Jos hylkäät Jeesuksen,

Anonyymi

hylkäät samalla mahdollisuuden päästä taivaaseen.

42

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo uskovaisten seassa haahuilu olis kiinostanutkaan.

    • Anonyymi

      Aamen! Kristuksen armon varassa, ei omilla teoilla, eikä ansioilla!

      • Anonyymi

        Mitäpä omat hyvätkään teot auttaisivat. Kaikki on Jeesuksen armon varassa. Kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä omat hyvätkään teot auttaisivat. Kaikki on Jeesuksen armon varassa. Kaikki!

        Aamen-vastaaja: hylkäät kaiken - mene laiskamato edes töihin kun irtolauseita postaat avaukseeni.

        PS. tein viestistäsi poistopyynnön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen-vastaaja: hylkäät kaiken - mene laiskamato edes töihin kun irtolauseita postaat avaukseeni.

        PS. tein viestistäsi poistopyynnön

        Luuletko, että sitä kukaan poistaa? Ei niistä poistoista ihminen päätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä omat hyvätkään teot auttaisivat. Kaikki on Jeesuksen armon varassa. Kaikki!

        Omat hyvät teot eivä auta yhtään, ne ovat kuin saastainen vaate. Jeesusuksessa tehty luetaan hyvyydeksi elämää tallentuiksi asioisi.


    • Anonyymi

      Pari pötköä dynamiittia jakkaran alle on kyllä varmempi keino kun tuollainen uskottelu.

      • Anonyymi

        Enpä kehoittaisi sinua kokeilemaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kehoittaisi sinua kokeilemaan…

        Raamattussa ei tuota kielletä, ties vaikka joku palstalle irtolauseita postaaVA MÖÖLLÖ.
        tekeekin. Avaukseni on pilalla irotlausevastaajien takia - ylläpitöa pyydetty poistamaan turhat avaukset täältä

        AMEN !


    • Anonyymi

      Ei taivaaseen siellä on kaikki tyhjän toimittajat.

      • Anonyymi

        Armahdetut pääsevät Taivaan Kotiin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armahdetut pääsevät Taivaan Kotiin. 😁

        Siehän sen tiiät.
        Se on rikosseuraamusviraston siviiliin sopeuttamispaikka laitostuneille.


    • Anonyymi

      Niinpä.
      ” Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
      Joh 14:6

      • Anonyymi

        Poeka otti portsarin paikan iha omin lupineen. Melkosta itsensä korottamista mutta eihän se ole hölmö joka lupailee olemattomia vaan se joka uskoo

        Aika pahasti tuo traumatisoitui isättömyydestään. Olis kannattanut Marian kertoa menneisyydestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poeka otti portsarin paikan iha omin lupineen. Melkosta itsensä korottamista mutta eihän se ole hölmö joka lupailee olemattomia vaan se joka uskoo

        Aika pahasti tuo traumatisoitui isättömyydestään. Olis kannattanut Marian kertoa menneisyydestään

        Ei se ollut siihen aikaan lähi-idässä helppoa myöntää käyneen vanhanaikaisesti. Maria oli ovela ja keksi niin uskomattoman tarinan, ettei sitä voinut olla uskomatta.🤣


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Selvä reitti!


    • Anonyymi

      Miksi luulet, että kaikki haluavat taivaaseen?

      • Anonyymi

        Siksi, koska ei ole kuin vain kaksi vaihtoehtoa.
        1. Ilman Jeesuksen armon vastaanottamista, helvetti.
        2. Jeesuksen armon vastaanottaminen sydämeen ja pysymässä Jeesukssa, pääsy taivaaseen.

        Jeesus sanoo
        Luuk.11:
        ....
        23. Joka ei ole minun kanssani, on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

        Ilm.3:
        20. Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani.
        21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istuutunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.
        22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.'"

        Luuk.21:
        17. Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden.
        18. Mutta ei hiuskarvakaan teidän päästänne joudu hukkaan.
        19. Kestävyydellänne te voitatte omaksenne elämän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, koska ei ole kuin vain kaksi vaihtoehtoa.
        1. Ilman Jeesuksen armon vastaanottamista, helvetti.
        2. Jeesuksen armon vastaanottaminen sydämeen ja pysymässä Jeesukssa, pääsy taivaaseen.

        Jeesus sanoo
        Luuk.11:
        ....
        23. Joka ei ole minun kanssani, on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

        Ilm.3:
        20. Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani.
        21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istuutunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.
        22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.'"

        Luuk.21:
        17. Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden.
        18. Mutta ei hiuskarvakaan teidän päästänne joudu hukkaan.
        19. Kestävyydellänne te voitatte omaksenne elämän."

        Itse asiassa vaihtoehtoja on vain yksi, kuolema ja häipyminen historian hämäryyteen.


    • Anonyymi

      Niin. Jeesus on tie, totuus ja elämä! Ihana ja ihmeellinen Jeesus Kristus!

      • Anonyymi

        Tankit jauhautuvat tielle Ukrainassa, onkohan Jeesus mössönä?

        t. Avaaja


    • Ylen katsomista Jeesuksen sovitus työhön, ja hylkää armon omaltakohdaltaan vetää Jumalan vihan ylleen.

      • Anonyymi

        Höpö höpö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö!

        Ei ole mikään höpö höpö viimeisellä tuomiolla on turhaa parkua jos sulle sanotaa menkää pois te laittomuuten tekijä, siihen paikka joka on valmistettu saatanalle ja hänen enkeleilleen.


    • Anonyymi

      Se on just noin!

    • Anonyymi

      Tottahan se on. Sitä en tiedä onko miten pitkälle vielä mahdollisuus tehdä parannus? Loppuuko armo siihen kun täällä elävä ruumis kuolee vai onko vielä sen jälkeen mahdollista kääntyä Jeesuksen puoleen.

    • Anonyymi

      Opin vasta muutama päivä sitten kirjaa lukemalla, että armo tarkoittaa kaikissa seitsemässä sakramentissa pysymistä.
      Kirkko opettaa että taivaaseen pääsy edellyttää rippiä.

      Sovitus oli ennen Lutherin aikaa maksullinen. Oli Aneet, pyhiinvaellus, ristiretki, ostetut messut ja pyhäinjäännökset. Myös luostarit ja sääntökunnat. Ne oli oikein ja oikeaan aikaan syntyneet armovälineet, mutta Roomalaiskirje kertoo myös ilmainen Lutherin tarjoama armoväline kelpaa yhden aionin ajan.

    • hylkäät Jeesuksen suoman armon, joten Jumalan viha pysyy ylläsi se toteutuu viimeisenä päivänä, kun sanoo vasemmalla puolen oleville menkää pois te kirotut siihen paikka joka on valmistettu paholaiselle ja hänen enkeleilleen niin he lähtevä ikuiseen vaivan paikkaan.

    • Anonyymi

      Aivan niin.

    • Anonyymi

      Samoin jos hylkäät naan vetovoiman, tempaudut avaruuteen. Tai jos ulkona ollessasi päätät hyljätä auringonvalon, et päivety lainkaan.

    • Anonyymi

      Se on just noin, lyhyesti sanottuna!

    • Jeesuksen hylkääjät ovat elämän ulkopuolella, poissa kirkaudesta menenvä pimeyteen.

      • Anonyymi

        "jos me olemme uskottomat, on HÄN uskollinen, sillä ITSEÄNSÄ kieltää hän ei saata"
        2 Tim: 2: 13

        "itseänsä"
        "Sillä JUMALA oli Kristuksessa ja sovitti maailman ITSENSÄ kanssa"
        2 Kor: 5:19

        Raamatun sanaan , mitään LISÄÄMÄTTÄ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "jos me olemme uskottomat, on HÄN uskollinen, sillä ITSEÄNSÄ kieltää hän ei saata"
        2 Tim: 2: 13

        "itseänsä"
        "Sillä JUMALA oli Kristuksessa ja sovitti maailman ITSENSÄ kanssa"
        2 Kor: 5:19

        Raamatun sanaan , mitään LISÄÄMÄTTÄ.

        Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan. Tarkoitta uskovia henkilöitä jota ovat Jeesuksen omia meissä asuu pyhähenki sen johtama me kuljemme tässä maailmassa.


    • Anonyymi

      Ihmisen paras valinta: Jeesus Kristus, syntien sovittaja. 😊

    • Anonyymi

      Evankeliumi on julistettu pelastukseksi.

    • Anonyymi

      Aloittajalle sanoisin että kun levittää tätä uskonto aatteensa propagandaa kannattaa lähestyä ihmisiä toisesta näkökannasta.

      Se että yrität kaupata uskontoasi siitä narsistisesta näkökulmasta että uskovainen itse "pääsee " johonkin taivaaseen omaksumalla aatteesi ei oikein pure ihmisiin sillä kaikki narsistit ovat jo uskovaisia tämän "minä itse" ajattelun johdosta.

      Yritä kaupata ja tehdä propagandaa jostain jalommasta palkinnosta mikä ihmistä odottaa jossa ihminen ei itse narsistisesti ole keskiössä vaan universumi tai planeettamme ja sen elävät olennot koita jotenkin saada sellaiset ihmiset kiinnostumaan jotka eivät näe maailmaa "minä itse" näkökulmasta ja "minun palkintoni" nykyään on niin paljon ihmisiä joille tuo vanhanaikainen uskovainen minä itse ajattelu on vierasta ja noloa.

    • Anonyymi

      Jos hylkäät Maan vetovoiman, menetät mahdollisuutesi pysyä Maan pinnalla.

      • Anonyymi

        Jos hylkäät maan vetovoiman pääset taivaaseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hylkäät maan vetovoiman pääset taivaaseen .

        :D :D :D


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe