MANU REKOLA

KATSONUT

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH...

9

6393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ManuJEE

Hheeheh, "no meni niin paljo rahaa bensaan että jäi vaan 8000€" KJeh, myönsi passiivisista tuloista sentään että "eihän se realistisesti ikinä toteudu"

• hjyva

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

• justjåå
        hjyva kirjoitti:

Yksi ryhmä on taatusti voittaja tässä jutussa. Meinaten huoltoasemat. Miettikää, jos suomalaisten keskitulot on noin 2000€/kk niin Manu tienasi noin 650€/kk. Itse hän kehui, että hyvät tulot oli tuonna vuonna 2003. Hyvinä tuloina pitäisin noin 4000€/kk joten meidän Manupoika laittoi noin 2000€ polttoaineisiin kuukaudessa 1300€ muuhun koulutushömppään. On siinä pätevä jätkä!

HIHIHIIIII
        HOHOHOOOOO
        !!!!!!!!!!!!!!!
        Olipas hupaisaa.... Nå nyt on sekin paska haudattu virallisesti....

• että
        hjyva kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

• hjyva
        että kirjoitti:

noi kaikki rahat on oikeasti mennyt bensaan ja koulutusmateriaaliin, veronkiertoa! Ja tuskin manu kaikkia tulojaan ilmoittaa verottajalle, ketään ei voi olla niin TYHMÄ!

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

• pojat
        hjyva kirjoitti:

usko. Jos miehellä on miljoonan liikevaihto, niin on kyllä todella tyhmä, jos ei saa revittyä siitä enempää hilloa. Minä en todellakaan haluaisi samaa kirjanpitäjää kuin Manulla on, koska mä luulen, että verottaja on erittäin kiinnostunut hänen tekemisistään noiden lukujen perusteella.

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

• Pena
        pojat kirjoitti:

Manun firmalla on oikeesti miljoonan EURON liikevaihto KUUKAUDESSA!
        Tarkistakaa jos ette usko! Vai ootteko niin tyhmiä ettette osaa tarkistaa manunfirman rahaliikennettä?
        Ja jos mää nyt ihan rehellisesti sanon nii ne verotiedoissa olevat luvut ei kerro koko totuutta.
        Kattokaa ku yrittäjä voi Suomessa nostaa tosta vaan firman tililtä rahaa ja kirjata ne vaikka tulonhankkimiskuluiksi ni kattokaa niistä ei mee veroja.
        Me busines miehet nää hommat tiietään!

Muuta kuin kova ääni(tietää ketä tuntee :)

Toyota Corollalla ajelee ja asuu vuokralla.. iha pluffia koko homma.
        Eihän tuosta tienaa edes pimeästi!

• Anonyymi

Onko hyvä business mies Manu?

• Anonyymi

Samassa sarjassa helmannin ja suomisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5093
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      111
      2616
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2064
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1670
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1279
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1269
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1019
    Aihe