MANU REKOLA

KATSONUT

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH...

9

7883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ManuJEE

Hheeheh, "no meni niin paljo rahaa bensaan että jäi vaan 8000€" KJeh, myönsi passiivisista tuloista sentään että "eihän se realistisesti ikinä toteudu"

• hjyva

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

• justjåå
        hjyva kirjoitti:

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

HIHIHIIIII
        HOHOHOOOOO
        !!!!!!!!!!!!!!!
        Olipas hupaisaa.... Nå nyt on sekin paska haudattu virallisesti....

• että
        hjyva kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

• hjyva
        että kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

• pojat
        hjyva kirjoitti:

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

• Pena
        pojat kirjoitti:

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

Muuta kuin kova ääni(tietää ketä tuntee :)

Toyota Corollalla ajelee ja asuu vuokralla.. iha pluffia koko homma.
        Eihän tuosta tienaa edes pimeästi!

• Anonyymi

Onko hyvä business mies Manu?

• Anonyymi

Samassa sarjassa helmannin ja suomisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      104
      2617
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1667
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1515
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1028
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      896
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe