M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

Näin sanoo Herra: ”Minun vihani on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet minut ja yhdessä kääntäneet selkänsä minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu minun sieraimissani, ja sen löyhkä on tullut minun kasvojeni eteen enkä voi sietää sitä enää.

Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella minua. Koska et kuuntele minua sinä minun nimeäni kantava kirkko, niin en minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksituksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle. Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä minulle, niin myös minä käännän selkäni heille.

Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei tule olemaan enää viisautta.

Annan tulla puutteen kansanne ylle, minkä tulette näkemään tulevina aikoina. Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he tulevat häpeillen pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöstensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle. Kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle.

Monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät tulen siirtämään syrjään heidän tehtävistään heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntemattomuudesta miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eivätkä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni. He tulevat antamaan minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös minä kääntymään.”

10

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Surullista todeta että nykypäivän kristikansasta suurin osa elää uskonnollisuudessa.
      Uskonnollisuus on maailman pahin syöpä, surullista että se koskee suurta osaa kristikansaa. Emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä,tätä ja tota vaan mitä Jeesus vastaa: Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni te laittomuden tekijät.
      On olemassa jo luopiokirkko(ja) ja papit jotka opettavat väärin ja koska näin on tapahtunut jo vuosikymmeniä tulee kylmenevään monien rakkaus.
      Kuvien palvonta, patsaiden palvonta "pyhine" muotomenoineen, suitsukkeineen ja kaapuineen on ällötys jumalan silmissä. Missään kohtaa raamattua ei myöskään puhuta paavalin sijaisesta johon eräs kirkkokunta on johtajansa asettanut Palvoen mariaa mikä menee epäjumalan palvomiseen.

      Tämä oli laajempi kannan otto kristikunnan tilasta.

    • Anonyymi

      Valehtelet taas kummin.

      • Anonyymi

        Barnabaan evankeliumissa muistaakseni sanotaan, että älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään. Helppohan se on toisia osoittaa, jolloin olo tuntuu vähemmän syntiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Barnabaan evankeliumissa muistaakseni sanotaan, että älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään. Helppohan se on toisia osoittaa, jolloin olo tuntuu vähemmän syntiselle.

        Enhän minä tuomitse vaan totean tosiasian.


    • Anonyymi

      Unessa kuulin tykinlaukauksen. Kun katsoin ikkunasta, niin viereisellä pellolla oli pieni savupatsas ja ymmärsin että venäläiskoneet olivat pudottaneet pommeja.

      • Anonyymi

        Milloin tämän unen näit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämän unen näit ?

        Pari päivää sitten.


      • Anonyymi

        Ihmiset näkee vanhankantaisia unia, koska eivät tiedä nykyajan sotakalustosta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin minne lie liikkuvat, mitä vanjat puuhaa? Onko kohta tuliaseiden jylinää kaikissa ilmansuunnissa ? niinkuin Rokan näyssä vuodelta 2001 sanottiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe