MANU REKOLA

KATSONUT

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH...

9

7516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ManuJEE

Hheeheh, "no meni niin paljo rahaa bensaan että jäi vaan 8000€" KJeh, myönsi passiivisista tuloista sentään että "eihän se realistisesti ikinä toteudu"

• hjyva

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

• justjåå
        hjyva kirjoitti:

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

HIHIHIIIII
        HOHOHOOOOO
        !!!!!!!!!!!!!!!
        Olipas hupaisaa.... Nå nyt on sekin paska haudattu virallisesti....

• että
        hjyva kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

• hjyva
        että kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

• pojat
        hjyva kirjoitti:

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

• Pena
        pojat kirjoitti:

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

Muuta kuin kova ääni(tietää ketä tuntee :)

Toyota Corollalla ajelee ja asuu vuokralla.. iha pluffia koko homma.
        Eihän tuosta tienaa edes pimeästi!

• Anonyymi

Onko hyvä business mies Manu?

• Anonyymi

Samassa sarjassa helmannin ja suomisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe