Mulla olisi pari kysymystä, joita mä olen pohtinut ja joihin mä toivoisin viisaampien vastaavan.
A) Minkä takia joidenkin artistien kännissä olo keikalla hyväksytään , mutta useimpien ei ?
B) Mikä on nöyrän esiintymisen ja nöyristelyn ero ? Pitääkö artistin nöyristellä, jotta ei saisi leson tyypin leimaa ?
C)
Vastatkaa viisaammat
11
624
Vastaukset
- Ei viisaampi
A) En hyvaksy ollenkaan.
B) Ei tarvitse. Kohtelias ja kiva reipas ote ihmisiin olisi mukava olla olemassa.- Saapas
Molempiin minulla on sama kanta!
A) Joidenkin imagoon kuuluu esintyä kännissä ( esim. Topi Sorsakski). ei sitä pitäisi hyväksyä, mutta joidenkin kohdalal se vaan hyväksytään.
B)Jos ei ole aina nuoleskelemassa joka suuntaan, niin helposti luullaan lesoksi.- ???!
Topi on ehkä joskus esiintynyt kännissä, mutta ei nykyään vuosiin. Et ole oikein asioista perillä sori nyt vaan.
- kyllästynyt
???! kirjoitti:
Topi on ehkä joskus esiintynyt kännissä, mutta ei nykyään vuosiin. Et ole oikein asioista perillä sori nyt vaan.
Mistäs Justiina mitää tietää mutta päätään se täällä aukoo joka asiasta aina.
- Ellix
keskusteluun
- kyllästynyt
Ellix kirjoitti:
keskusteluun
Eihän se osaa olla mistään pois.
kyllästynyt kirjoitti:
Eihän se osaa olla mistään pois.
Kai mä saan näihin juttuihin vastata siinä missä muutkin? Jos en saa niin kirjoittakaa siihen jutun loppuun sitten ,että Justiinax, ei saa vastata.
- ?????
Justiinax kirjoitti:
Kai mä saan näihin juttuihin vastata siinä missä muutkin? Jos en saa niin kirjoittakaa siihen jutun loppuun sitten ,että Justiinax, ei saa vastata.
Voisitko olla kommentoimatta mitään kiitos.
???! kirjoitti:
Kyllä joku ainakin kertoi ,että Topi Sorsakoski oli jollain keikalla tässä viime- tai edelliskesänä ollut aikalailla kamina mustana. Ei edes tiennyt ,että missä paikkakunnalla esiintyi.
????? kirjoitti:
Voisitko olla kommentoimatta mitään kiitos.
Turhaan kiittelet mitään. Mä kommentoin jos mua huvittaa. Siihen ei teikäläisen vinkumiset auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199