Tulkoon loppu kaikelle sadismille raviurheilussa.
Tuhoutkoon sadistien harrastus ja tulkoon loppu heidän pelihimolleen.
MOT ja hevosten ravikidutus
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kynnettäköön kaikki raviradat pelloksi.
- Anonyymi
Lannokkeiksi kaikki Raamatun jakeet jotka eivät rukouksia toteuta. Riipaistaan sivu irti ^RIIIIIIIIIPSSSSSSSSS- äänen kera ja kakkaa on riittävästi viilujen väliin
t. avaaja
- Anonyymi
Taikka Heitän Jumalan Alas Taivaaasta ja syön alkupaloiksi ellei auta!!!!!!!!!!!!!!
SadistiJumama sallinut hevosten tuskat 2000 vuotta kaikenmaaliman uskonsodissa
Munaton Jumala ei ole edes armeijaa käynyt?- Anonyymi
Hyvä että asia on otettu esille!
Olen itsekin sitä mieltä että hevosten ei pidä osallistua mihinkään kilpailuihin, vaan kohdella hevosia kaikella rakkaudella. Luojan luomia ovat.Miten arvokasta työtä ovat tehneet ja tekevät.
Ammattilaiset saisivat vaatia muutoksia kaikkiin otteluihin, ja kilpailuihin.
Ei hevoset itse pyydä päästä kilpailemaan.
Ne on ne hevosten omistajat.
Kilpailisivat keskenään, kuka nopeimmin juoksee jonkun radan ympäri ja hyppää korkeimmalla.
https://sverigesradio.se/artikel/hevonen-ei-ole-urheiluvaline-hevosurheilun-ammattilaiset-vaativat-muutoksia-viisiotteluun
- Anonyymi
Raviurheiku ja kouluratsastus,millaista eläimen pakotusta ja ihmisen itselleen kunnian omimista!Katselin salaa kuvattua matkuskua,miten sirkuksen eläimiä julmasti kohdeltiin ihmisten iloksi ja ihailtaviksi,ihmismäisellä ja eläimelle epäluonnollisella osaamisella.
Vegaanithan on taas pudotettava laskuista pois!Lihan syöjä taas varmasti joutuu epäiltyjen listalle!Tällaisen julmuuden äänekkäänä tai hiljaisena kannattajana tai toteuttajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962