M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

Näin sanoo Herra: ”Minun vihani on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet minut ja yhdessä kääntäneet selkänsä minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu minun sieraimissani, ja sen löyhkä on tullut minun kasvojeni eteen enkä voi sietää sitä enää.

Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella minua. Koska et kuuntele minua sinä minun nimeäni kantava kirkko, niin en minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksituksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle. Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä minulle, niin myös minä käännän selkäni heille.

Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei tule olemaan enää viisautta.

Annan tulla puutteen kansanne ylle, minkä tulette näkemään tulevina aikoina. Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he tulevat häpeillen pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöstensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle. Kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle.

Monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät tulen siirtämään syrjään heidän tehtävistään heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntemattomuudesta miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eivätkä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni. He tulevat antamaan minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös minä kääntymään.”

10

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Surullista todeta että nykypäivän kristikansasta suurin osa elää uskonnollisuudessa.
      Uskonnollisuus on maailman pahin syöpä, surullista että se koskee suurta osaa kristikansaa. Emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä,tätä ja tota vaan mitä Jeesus vastaa: Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni te laittomuden tekijät.
      On olemassa jo luopiokirkko(ja) ja papit jotka opettavat väärin ja koska näin on tapahtunut jo vuosikymmeniä tulee kylmenevään monien rakkaus.
      Kuvien palvonta, patsaiden palvonta "pyhine" muotomenoineen, suitsukkeineen ja kaapuineen on ällötys jumalan silmissä. Missään kohtaa raamattua ei myöskään puhuta paavalin sijaisesta johon eräs kirkkokunta on johtajansa asettanut Palvoen mariaa mikä menee epäjumalan palvomiseen.

Tämä oli laajempi kannan otto kristikunnan tilasta.

• Anonyymi

Valehtelet taas kummin.

• Anonyymi

Barnabaan evankeliumissa muistaakseni sanotaan, että älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään. Helppohan se on toisia osoittaa, jolloin olo tuntuu vähemmän syntiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Barnabaan evankeliumissa muistaakseni sanotaan, että älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään. Helppohan se on toisia osoittaa, jolloin olo tuntuu vähemmän syntiselle.

Enhän minä tuomitse vaan totean tosiasian.

• Anonyymi

Unessa kuulin tykinlaukauksen. Kun katsoin ikkunasta, niin viereisellä pellolla oli pieni savupatsas ja ymmärsin että venäläiskoneet olivat pudottaneet pommeja.

• Anonyymi

Milloin tämän unen näit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tämän unen näit ?

Pari päivää sitten.

• Anonyymi

Ihmiset näkee vanhankantaisia unia, koska eivät tiedä nykyajan sotakalustosta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin minne lie liikkuvat, mitä vanjat puuhaa? Onko kohta tuliaseiden jylinää kaikissa ilmansuunnissa ? niinkuin Rokan näyssä vuodelta 2001 sanottiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      129
      9230
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      65
      3477
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      87
      2804
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      67
      1422
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      311
      1333
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      27
      1280
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1192
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      134
      1176
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1166
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1130
    Aihe