Jeesus käskee teloittaa kaikki, jotka eivät häneen usko

Onneksi kristityt eivät ole onnistuneet täyttämään Jeesuksen käskyä. Muuten me kaikki ateistit, muslimit, hindut, budhalaiset ja muihin kuin Jeesukseen uskovat olisimme jo mullan alla.

7 Mutta nuo viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen – tuokaa heidät tänne ja teloittakaa heidät minun edessäni.’»

18

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä löytö avaajalla UT:n puolelta siitä, miten Jeesus käskee tappamaan. On siinä meillä varsinainen rauhan ruhtinas. Juurikin tämän vuoksi kristinusko on niin vaarallinen. Maailmassa saisi olla vain yksi uskonto, kristinusko ja kaikki muulla tavalla uskovat laitettaisiin mullan alle. Onneksi länsimainen sekularismi on kuitenkin kuohinnut kristinuskon niin, etteivät kristityt pysty enää toteuttamaan näitä Jahven ja Jeesuksen verenhimoisia tappokäskyjä.

• Anonyymi

Kyllä minä tapan ihan joka päivä vain sen vuoksi, että Jeesus käskee niin tehdä. Kaappi ja kellari ovat täynnä luurankoja: niitä homoja siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tapan ihan joka päivä vain sen vuoksi, että Jeesus käskee niin tehdä. Kaappi ja kellari ovat täynnä luurankoja: niitä homoja siis.

Minä en suostu samaan saunaan edes homon luurangon kanssa.

• Anonyymi

Jeesus antoi ihmiskunnalle kaikki synnit anteeksi. Totta kai se on kuin elokuvissa. Mutta historiassa on varmennettu muutama tosiseikka asian puolesta.

Maapallolla on käynyt täysin ylivertainen ölento henkimaailmasta.

• Anonyymi

Ölentöpä hyvinkin...

• Anonyymi

Ne iloitsevat etukäteen häviöstämme ikuisessa helvetin tuskassa kuoleman jälkeen.
      Törkeät psykopaatit.
      😁

• Anonyymi

ristillä raukka sitten kuoli, jumalan poika, vai serkku 🤣

• Anonyymi

Kolmena päivänä univers...tarkoitan maakiekon yllä ei ollut Jumalaa.
        Saatana bailasi estottomasti bakkanaaleissa tuolloin.
        i😁

• Anonyymi

> Jeesus käskee teloittaa kaikki, jotka eivät häneen usko

Ei käske, kannattaisi lukea tuo vertaus kokonaan, ennen kuin häpäisee itsensä valtavalla tyhmyyden osoituksella.

• Anonyymi

Totta.
        Jatkoelämä helvetissä on elossaoloa ikuisesti
        😁

• "Ei käske..."

No noinhan se lukee Jumalan sanassa "teloittakaa heidät minun edessäni". Kuinka saatanan tyhmä täytyy olla, että tämän selvän asian kieltää?

• Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

"Ei käske..."

No noinhan se lukee Jumalan sanassa "teloittakaa heidät minun edessäni". Kuinka saatanan tyhmä täytyy olla, että tämän selvän asian kieltää?

Tavallaan niiden teloituksesta ei kuole koska elää sittemmin ikuisesti kituen
        😁

• Anonyymi

Ilmeisesti palstan trolli harrastaa taas itsepuhelua lukuisten nikkiensä kesken…

• Trolli tai ei, mutta avaaja on nostanut hyvin esille sen, että jopa UT:sta ja Rauhan Ruhtinaalta löytyy erittäin väkivaltaisia kostofantasioita toisinajattelijoita kohtaan. Jeesushan puhuu kuin pahainen kommunistidiktaattori, joka teloittaa vastavallankumouksellisia.

• Anonyymi

Avaus voisi työllistää kymmeniä kallispalkkaisia piispoja ja pappeja kun he pääsisivät selittelemään kehäpäätelmillään ja argumentaatiovirheillään, ettei Jeesus tätä tarkoittanut. Koko Jeesusta ei ollut olemassa. Tässäkin teloitusfantasiassa puhuu raakalaismainen vuohipaimen omia kostofantasioitaan. Ja sitten jotkut vielä uskovat tähän Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa. Ei saatana, täytyy olla mielisairaita 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Vääristät textiä,kerro kaikki.Rotta,älä valehtele,sillä jos vääristät Kristuksen sanan..

• Ei ollenkaan epäselvää rauhan ruhtinaan käsky!

Luukas 19:27 FINRK
        Mutta nuo viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen – tuokaa heidät tänne ja teloittakaa minun edessäni.’”

• Anonyymi

Miksi jo monta kertaa täysin virheelliseksi osoittautunutta Jumalan rakkautta edelleen opetetaan herkkäuskoisille Ordotoksellekin? Sen seuraukset nähdään nytkin Ukrainassa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3161
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe