Mikko osti Maisalle 1000e Gucci laukun

Anonyymi

Romanttinen Mikko jolla näyttää myös rahaa olevan vaikka kateelliset täällä muuta väittävät.

146

4175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä maalla ei Cuccin laukut meinaa mitään. Eihän me eroteta aitoa väärennöstä oikeasta veskasta. Sulaa hulluutta laittaa laukkuun tonni. Lämmittää hetken kuin kusi housussa pakkasella.

      • Anonyymi

        Ei teitä juntteja tänne kaivata keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä juntteja tänne kaivata keskustelemaan.

        Kuule, sinun sanomalla juntilla oli ihan fiksu ja järkevä mielipide. Sinäkö ole sitä mieltä, että te lapsilisää saavat rääväsuut saatte vain tänne kirjoitella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, sinun sanomalla juntilla oli ihan fiksu ja järkevä mielipide. Sinäkö ole sitä mieltä, että te lapsilisää saavat rääväsuut saatte vain tänne kirjoitella?

        Korjaus: olet


      • Anonyymi

        Laukut romantiikkaa? Eiköhän se romantiikka löydy muualta kuin tavaroista ja laukuista. Sairastahan tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä juntteja tänne kaivata keskustelemaan.

        Kivantuntuinen pari on ,mitä olen lastani ulkoiluttanut ja jutellet heidän kanssaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivantuntuinen pari on ,mitä olen lastani ulkoiluttanut ja jutellet heidän kanssaan

        Taidat olla vähän 🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukut romantiikkaa? Eiköhän se romantiikka löydy muualta kuin tavaroista ja laukuista. Sairastahan tuo on.

        Maisa ei ole tyytyväinen ilman hintavia tavaroita/lahjoja ja tästä syystä Maisan elämä on köyhää. Hän ei tule koskaan olemaan tyytyväinen mihinkään. Pitää saada enemmän ja enemmän ja aina vain uutta ja kalliimpaa mutta mikään ei tyydytä sisäistä tyhjyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivantuntuinen pari on ,mitä olen lastani ulkoiluttanut ja jutellet heidän kanssaan

        Taidat olla se kuuluisa lähihenkilö. Tuttu mm. Linnanmäeltä ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla se kuuluisa lähihenkilö. Tuttu mm. Linnanmäeltä ym.

        Niin ja Savonlinnasta 😃! Jos ei itse ole nähnyt, niin tutut ja tutuntutut sekä serkunkumminkaimat kyllä ilmoittavat hänelle Maisa Torpan liikkumisista, ulkonäöstä, onko hiiren kanssa vai ei jne…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vähän 🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥.

        Kuka olet? Nimesi ja asuinpaikkasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä juntteja tänne kaivata keskustelemaan.

        Gucci krääsä:
        99,9 % tarkka kiinalaiskopio , hinta 25 € .Ei pysty erottamaan kuin suurennuslasilla. Ostaisin sen joka kerta jos vosu sellaista vaatisi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, sinun sanomalla juntilla oli ihan fiksu ja järkevä mielipide. Sinäkö ole sitä mieltä, että te lapsilisää saavat rääväsuut saatte vain tänne kirjoitella?

        Onko mielestäsi kirjoitustaidottomuus fiksua ja järkevää? Miten vaikeaa voi olla valita G:n ja C:n välillä, varsinkin kun ne äännetään aivan eri tavoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukut romantiikkaa? Eiköhän se romantiikka löydy muualta kuin tavaroista ja laukuista. Sairastahan tuo on.

        Juu ei ole Ässien suhde terveellä pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet? Nimesi ja asuinpaikkasi?

        21:11. Mitähän minun olinpaikkansa ja nimeni sinulle kuuluu? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:11. Mitähän minun olinpaikkansa ja nimeni sinulle kuuluu? 🤣

        ..siis..olinpaikkani.


    • Anonyymi

      Mikko muistaa tietenkin rakastapuolisoa lahjoilla .❣️👜

    • Anonyymi

      Kuka haluaa tonnin vaippakassin? Ei mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Ei ole sohvinkaan laukuissa järkeä.


    • Anonyymi

      Torpantiinalla on samanhintaiset prillit merkillä.

    • Anonyymi

      No tonnin veska nyt ei kerro mistään varakkuudesta vielä. Ihan keskituloiset ostelee tuon hintaluokan laukkuja. Rikkailla ne laukut on lähempänä 10k€, kuin 1000€. Mutta ihan kiva, että Mikko voi vaimoaan muistaa vaatimattomallakin lahjalla. Eihän Maisalla ole paukkuja kilpailla samassa sarjassa, kuin Belorfit ym, joilla on oikeasti rikas mies.

      • Anonyymi

        Mikä toi nyt on tonnin laukku. Jokaisella normaalilla palkansaajalla on sellaiseen varaa ja ihan itse tienatuilla rahoilla, niin siis ne jotka sellaisen haluaa.


      • Anonyymi

        Vaan ylikselläpä kiertää juttua, että eräs omasta mielestään ”maailman paras vaimo, maailman eniten paras äiti ja äitipuoli, joka on mielestään (vaikka sanookin miehensä mielestä olevansa) myös maailman eniten kaunein”, on kuulemma yrittänyt entistä autourheilija-rakastaan aikoinaan, tekemään paperit talostaan tämän ”eniten kauneimman” hyväksi 😳. Pyysikö tämä ”eniten paras” taloa huomenlahjaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ylikselläpä kiertää juttua, että eräs omasta mielestään ”maailman paras vaimo, maailman eniten paras äiti ja äitipuoli, joka on mielestään (vaikka sanookin miehensä mielestä olevansa) myös maailman eniten kaunein”, on kuulemma yrittänyt entistä autourheilija-rakastaan aikoinaan, tekemään paperit talostaan tämän ”eniten kauneimman” hyväksi 😳. Pyysikö tämä ”eniten paras” taloa huomenlahjaksi?

        Siinä oli järjen ääntä. Pitämällä taloa nimissään sai ralliautoilija verottajan niskaansa. Talon avulla verottaja iski kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli järjen ääntä. Pitämällä taloa nimissään sai ralliautoilija verottajan niskaansa. Talon avulla verottaja iski kimppuun.

        Loppupeleissä kyllä ralliautoilija voitti. Maisa ja Mikki olisivat voineet asettua asumaan Latvalan taloon eron jälkeen…siis jos pytinki olisi ollut Torpan nimissä 😃. Kyllä Mikki siellä olisi hyvin viihtynyt 🤗. Viihtyi hän Latvalan mökilläkin 😊. Mikki on ihan samanlainen kuin puolisonsa, vakka ja kansi 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi nyt on tonnin laukku. Jokaisella normaalilla palkansaajalla on sellaiseen varaa ja ihan itse tienatuilla rahoilla, niin siis ne jotka sellaisen haluaa.

        Just näin! Ja jos mun mies ostaa mulle lahjaksi 1000€ laukun, niin olen kiitollinen lahjasta, simple as that. En ymmärrä taas tätä meuhkaamista yhtään, oli kyseessä kuka tahansa.


    • Anonyymi

      Voi apua!
      Kyllä tää gucci-keissi todistaa ainakin sen, että höyrähtänyt it-Mikkihiiri ja silari-Törppö on aivan täydellinen pari toisillleen.
      Mitään suhteellisuuden tajua ei edusta se,että ilmeisen työtön huoltaja ostelee ansiosidinnaisellaan merkkiväskyjä tollolle puolisolleen.
      Tulee vain mieleen millä tavoin tää hemmo lahjoi ex:äänsä esikoisen synnyttyä?
      Tuskin vaatimustaso oli nyxän tasoinen.

      • Anonyymi

        Siis ansiosidonnaisellaan,sorry!


    • Anonyymi

      Ihanasti Mikko hemmottelee Maisaa.

    • Anonyymi

      Kyllä Maisuli taitaa taas vedättää, onkohan tuo veska aitoa nähnytkään. Kuuluu samaan tyrkkyjulkkis porukkaan kuin Soffi ja Martta, eli pakonomaista varallisuudella lesoilua.

      • Anonyymi

        Kyllä olen epäonnistunut äitinä, kun minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista hoitolaukkua!! 😖 Voi, miten kadehdinkaan Maisa Torppaa, jolla ihan kaikki on aina niin hyvin! Kannatti vaihtaa raha rakkauteen, kun kuitenkin vielä noin kalliin laukun onnistui saamaan!! 🤗


      • Anonyymi

        Jos se osti sen itse, kun möi JM:lle takaisin tontin minkä JM hänelle lahjoitti. Saihan se siitä rahukkaa. Parempi valehdella hiiren ostamaksi.


    • Anonyymi

      Veskan voi myös ostaa luotolla tai osamaksulla. Olisi kuitenkin laittanut rahat säästöön kun maisakin sai potkut ja ilmeisesti Mikkokin on saanut jo aikaisemmin. Paha noita on jälkikäteen maksella. PS. Olisi antanut vaikka lahjakortin johonkin vaateliikkeeseen kun vaatteet on niin halvan ja ruman näköisiä rääsyjä.

      • Anonyymi

        Lämmitä nyt se maksalaatikko mikrossa ja sitten menet päiväunille nukkumaan krapulaasi pois.


      • Anonyymi

        Spot on! Elukka kuosia, legginsit ja lättään astutut kengät, siinä on yhtä paljon glamouria kun Tuksussa.


    • Anonyymi

      Cukkit, luis vittulit, yys saant loraanit ovat rumia laukkuja, joka kakkosluokan julkisilla pitää olla ko. Veska, samaa laukkua esitellään vuosikausia. Ostakaa jo uusia mitä katsella

      • Anonyymi

        🤣 Kyllä pitää ihmisen olla pahasti vinksahtanut, jos katsoo leuhkimisen aiheeksi jonkun l a u k u n tai vaatteet!!?? Vielä jonkun muun rahoilla maksetun. Ymmärrän, jos ollaan ylpeitä jostain oikeasta saavutuksesta, teosta tai taidosta, mutta LAUKKU!!?? 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 Kyllä pitää ihmisen olla pahasti vinksahtanut, jos katsoo leuhkimisen aiheeksi jonkun l a u k u n tai vaatteet!!?? Vielä jonkun muun rahoilla maksetun. Ymmärrän, jos ollaan ylpeitä jostain oikeasta saavutuksesta, teosta tai taidosta, mutta LAUKKU!!?? 🤣🤣

        Otan tähän esimerkin naisesta, jota ei retostella juorupalstoilla. Linda Ekroth, nuori nainen joka tienaa somella mukavasti ja on hänellä muitakin töitä, joilla ansaitsee tosi hyvin. Hän on ostanut oman ja kyllä, hulppean asunnon ja sokerina pohjalla, maksanut itse merkkilaukkunsa 👍. Nainen on 25-vuotias, eikä ole koskaan ollut kenenkään elätettävänä. Itse tienannut kaiken, mitä hänellä on. Upea asunto, hieno auto alla, merkkilaukkuja…etc. Kyllä tuo Torppa aika halvalta vaikuttaa todella fiksujen, omillaan toimeentulevien, fiksujen ja fiksusti esiintyvien rinnalla. Linda, Sofia Ruutu, Metti Forssell, Suvi Miinala, Minttu Räikkönen, ovat fiksuja naisia, joita ei puolisoiden tarvitse hävetä. Halvat kopiot ovat…no…halpoja kopioita, jotka leveilevät muiden omaisuudella, itse laittamatta tikkua ristiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan tähän esimerkin naisesta, jota ei retostella juorupalstoilla. Linda Ekroth, nuori nainen joka tienaa somella mukavasti ja on hänellä muitakin töitä, joilla ansaitsee tosi hyvin. Hän on ostanut oman ja kyllä, hulppean asunnon ja sokerina pohjalla, maksanut itse merkkilaukkunsa 👍. Nainen on 25-vuotias, eikä ole koskaan ollut kenenkään elätettävänä. Itse tienannut kaiken, mitä hänellä on. Upea asunto, hieno auto alla, merkkilaukkuja…etc. Kyllä tuo Torppa aika halvalta vaikuttaa todella fiksujen, omillaan toimeentulevien, fiksujen ja fiksusti esiintyvien rinnalla. Linda, Sofia Ruutu, Metti Forssell, Suvi Miinala, Minttu Räikkönen, ovat fiksuja naisia, joita ei puolisoiden tarvitse hävetä. Halvat kopiot ovat…no…halpoja kopioita, jotka leveilevät muiden omaisuudella, itse laittamatta tikkua ristiin.

        Sofia R, Metti ja Minttu toki tekevät jotain somejuttuja ja esiintyvät mainoksissa, mutta luuletko oikeasti että heillä on mainittavaa itse tienattua omaisuutta? Kyllä heillä se (usein vanhempi ja) huomattavasti rikkaampi mies sen omaisuuden on tienannut, ja nuoret tytöt ovat sen jälkeen hurmautuneet…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia R, Metti ja Minttu toki tekevät jotain somejuttuja ja esiintyvät mainoksissa, mutta luuletko oikeasti että heillä on mainittavaa itse tienattua omaisuutta? Kyllä heillä se (usein vanhempi ja) huomattavasti rikkaampi mies sen omaisuuden on tienannut, ja nuoret tytöt ovat sen jälkeen hurmautuneet…

        Sofia R on ollut hyvin palkattu malli ja kiertänyt parhaiden ulkomaalaisten lehtien kuvauksissa ympäri maailmaa, ennenkuin meni naimisiin. Nyt opiskelee yliopistossa! Minttu R: llä on paljon omia bisneksiä ja töitä, esim lastenvaatealalla. Minttu R, on myös loistava edustusvaimo Kimille, rakastava äiti lapsilleen ja rakastava vaimo miehelleen. Noihin meriitteihin ei Torppa ikinä, koskaan yllä 😃. Se vaan on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia R on ollut hyvin palkattu malli ja kiertänyt parhaiden ulkomaalaisten lehtien kuvauksissa ympäri maailmaa, ennenkuin meni naimisiin. Nyt opiskelee yliopistossa! Minttu R: llä on paljon omia bisneksiä ja töitä, esim lastenvaatealalla. Minttu R, on myös loistava edustusvaimo Kimille, rakastava äiti lapsilleen ja rakastava vaimo miehelleen. Noihin meriitteihin ei Torppa ikinä, koskaan yllä 😃. Se vaan on niin.

        Ps. Kaikki kommentissani mainitsemani naiset ovat fiksuja, hyvinkäyttäytyviä, kunnioitusta ansaitsevia henkilöitä. By The way, en ole koskaan kuullut, että heidän yhteyksissään olisi koskaan ollut juttua esim. puukkohippasista tai että heistä joku olisi ahdistellut ja nimitellyt ketään 🤔. Heistä kukaan ei myöskään ole kiristellyt pan**iltasn miehiltä rahaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan tähän esimerkin naisesta, jota ei retostella juorupalstoilla. Linda Ekroth, nuori nainen joka tienaa somella mukavasti ja on hänellä muitakin töitä, joilla ansaitsee tosi hyvin. Hän on ostanut oman ja kyllä, hulppean asunnon ja sokerina pohjalla, maksanut itse merkkilaukkunsa 👍. Nainen on 25-vuotias, eikä ole koskaan ollut kenenkään elätettävänä. Itse tienannut kaiken, mitä hänellä on. Upea asunto, hieno auto alla, merkkilaukkuja…etc. Kyllä tuo Torppa aika halvalta vaikuttaa todella fiksujen, omillaan toimeentulevien, fiksujen ja fiksusti esiintyvien rinnalla. Linda, Sofia Ruutu, Metti Forssell, Suvi Miinala, Minttu Räikkönen, ovat fiksuja naisia, joita ei puolisoiden tarvitse hävetä. Halvat kopiot ovat…no…halpoja kopioita, jotka leveilevät muiden omaisuudella, itse laittamatta tikkua ristiin.

        Omillaan toimeentulevien? Kyllä listaamiesi naisten aviomiehet ostavat lahjoja vaimoilleen samalla tavalla ja hyvä niin. Lahjoja on ihana saada, varsinkin omalta rakkaalta.


    • Anonyymi

      Mitä ihminen tekee jollain laukulla, voi herranpieksut, että jollain on tyhjäpää!!!!

      • Anonyymi

        Kyllä laukkuja tarvitaan, mutta ovat käyttötavaroita,älytöntä maksaa ylisuuria hintoja.Naisten turhamaisuudella tehdään suuret rahat.


      • Anonyymi

        Et ole koskaan tutustunut laukun mahdollisuuksiin? Tässä lyhyesti;
        - laukkuun voi laittaa itselle tarpeellisia tavaroita, joita on sitten helppo kantaa mukana
        - laukku on asuste jolla voi tuoda väriä ja tyyliä asukokonaisuuteen
        - laukku on joillekin myös statussymboli
        - kalliit designer-laukut ovat pääosin laatutuotteita, jotka kestävät jopa vuosikymmenien käyttöä
        - designer-laukun voi myös myydä suht hyvällä hinnalla, kun siihen kyllästyy tai tarvetta ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä laukkuja tarvitaan, mutta ovat käyttötavaroita,älytöntä maksaa ylisuuria hintoja.Naisten turhamaisuudella tehdään suuret rahat.

        Onhan Maisalla se nk. karvalaukku jota on vuosien käytetty ahkerasti😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Maisalla se nk. karvalaukku jota on vuosien käytetty ahkerasti😋

        Niin ja jotkut käyttävät ihan ’karvavisaakin’ maksuvälineenä…


    • Anonyymi

      Laukulla joka ei edes sovi Maisan halpisvaatteiden tyyliin. Prisman kuluneet saappaat 20 e ja guccin laukku 1000e.

    • Anonyymi

      Ostakoot Mikkihiiri Törpölle ihan, mitä haluaa. Vakka on kantensa löytänyt. Salasuhteessa ollut puolisoitaan pettänyt pariskunta. Siinäpä kateuden aihetta.

      • Anonyymi

        Mikkihiiri osti Törpölle 1000 euron VAIPPAlaukun. Mikä idiootti! Jopa Törppö itse ei ollut tykännyt moiseen kapistukseen tuhlauksesta. Mikkihiiri on yhtä tyhmä kuin vaimonsa. Olisi nyt ostanut vaikka käsilaukun. Lapsi ei vaippalaukkua kauan tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkihiiri osti Törpölle 1000 euron VAIPPAlaukun. Mikä idiootti! Jopa Törppö itse ei ollut tykännyt moiseen kapistukseen tuhlauksesta. Mikkihiiri on yhtä tyhmä kuin vaimonsa. Olisi nyt ostanut vaikka käsilaukun. Lapsi ei vaippalaukkua kauan tarvitse.

        Uskotteko oikeasti kaiken, mitä Torppa totena kertoo?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotteko oikeasti kaiken, mitä Torppa totena kertoo?????

        Jotkut uskovat 😳. Itse olen sitä mieltä ja ollut ennenkin, että jos julkku sanoo ”päivää”, niin parasta ensin tarkistaa onko päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkihiiri osti Törpölle 1000 euron VAIPPAlaukun. Mikä idiootti! Jopa Törppö itse ei ollut tykännyt moiseen kapistukseen tuhlauksesta. Mikkihiiri on yhtä tyhmä kuin vaimonsa. Olisi nyt ostanut vaikka käsilaukun. Lapsi ei vaippalaukkua kauan tarvitse.

        Tuota laukkua nyt voi käyttää mihin vain, toimii myös työlaukkuna. Mullakin on yksi hoito-/vaippalaukku, vaikka lapsia mulla ei ole. Hoitolaukussa on paljon lokeroita, ja se on pesunkestävä. Siis kätsy myös normaaliin arkeen vauva-ajan ulkopuolellakin.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuota rumaa ruskeaa kuosia näkyy vähän joka puolella.

    • Anonyymi

      Kyllä kateellisia nyt kismittää tuo Louis Vuittonen vaippalaukku. Kitkerää kommentointia pukkaa.

      • Anonyymi

        Jooooo, kaikki IHAN VARMASTI haluaisi tuon laukun, vaikkei tarvisisikaan, koska esimerkillisellä ja kadehditulla Torpalla on sellainen.


      • Anonyymi

        Mikä Louis Vuittonen?
        Sehän oli Gucci... 🤦‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Louis Vuittonen?
        Sehän oli Gucci... 🤦‍♂️

        Vuittone, Cucci, Channel, kaikki merkit on näille junteille aivan sama asia kun eivät asiasta mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuittone, Cucci, Channel, kaikki merkit on näille junteille aivan sama asia kun eivät asiasta mitään tiedä.

        Ihan sama vaikka vaipat olisi prisman muovikassissa 😂🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuittone, Cucci, Channel, kaikki merkit on näille junteille aivan sama asia kun eivät asiasta mitään tiedä.

        Logo addiktio, niinkuin soffilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logo addiktio, niinkuin soffilla

        Miten niin ei tiedetä logoja ja merkkejä? Koko ajan ollaan oikaistu SINUN tietämystäsi, kun kirjoittelet väärin, etkä tunnista merkkejä. Sekoitat Guccin ja Vuittonin 🙄. Kyllä kuule täällä tiedetään 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei tiedetä logoja ja merkkejä? Koko ajan ollaan oikaistu SINUN tietämystäsi, kun kirjoittelet väärin, etkä tunnista merkkejä. Sekoitat Guccin ja Vuittonin 🙄. Kyllä kuule täällä tiedetään 👍.

