Olen 25v. nainen. Minua kiihottaa aivan valtavasti kaikki mikä liittyy omiin rintoihini. Rintani ovat todella suuret ja kiinteät, nännit ovat melko pienet ja nöpöttävät melkein aina. Kosketusherkkyyttä löytyy valtavasti enkä tiedä mitään parempaa kuin mies näpräämässä tai imemässä rintojani. Sellainen sormella pyörittely, nännin venyttäminen ja etenkin imeminen tekevät mut aivan hullun kiimaiseksi. Voisin maata tunteja sängyssä niin että mies imisi tissiäni tai kiusaisi nänniä. Löytyykö miehiä joita tällainen kiinnostaisi?
Tissifetissi
15
971
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nännit on mun mieleen olleet aina ja tissejäsi olisi kiva imee sekä puristella
Missä olisit, mä Kuopion seudulla nyt.- Anonyymi
Tuu mun luo sitten niin hieron sun rintojasi mielellään
Aah, todella ihanan kuuloista. Minulla on tissifetissi ja kuvailemasi on juuri sellaista joska nautin, kuten monenlaisesta muustakin tissien palvomisesta ja huomioimisesta…..unohtamatta naista ;) Harmi vaan, että ihanaa isotissistä naista on vaikea löytää, varsinkin tissien palvomisesta pitävää sellaista. Että mikäli joku isotissinen nainen kaipailee samaa ja asustaa pks, niin tulehan juttusille.
- Anonyymi
Kiinnostaa ☺️ N43
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa ☺️ N43
Olis ihanaa
- Anonyymi
Hei, imen mielelläni..myös sun pimppiä...
- Anonyymi
Tämä että kiihottuu omaista tuumiinosistaan ei ole mitenkään epätavallista. Itse olen vanha savottamies ja tykkään kovasti palleistani.
- Anonyymi
ruuniinosista piti olla mutta kyllä te huomaatte.
- Anonyymi
Tottakai minulle sopisi.
- Anonyymi
Todellakin kiinnostaa, voisin ahmia rintoja tuntikausia kunhan välillä saa laskea siemenet sisääsi ja taas jatkaa imemistä!😘
- Anonyymi
pukeudu ohueen t-paitaan josta nännit näkyvät läpi kastele johan kiihoittuisin
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Onko 02 al naista joka haluaa rintojen palvontaa.
- Anonyymi
Kuopion alueella 27v tissien palvoja. Olisipas ihana löytää omat herkkurinnat joita voi mitä erikoisemmin hyväillä ja imeä. Seksin ei tarvitse liittyä tähän. Toki onnistuu halutessaan. Nuolen myös pimpsat ja pyllytkin.
Haaveissa olisi löytää nainen joka tekisi minusta itselleen palvelijan.
017 Alueella. Säpö
Ilari(piste)kinnune1997(a)proton.me
Snäp ile(alaviiva)k25
Koo ii koo sovellus mazzaaa6
Naiset olkaa yhteydessä mikäli tarvetta ilmenee. - Anonyymi
Löytyispä tuollainen nainen Vantaalta.
Isotissinen kuuma nainen,kyllä rintasi saisivat kunnon käsittelyn
Milkman6
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773