Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?”
Heb 1:13,14
Armollaan Herra ennättää
turvaksi omillensa,
ja enkelinsä lähettää
hän heidän avuksensa.
Me saamme laulaa ilolla.
On enkeleitä suojana
myös tänään matkallamme.
Enkelit, palvelevia henkiä, Jeesuksen omia varten.
12
293
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala käyttää enkeleitä moninaisissa tehtävissä, mm. omiensa auttamisessa ja johdattamisessa elämän eri tilanteissa,
Tämä on se, josta on kirjoitettu: 'Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava tiesi sinun eteesi.'
Luuk 7:27 - Anonyymi
Mutta kuka ajaa alistettujen enkeleiden työsuhde-etuuksia kuntoon?
Tytanni työnantajana!- Anonyymi
Mutta kuka ajaa alistettujen enkeleiden työsuhde-etuuksia kuntoon?
Tytanni työnantajana!
Sinä voit olla siellä hanuri pystyssä..? sopiiko?
Olet reikä joka sovittelee:)
- Anonyymi
Uskovilla on näitä ”luontaisetuja”. 😊
- Anonyymi
Jumala pitää omistaan huolen. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei se häädä Venäläisiä Ukrainasta, eikö se siihenkään pysty?
Siellähän teitä kristittyjä on 84% väestöstä. 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei se häädä Venäläisiä Ukrainasta, eikö se siihenkään pysty?
Siellähän teitä kristittyjä on 84% väestöstä. 😁Jumala sallii ihmisten tehdä paljon pahuutta. Mutta sille on Jumalan raja. Kerran kaikki muuttuu! Saatana heitetään vielä tulijärveen ja kaikki Saatanan seuraajat siinä mukana.
Kenen joukoissa sinä olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala sallii ihmisten tehdä paljon pahuutta. Mutta sille on Jumalan raja. Kerran kaikki muuttuu! Saatana heitetään vielä tulijärveen ja kaikki Saatanan seuraajat siinä mukana.
Kenen joukoissa sinä olet?Niin sekaisin tuskin koskaan menen, että noin lapsellisiin juttuihin uskoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
# Jumala pitää omistaan huolen. 😁 #
Sellaiset jotka ei pysty itsestään huolehtimaan kuulu "täällä ajassa" laitoshoidon piiriin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sekaisin tuskin koskaan menen, että noin lapsellisiin juttuihin uskoisin.
Otan osaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala sallii ihmisten tehdä paljon pahuutta. Mutta sille on Jumalan raja. Kerran kaikki muuttuu! Saatana heitetään vielä tulijärveen ja kaikki Saatanan seuraajat siinä mukana.
Kenen joukoissa sinä olet?Jumala vastaa kysymykseen isuoraan!, heitän sinut itse omatoimisesti sinne.
https://www.youtube.com/watch?v=dBXg0vKsvAc
Viattomat ihmiset kärsivät OSAAMATTOMUTESI TAKIA JUAMLA HÖLMÖ IDIOOTTI LISÄÄN EDELLISEENI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala vastaa kysymykseen isuoraan!, heitän sinut itse omatoimisesti sinne.
https://www.youtube.com/watch?v=dBXg0vKsvAc
Viattomat ihmiset kärsivät OSAAMATTOMUTESI TAKIA JUAMLA HÖLMÖ IDIOOTTI LISÄÄN EDELLISEENIok!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263