        19:29 edellinen vastaus.


    • Anonyymi

      Kaikki mitä Maisalla on, käy kateuden aiheesta. Vaikka kadehtija ei tekisikään mitään esim. vaippalaukulla. Mutta, kateus vaivaa siitä huolimatta.

      • Anonyymi

        Et usko tuohon juttuusi itsekään… 🙄.


      • Anonyymi

        Kukaan täysjärkinen ei tietenkään ole kateellinen tyrkky Torpan elämästä.
        Umpitollosta, työttömästä aviomiehestä.
        Velkaisesta talosta Nurmijärven skutsissa.
        Pilatusta maineesta.
        Lisääntyvistä rikos-syytteistä.
        Suttuisesta suhdehistoriasta.
        Sösityistä ystävyys-suhteista.
        Jne,jne,jne....
        Kertokaa yksikin syy kateuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen ei tietenkään ole kateellinen tyrkky Torpan elämästä.
        Umpitollosta, työttömästä aviomiehestä.
        Velkaisesta talosta Nurmijärven skutsissa.
        Pilatusta maineesta.
        Lisääntyvistä rikos-syytteistä.
        Suttuisesta suhdehistoriasta.
        Sösityistä ystävyys-suhteista.
        Jne,jne,jne....
        Kertokaa yksikin syy kateuteen.

        Mutta jonkun mielestä IHAN VARMASTI Torppaa kadehditaan!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jonkun mielestä IHAN VARMASTI Torppaa kadehditaan!!?

        Niin, tuo palsta-🐑 on ainakin sitä mieltä. Luottaa Torpan puheisiin kuin pässi suuriin sarviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen ei tietenkään ole kateellinen tyrkky Torpan elämästä.
        Umpitollosta, työttömästä aviomiehestä.
        Velkaisesta talosta Nurmijärven skutsissa.
        Pilatusta maineesta.
        Lisääntyvistä rikos-syytteistä.
        Suttuisesta suhdehistoriasta.
        Sösityistä ystävyys-suhteista.
        Jne,jne,jne....
        Kertokaa yksikin syy kateuteen.

        It-Mikolla on vielä runsaasti pätäkkää kun on varaa vaippapussiksi ostaa tuollainen Guggi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        It-Mikolla on vielä runsaasti pätäkkää kun on varaa vaippapussiksi ostaa tuollainen Guggi..

        …jos on ostanut. Eikö noista Gossipin kuvauksistakin jotain irronnut? Vaikka tonni Guccin hoitolaukkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen ei tietenkään ole kateellinen tyrkky Torpan elämästä.
        Umpitollosta, työttömästä aviomiehestä.
        Velkaisesta talosta Nurmijärven skutsissa.
        Pilatusta maineesta.
        Lisääntyvistä rikos-syytteistä.
        Suttuisesta suhdehistoriasta.
        Sösityistä ystävyys-suhteista.
        Jne,jne,jne....
        Kertokaa yksikin syy kateuteen.

        Huonosta itsetunnosta puhumattakaan.
        Ai niin ja sisäisestä rauhasta jota ei löydy vaikka kuinka ostelee ylihintaista tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …jos on ostanut. Eikö noista Gossipin kuvauksistakin jotain irronnut? Vaikka tonni Guccin hoitolaukkuun?

        Onhan se laukku voinut olla jo J-M aikainen ostos. Varalle jo ostettu ja nyt väännetään että maailman ihanin aviomies sen oisi ostanut. Vaikka ei sillä ole mulle hevonhutun vertaa merkitystä kunhan nyt vaan kirjottelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …jos on ostanut. Eikö noista Gossipin kuvauksistakin jotain irronnut? Vaikka tonni Guccin hoitolaukkuun?

        Gossipista tulleet rahat on tottakai Maisukka-Haisukan omaa rahaa. Sillä voi sitte vaikka ostaa itselleen "ihanan lahjan Mikolta" ja leveillä sillä telkkarissa.


      • Anonyymi

        En ole kade. Olen nähnyt Seiskan käsittelemättömät kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kade. Olen nähnyt Seiskan käsittelemättömät kuvat.

        Seiska käsittelee aivan kaikki kuvat, joista repii p…skaotsikoita. Erika Vikman, Sofia Belorf, Maisa Torppa jne jne siinä julkaisussa on pelkkää sontaa ja jotkut näyttää uskovan moiseen 🙄


    • Anonyymi

      Kauheaa kateutta yhdestä Vuittonin vaippalaukusta.

      • Anonyymi

        Ei ollut vuittoni vaan vain gucci.


    • Anonyymi

      Annetaan Maisan nauttia äitiydestä, vanha naamahan tuolla on. Niin, onko jo yli 30?

    • Anonyymi

      Maisa osti Mikolle 3€ boxerit kalukukkarolla, aloittajalle tiedoksi, sinulla ei ole kykyä aloittaa oikeaa keskustelua.

    • Anonyymi

      Laukku näytti maksavan 890 euroa, eikä tonnin.
      Ei se nyt mikään hillitön hinta ole Guccin laukulle.
      Mistä muuten tietää, että mies olisi työtön ja ostanut juuri ansiosidonnaisella tuon laukun? Outoa väittää tällaista, jos ei oikeasti tiedä.

      • Anonyymi

        Niin, että rouva saisi muistella edes vähän menneitä luksusaikojaan J-M:n kainalossa, jolloin merkkilaukkuja sateli rallimiehen kihlatun vitriiniin. Mitähän tämä entinen perhetuttu, nykyinen aviomies ajattelee, kun rouvansa käyttää entisen rakkaansa ostamia laukkuja, vaalii niitä pölyjä pyyhkien, näytillä lasivitriinissä 🤣?


    • Anonyymi

      Maisalle 1000 e gucci ja vauvalle 6 e potkupuku cittarin alennuslaarista. 🤔

      • Anonyymi

        Vauvalla näytti olevan myös Marimekon nuttuja jossain aiemmissa kuvissa. Vauvat kasvaa kuukaudessakin jo pois nutuistaan, mitä järkeä laitaa potkupukuihin satasia?
        Guccin vaippalaukun voi aina myydä eteenpäin, kun sitä ei enää tarvi. Merkkilaukuista saa kyllä käytettynäkin ihan hyvin rahaa.
        Enkä ole Maisa-fani, mutta rajansa kaikella. Laukun hinta ei muuten ole tonni..

        terv. merkkilaukkuja omistava ja kierrättävä keskituloinen


      • Anonyymi

        Niin, tuossa näkee kenen etu edellä mennään. Voihan siihen tonnin hoitoveskaan pakata tarjousvaipat ja alelaarin vauvanvaatteet. Saavat nekin hankinnat vähän glamouria, kun niitä sieltä ”ökylaukusta” kaivellaan 🤔. Mikä ettei?


    • Anonyymi

      Kaikki vauvat saavat myös äitiyspakkauksen mukana vaatteita.Joten turha pähkäillä kenenkään vauvan vaatteista yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Klo 06:42 06:44
      Gucci tai Vuitton, niin ei kannata kadehtia tuota laukkuasiaa, vaan jokainen voi itse ostaa merkkilaukkuja ja lakata kadehtimasta Maisan laukkuja.Toinen vaihtoehto on se, että pyytää avo/aviomiestään ostamaan niitä merkkilaukkuja, jos itsellä ei ole siihen varaa.

    • Anonyymi

      Ja jälleen palstavalaat landelta vinkuvat kun kauneimmilla elämä on sentään elämisen arvoista.

      • Anonyymi

        Maisalla menee lujaa! Uutta matoa vaan koukkuun trikookeikistelyillä, ei ole lapsetkaan enää esteenä!!?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomessa voi vuokrata ihan kaikkea, aina kanasta laukkuihin (artikkeli Kultainfo) asti.
      Tuotteen ei tarvitse olla oma ja someen voi kirjoitella mitä tarinaa tahansa.
      Todella rikkaat eivät eikä heidän tarvitse esitellä omistuksiaan.
      Kummallista, miten ihmiset uskovat näihin julkkisten juttuihin ja kuviin.
      Kuvat on photosopattuja joka niin, että tavis-Maijakin sen huomaa.
      Sitten löytyy näitä faneja, joilla on vain yksi argumentti, kaikki on vain kateellisia.
      Tähän päivään mennessä ei ole vielä selvinnyt, mistä pitäisi olla kade näille julkkiksille.
      Naisten kauneus? Jos on tekotissit, tekotukka, laminaatit, naamaa kohotettu langoilla, vähän täyteainetta paikkaan X ja toista paikkaan y, sitten vielä kuvien käsittely. Mikä
      se kauneus sitten todellisuudessa on kaiken alla?

      • Anonyymi

        Aika vähän Maisukassa on kadehdittavaa, kun rahalla saa samanlaisen keinotekoisen ulkonäön jos haluaa, ja samoin luksuslaukkuja sun muuta voi ostaa tasan niin paljon kuin haluaa. Aviomieskin on helppo löytää, jos Mikro-Mikon kaltainen tyyppi kelpaa/riittää.


    • Anonyymi

      Eikös tämä pariskunta asu Klaukkalassa, tuossa suomen Beverly Hills:ssä? On tuossa kivä esitellä kateellisille Guccia Cittarireissulla.

      • Anonyymi

        Ja Cittarin lehtitelineessä on Seiskan kannessa käsittelemättömät kuvat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Cittarin lehtitelineessä on Seiskan kannessa käsittelemättömät kuvat...

        Kyllä ne Seiskan kansikuvat siellä Cittarissakin varmaan joku kääntää toisinpäin, ettei Maisan mieli pahoita 😄😂😅🤣.


      • Anonyymi

        Eikö Nurmijärvellä ole muitakin, joilla on varaa ostaa merkkilaukkuja? Minun näkemykseni mukaan on, joten ei täällä tarvitse ketään kadehtia yhdestä tonnin laukusta.


    • Anonyymi

      Työnantajan joka mikon palkkaa, kannattaa palkata vartijat respaan siltä varalta että maikkuli päättää vierailla miehensä luona kesken työpäivän

      • Anonyymi

        Senkövuoksi vartijat, kun Maisaa seuraa aina kiihkeä fanilauma joka paikkaan, vai sen vuoksi, ettei rakas, uskollinen vaimo tarjoa itseään kaikille miespuolisille työkavereille? Porttikieltohan sille tuli ex sulhon työpaikallekin.


    • Anonyymi

      10:57, et keksinyt nyt mitään parempaa "vitsiä". Tällä kertaa.

    • Anonyymi

      mihin näitä kädettömiä tyrkkyjä oikein tarvitaan, ei tajua ei.

    • Anonyymi

      Juorulehtien myyntiluvut nousevat, kun niissä on juttuja julkkiksista. Uteliaat ja sensaation nälkäiset ihmiset ostavat ja tilaavat ko. lehtiä.

      • Anonyymi

        Ja ne joilla on varaa!! Ainahan Maisa Torpan tarina saippuasarjat voittaa. Tv sarjat on hulluudessaan keksittyjä, mutta Torpan tarinat on täyttä totta. Kyllä tämä komedia nyt loppuun asti on seurattava. 🤗


    • Anonyymi

      Laukulla voi korvata muut taidot

      • Anonyymi

        Tiedän paljon oikeasti lapsirakkaita ja oikeasti hyviä äitejä, joilla ei ole minkäänlaista "vaippalaukkua"! Kuka pätee milläkin! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän paljon oikeasti lapsirakkaita ja oikeasti hyviä äitejä, joilla ei ole minkäänlaista "vaippalaukkua"! Kuka pätee milläkin! 😆

        Onko vaippalaukun eli hoitolaukun omistava äiti sitten huono äiti?


    • Anonyymi

      Maisa saanut palkkaa gossip momsseista?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti siitä kyse.


    • Anonyymi

      Onhan se parempi kuljettaa vauvan vaippoja tyylikkäässä vaippalaukussa, kuin kantaa pelkkää vaippapussia mukanaan. Laukkuun mahtuu varmasti muitakin vauvan tarvikkeita kuin vain ne vaipat.
      Mutta, älkää kadehtiko liikaa tuota Maisan laukkua. Yrittäkää kestää.

      • Anonyymi

        Maisahan se ei oo tunnetusti kotona viihtyvää sorttia vaan raahaa vastasyntynyttä pitkin kauppakeskuksia niin tarvitaanhan sitä vaippalaukkua.


      • Anonyymi

        Turha tuota kadehtimista on kaiken aikaa tuputtaa. Minua ei Maisan elämä laukkuineen ja Mikkoineen käy kateeksi hitusenkaan vertaa.
        Tuollaista vaippalaukkuakaan en huolisi, vaikka ilmaiseksi saisin. Täysin turhake ja vielä ikävän värinen.


    • Anonyymi

      Tuosta vaippalaukustakaan ei ois kukaan tienny ellei Maisa olis itse siitä kehuskellu. Vaunutkin pitäis sitte olla samaa sarjaa kun vaunuissahan tuota pidetään.

    • Anonyymi

      =) toivottavasti vanhin omainenkin saa kasapäin autotalliosakkeita,

      ettei tarvitse judoa enää käyttää, minuun, kun ei taloudellisesti mene hyvin,

      kun ostetaan kuin maniassa tavaroita, asunnot, täyteen ja ihmetellään,

      kun ei ole rahaa, kun kaikki rahat on kulutettu,

      liian vähän rahaa liian paljon kulutettu = judo otteet sairasta omaista

      kohtaan, ja, vanhempien hyväksyntä, kun olen kroonisesti koko loppuelämän,

      aivoistani sairas, niin, kaikki judo otteet vanhempien ja omaisen kohdalta,

      näköjään hyväksyttyjä, kun rahan himo, kiiltää ja loistaa vanhimman omaisen,

      silmissä, kuin itse paholainen itsessään, =/

      N, eli PAKSU PEKKA,


      Äänestä

    • Anonyymi

      Kello 16:36
      Esimerkiksi Helsingin keskustassa on paljon äitejä liikkeellä vauvojensa kanssa. Nimenomaan tavisäitejä vauvoineen. Heitä on kahviloissa, ostoskeskuksissa, pizzerioissa jne....
      Myös Maisalla on oikeus liikkua vauvansa kanssa muuallakin kuin vain kotipihallaan.
      Siitäkin huolimatta, että on julkkisäiti.

    • Anonyymi

      Henkinen köyhyys kuittaantuu tonnin kassilla? Ei taida pitkälle auttaa, mutta kyllähän kasseja myydään lisää.

    • Anonyymi

      17:33, Ovatko kaikki joilla on varaa hankkia itselleen kalliita tavaroita henkisesti köyhiä? Kuten esim. rallikuskit, formulakuskit, korkeasti palkatut virkamiehet ja naiset jne....

      • Anonyymi

        Niillä onkin oikeasti varaa omasta takaa tehdä hankintoja


    • Anonyymi

      Maisan kannattaisi nyt panostaa koulutukseen kun sai ne potkutkin. Peruskoulun 9 Luokka uudestaan kun on tuo äidinkielen kirjoittaminenkin niin vaikeaa (ajjon, viimeeksi, äitin..) . Ihan perusasiat hukassa.

      • Anonyymi

        Torppa on ihan kokonaan hukassa. Itse vaan ei sitä tajua/myönnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa on ihan kokonaan hukassa. Itse vaan ei sitä tajua/myönnä.

        Arvostan Maisaa mutta en sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan Maisaa mutta en sinua.

        Jokainen voi arvostaa ketä tahansa. Jokaisella on oma arvomaailma. Kommentistasi päätellen, minun arvomaailmani estää myös kunnioittamasta sinua. En tunne sinua, mutta kommenttisi kertoo, että et taida kovin mukava henkilö olla 🧐.


    • Anonyymi

      21:09, Kyllä Maisan laukkukin on maksettu ja ostettu ihan omasta takaa, kun aviomies osti sen.

      • Anonyymi

        Jos osti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos osti?

