M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

Näin sanoo Herra: ”Minun vihani on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet minut ja yhdessä kääntäneet selkänsä minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu minun sieraimissani, ja sen löyhkä on tullut minun kasvojeni eteen enkä voi sietää sitä enää.

Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella minua. Koska et kuuntele minua sinä minun nimeäni kantava kirkko, niin en minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksituksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle. Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä minulle, niin myös minä käännän selkäni heille.

Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei tule olemaan enää viisautta.

Annan tulla puutteen kansanne ylle, minkä tulette näkemään tulevina aikoina. Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he tulevat häpeillen pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöstensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle. Kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle.

Monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät tulen siirtämään syrjään heidän tehtävistään heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntemattomuudesta miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eivätkä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni. He tulevat antamaan minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös minä kääntymään.”

10

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Surullista todeta että nykypäivän kristikansasta suurin osa elää uskonnollisuudessa.
      Uskonnollisuus on maailman pahin syöpä, surullista että se koskee suurta osaa kristikansaa. Emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä,tätä ja tota vaan mitä Jeesus vastaa: Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni te laittomuden tekijät.
      On olemassa jo luopiokirkko(ja) ja papit jotka opettavat väärin ja koska näin on tapahtunut jo vuosikymmeniä tulee kylmenevään monien rakkaus.
      Kuvien palvonta, patsaiden palvonta "pyhine" muotomenoineen, suitsukkeineen ja kaapuineen on ällötys jumalan silmissä. Missään kohtaa raamattua ei myöskään puhuta paavalin sijaisesta johon eräs kirkkokunta on johtajansa asettanut Palvoen mariaa mikä menee epäjumalan palvomiseen.

Tämä oli laajempi kannan otto kristikunnan tilasta.

• Anonyymi

Valehtelet taas kummin.

• Anonyymi

Barnabaan evankeliumissa muistaakseni sanotaan, että älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään. Helppohan se on toisia osoittaa, jolloin olo tuntuu vähemmän syntiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Barnabaan evankeliumissa muistaakseni sanotaan, että älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään. Helppohan se on toisia osoittaa, jolloin olo tuntuu vähemmän syntiselle.

Enhän minä tuomitse vaan totean tosiasian.

• Anonyymi

Unessa kuulin tykinlaukauksen. Kun katsoin ikkunasta, niin viereisellä pellolla oli pieni savupatsas ja ymmärsin että venäläiskoneet olivat pudottaneet pommeja.

• Anonyymi

Milloin tämän unen näit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tämän unen näit ?

Pari päivää sitten.

• Anonyymi

Ihmiset näkee vanhankantaisia unia, koska eivät tiedä nykyajan sotakalustosta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin minne lie liikkuvat, mitä vanjat puuhaa? Onko kohta tuliaseiden jylinää kaikissa ilmansuunnissa ? niinkuin Rokan näyssä vuodelta 2001 sanottiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4979
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      3519
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3474
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2649
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1833
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      16
      1463
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1448
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1045
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    Aihe