Tissifetissi

Anonyymi

Olen 25v. nainen. Minua kiihottaa aivan valtavasti kaikki mikä liittyy omiin rintoihini. Rintani ovat todella suuret ja kiinteät, nännit ovat melko pienet ja nöpöttävät melkein aina. Kosketusherkkyyttä löytyy valtavasti enkä tiedä mitään parempaa kuin mies näpräämässä tai imemässä rintojani. Sellainen sormella pyörittely, nännin venyttäminen ja etenkin imeminen tekevät mut aivan hullun kiimaiseksi. Voisin maata tunteja sängyssä niin että mies imisi tissiäni tai kiusaisi nänniä. Löytyykö miehiä joita tällainen kiinnostaisi?

15

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nännit on mun mieleen olleet aina ja tissejäsi olisi kiva imee sekä puristella
      Missä olisit, mä Kuopion seudulla nyt.

• Anonyymi

Tuu mun luo sitten niin hieron sun rintojasi mielellään

• Aah, todella ihanan kuuloista. Minulla on tissifetissi ja kuvailemasi on juuri sellaista joska nautin, kuten monenlaisesta muustakin tissien palvomisesta ja huomioimisesta…..unohtamatta naista ;) Harmi vaan, että ihanaa isotissistä naista on vaikea löytää, varsinkin tissien palvomisesta pitävää sellaista. Että mikäli joku isotissinen nainen kaipailee samaa ja asustaa pks, niin tulehan juttusille.

• Anonyymi

Kiinnostaa ☺️ N43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa ☺️ N43

Olis ihanaa

• Anonyymi

Hei, imen mielelläni..myös sun pimppiä...

• Anonyymi

Tämä että kiihottuu omaista tuumiinosistaan ei ole mitenkään epätavallista. Itse olen vanha savottamies ja tykkään kovasti palleistani.

• Anonyymi

ruuniinosista piti olla mutta kyllä te huomaatte.

• Anonyymi

Tottakai minulle sopisi.

• Anonyymi

Todellakin kiinnostaa, voisin ahmia rintoja tuntikausia kunhan välillä saa laskea siemenet sisääsi ja taas jatkaa imemistä!😘

• Anonyymi

pukeudu ohueen t-paitaan josta nännit näkyvät läpi kastele johan kiihoittuisin

• Anonyymi

Löytyy

• Anonyymi

Onko 02 al naista joka haluaa rintojen palvontaa.

• Anonyymi

Kuopion alueella 27v tissien palvoja. Olisipas ihana löytää omat herkkurinnat joita voi mitä erikoisemmin hyväillä ja imeä. Seksin ei tarvitse liittyä tähän. Toki onnistuu halutessaan. Nuolen myös pimpsat ja pyllytkin.

Haaveissa olisi löytää nainen joka tekisi minusta itselleen palvelijan.

017 Alueella. Säpö
      Ilari(piste)kinnune1997(a)proton.me
      Snäp ile(alaviiva)k25
      Koo ii koo sovellus mazzaaa6

Naiset olkaa yhteydessä mikäli tarvetta ilmenee.

• Anonyymi

Löytyispä tuollainen nainen Vantaalta.
      Isotissinen kuuma nainen,kyllä rintasi saisivat kunnon käsittelyn

Milkman6

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe