MANU REKOLA

KATSONUT

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH...

9

7240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ManuJEE

Hheeheh, "no meni niin paljo rahaa bensaan että jäi vaan 8000€" KJeh, myönsi passiivisista tuloista sentään että "eihän se realistisesti ikinä toteudu"

• hjyva

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

• justjåå
        hjyva kirjoitti:

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

HIHIHIIIII
        HOHOHOOOOO
        !!!!!!!!!!!!!!!
        Olipas hupaisaa.... Nå nyt on sekin paska haudattu virallisesti....

• että
        hjyva kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

• hjyva
        että kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

• pojat
        hjyva kirjoitti:

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

• Pena
        pojat kirjoitti:

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

Muuta kuin kova ääni(tietää ketä tuntee :)

Toyota Corollalla ajelee ja asuu vuokralla.. iha pluffia koko homma.
        Eihän tuosta tienaa edes pimeästi!

• Anonyymi

Onko hyvä business mies Manu?

• Anonyymi

Samassa sarjassa helmannin ja suomisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2358
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1572
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1222
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1018
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      288
      915
    7. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    8. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      902
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe