­­nki 👉 http://6453777.com/G/Z3fv 👈

    • Anonyymi

      Soitan myös kun vaimo pois kotoa. Kiihottavaa kuulla toisen vanhemman ukkomiehen runkkaava .

    • Anonyymi

      Livechatin kautta kerran soitin jollekkin miehelle ja fantasioimme sekä runkkasimme loppuun saakka, kiimasta kuulla toisen litinä sekä huohotus . Lopussa pientä ininää kun laukesi tulin itse samalla hetkellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Usein tulee runkattua puh sex.

      • Anonyymi

        Missä kontaktoit ?


    • Anonyymi

      On kyllä kiimasta keskustella toisen miehen kanssa ja runkkailla samalla. Vielä kiimasempaa ois kun sais soitella naisen kanssa ja kuulisi kun hän lipsuttelee pilluaan.

    • Minä harrastan myös puhelinrunkkuja joko 02-linjalla tai joidenkin persikasta löytyneiden kavereiden kanssa. Toisen kiiman ja laukeamisen kuunteleminen on tosi kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Joks stondaa

    • Anonyymi

      Täytyykin kohta soittaa ja runkata toisen miehen kans. On kiimasta kuunneltavaa.

    • Anonyymi

      Miten nopeesti lens

    • Anonyymi

      Aamulla soitin, oli paljon aamukiimaisia miehiä. Yhden miehen kans mentiin kahden kesken linjalle ja juteltiin kiimaisia ja runkattiin. Oli kiimainen mies, välillä laittoi kännykän ihan kyrvän viereen ja sain kuunnella litinää.

    • Anonyymi

      Mihin numeroon vois soittaa ja runkkailla?

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe