Enkelit, palvelevia henkiä, Jeesuksen omia varten.

Anonyymi

Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?”
Heb 1:13,14

Armollaan Herra ennättää
turvaksi omillensa,
ja enkelinsä lähettää
hän heidän avuksensa.
Me saamme laulaa ilolla.
On enkeleitä suojana
myös tänään matkallamme.

12

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala käyttää enkeleitä moninaisissa tehtävissä, mm. omiensa auttamisessa ja johdattamisessa elämän eri tilanteissa,

      Tämä on se, josta on kirjoitettu: 'Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava tiesi sinun eteesi.'
      Luuk 7:27

    • Anonyymi

      Mutta kuka ajaa alistettujen enkeleiden työsuhde-etuuksia kuntoon?
      Tytanni työnantajana!

      • Anonyymi

        Mutta kuka ajaa alistettujen enkeleiden työsuhde-etuuksia kuntoon?
        Tytanni työnantajana!
        Sinä voit olla siellä hanuri pystyssä..? sopiiko?
        Olet reikä joka sovittelee:)


    • Anonyymi

      Uskovilla on näitä ”luontaisetuja”. 😊

      • Anonyymi

        Jumala pitää omistaan huolen. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala pitää omistaan huolen. 😁

        Miksei se häädä Venäläisiä Ukrainasta, eikö se siihenkään pysty?
        Siellähän teitä kristittyjä on 84% väestöstä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se häädä Venäläisiä Ukrainasta, eikö se siihenkään pysty?
        Siellähän teitä kristittyjä on 84% väestöstä. 😁

        Jumala sallii ihmisten tehdä paljon pahuutta. Mutta sille on Jumalan raja. Kerran kaikki muuttuu! Saatana heitetään vielä tulijärveen ja kaikki Saatanan seuraajat siinä mukana.
        Kenen joukoissa sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala sallii ihmisten tehdä paljon pahuutta. Mutta sille on Jumalan raja. Kerran kaikki muuttuu! Saatana heitetään vielä tulijärveen ja kaikki Saatanan seuraajat siinä mukana.
        Kenen joukoissa sinä olet?

        Niin sekaisin tuskin koskaan menen, että noin lapsellisiin juttuihin uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala pitää omistaan huolen. 😁

        # Jumala pitää omistaan huolen. 😁 #
        Sellaiset jotka ei pysty itsestään huolehtimaan kuulu "täällä ajassa" laitoshoidon piiriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sekaisin tuskin koskaan menen, että noin lapsellisiin juttuihin uskoisin.

        Otan osaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala sallii ihmisten tehdä paljon pahuutta. Mutta sille on Jumalan raja. Kerran kaikki muuttuu! Saatana heitetään vielä tulijärveen ja kaikki Saatanan seuraajat siinä mukana.
        Kenen joukoissa sinä olet?

        Jumala vastaa kysymykseen isuoraan!, heitän sinut itse omatoimisesti sinne.
        https://www.youtube.com/watch?v=dBXg0vKsvAc

        Viattomat ihmiset kärsivät OSAAMATTOMUTESI TAKIA JUAMLA HÖLMÖ IDIOOTTI LISÄÄN EDELLISEENI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vastaa kysymykseen isuoraan!, heitän sinut itse omatoimisesti sinne.
        https://www.youtube.com/watch?v=dBXg0vKsvAc

        Viattomat ihmiset kärsivät OSAAMATTOMUTESI TAKIA JUAMLA HÖLMÖ IDIOOTTI LISÄÄN EDELLISEENI

        ok!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2104
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1919
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      38
      1409
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1187
    Aihe