        Kyllä hän osti. Meillä täällä Helsingissä on Luxbag, joita niitä saa.


    • Anonyymi

      Puhutaanko vaikka Jeesuksesta välillä? Maisa kyllästyttää jo....

      • Anonyymi

        Maisa on uudestu tullut jeesus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on uudestu tullut jeesus

        Maisa on tainnut rauottaa lompakkoaan?


    • Anonyymi

      Maisan anti Gossip Moms-sarjassa on kuivaparkua omaa kohtaloaan (itse aiheutettuja ongelmia ja syyttää niistä muita, "mätämunia"), parkua ulkonäkönsä arvostelua (Maisa hei, Seiskassa ei lukenut missään, että olisit lihava, keksit sen itse) ja se positiiviseksi ilmeisesti tarkoitettu aines on tätä Guccin vaippalaukulla kehuskelua..
      Hirveän syvällistä.
      Kaikilla muilla mammoilla on sellaista juttua, johon voi samaistua, ja joissa on iloa ja toivoa.

    • Anonyymi

      Gossip Moms-ohjelmaa ei taatusti ole tarkoitettu mitenkään kovin syväluotaavaksi ohjelmaksi kenenkään äidin elämästä.
      Se on osin showta ja viihdettä. Sitä ei kannata ottaa haudan vakavasti jai siitä ei kenenkään katsojan kannata pahoittaa mieltään.

      • Anonyymi

        Enpä usko, että kukaan sitä haudanvakavasti on ottanutkaan, kun nimikin jo kertoo, mistä on kyse. Silti on ok sanoa, että kolmen muun äidin anti ohjelmalle on paljon moniulotteisempi ja ehkä vähän syvällisempikin kuin Maisan, joka lähinnä säälii itseään ja puhuu erittäin vähän äitiydestään ja vauvaan liittyvistä asioista. Vaippalaukkukin saa enemmän huomiota, onhan se Gucci. Ei hän osaa pohtia äitiyttä ja siihen liittyviä asioita, oma ulkonäkö on tärkein.


    • Anonyymi

      Voisi mikko ostaa myös Guccia

    • Anonyymi

      No huh. Vahingossa luin että cacci laukkuun.

      • Anonyymi

        Kyllä Torppa on nyt fiksu, kouluttautunut, menestynyt, hyvämaineinen, varakas ja ennenkaikkea kadehdittu, kun on saanut kalliin (ruman) LAUKUN!!! 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Sinunkin (10:32) päässäsi pyörii nyt tuo Maisan kallis laukku.🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Olipas tärkeä avautuminen, suorastaan järisyttävä. Kun moisen "uutisen" saa sisäistettyä niin siinä jää vihervassareiden ilmastohätätilakin hopealle.

    • Anonyymi

      No sehän sopii. Oikea gucci laukku (lue kusilaukku) vaipoille.

    • Anonyymi

      Mikko on miljonääri. Ei heillä muuten olisi varaa asua Nurmijärvellä.
      Se on Uudenmaan Monaco.

    • Anonyymi

      Kaikilla ei käy flaksi, että saisi miljonäärin miehekseen.

    • Anonyymi

      Katkeria kommentteja yhdestä 1000 euron laukusta. Kateushan sen teettää.

      • Anonyymi

        Joo. kyllä harmittaa, kun vaippoja pitää kannella ihan tavallisessa laukussa. Kyllä noin kallis vaippalaukku tekee ihmisestä fiksun, menestyneen, varakkaan ja hyvämaineisen!


    • Anonyymi

      Jokainen vauvan äiti ottaisi tuollaisen laukun mikäli saisi sen. Laukussa kun voi kuljettaa muitakin vauvan tarvikkeita kuin vain vaippoja.
      Minäkin olisin aikoinani ottanut tuollaisen laukun, jos meillä olisi ollut siihen varaa.
      Mutta, en ole kateellinen Maisalle, vaikka hän tuon laukun saikin.👶👜

      • Anonyymi

        Enpä ole koskaan aikaisemmin nähnyt, kuullut saati tarvinnut erillistä "vaippalaukkua".
        Kuitenkin olen saanut kolme ihanaa, tasapainoista lasta kasvatettua jo koulutielle asti.


    • Anonyymi

      Meillä oli aikoinaan vaunuihin kuulunut, siis samaa kuosia ollut, hoitolaukku, jonka sai kätevästi juuri niihin vaunuihin kiinni. Oli paljon nätimpi kuin tuo Gucci. Guccin kuosi on klassinen ja tyylikäs mutta ei mielestäni mätsää yhteen useimpien vaunujen kanssa.
      Vaippalaukkuun toki pakataan varavaatteita, pilttipurkkeja, tuttipullo ym tykötarpeita, ei se pelkästään vaippoja varten ole. Hoitolaukuksi sitä yleensä kutsutaankin.

    • Anonyymi

      Pitäkää muovikassinne ja hoitolaukkunne, mutta älkää koko ajan kadehtiko Maisan vaippalaukkua.

    • Anonyymi

      No ei tulis kyllä mieleenkään kadehtia Maiskua missään muodossa 😂

      • Anonyymi

        Eipä tolla ressukalla taida muuta enää ollakkaan, kuin KALLIS LAUKKU!!?? 🙊


    • Anonyymi

      Kauhea poru yhdestä vaippalaukusta.

    • Anonyymi

      Jääpä taas seuraavalle tulokkaalle vaippalaukku. Pitäähän sisarus tehdä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe