Tulkoon loppu kaikelle sadismille raviurheilussa.
Tuhoutkoon sadistien harrastus ja tulkoon loppu heidän pelihimolleen.
MOT ja hevosten ravikidutus
5
209
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kynnettäköön kaikki raviradat pelloksi.
- Anonyymi
Lannokkeiksi kaikki Raamatun jakeet jotka eivät rukouksia toteuta. Riipaistaan sivu irti ^RIIIIIIIIIPSSSSSSSSS- äänen kera ja kakkaa on riittävästi viilujen väliin
t. avaaja
- Anonyymi
Taikka Heitän Jumalan Alas Taivaaasta ja syön alkupaloiksi ellei auta!!!!!!!!!!!!!!
SadistiJumama sallinut hevosten tuskat 2000 vuotta kaikenmaaliman uskonsodissa
Munaton Jumala ei ole edes armeijaa käynyt?- Anonyymi
Hyvä että asia on otettu esille!
Olen itsekin sitä mieltä että hevosten ei pidä osallistua mihinkään kilpailuihin, vaan kohdella hevosia kaikella rakkaudella. Luojan luomia ovat.Miten arvokasta työtä ovat tehneet ja tekevät.
Ammattilaiset saisivat vaatia muutoksia kaikkiin otteluihin, ja kilpailuihin.
Ei hevoset itse pyydä päästä kilpailemaan.
Ne on ne hevosten omistajat.
Kilpailisivat keskenään, kuka nopeimmin juoksee jonkun radan ympäri ja hyppää korkeimmalla.
https://sverigesradio.se/artikel/hevonen-ei-ole-urheiluvaline-hevosurheilun-ammattilaiset-vaativat-muutoksia-viisiotteluun
- Anonyymi
Raviurheiku ja kouluratsastus,millaista eläimen pakotusta ja ihmisen itselleen kunnian omimista!Katselin salaa kuvattua matkuskua,miten sirkuksen eläimiä julmasti kohdeltiin ihmisten iloksi ja ihailtaviksi,ihmismäisellä ja eläimelle epäluonnollisella osaamisella.
Vegaanithan on taas pudotettava laskuista pois!Lihan syöjä taas varmasti joutuu epäiltyjen listalle!Tällaisen julmuuden äänekkäänä tai hiljaisena kannattajana tai toteuttajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191359Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3221303- 991071
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617