Mulla tuli ihan mieleen vaan semmoinen juttu lukiessani muutamia haukkumisia ja kehuja artisteista...voisiko artistin joka julkisesti kertoo esim. poliittisen kantansa, suosio laskea muulla tavalla ajattelevien keskuudessa. Ihan musiikkia huomioon ottamatta, ainoastaan imagon kannalta.Olisiko parempi olla ihan neutraali ja olla kertomatta. Pulpahti ihan mieleen kun itse jotenkin joidenkin kohdalla olen varautuvainen..en tarkoituksella mutta automaattisesti. Kavereissa ei varmaan muuten ole vikaa..mutta antaa sen vivahteen. Jos olisivat kanssani taas samalla kannalla, vaikuttaisi paremmin tai ei ollenkaan ota kantaa, olisi kai paras. Kuinka muut ajattelee asiasta...ja kiitos ei haukkumajuttuja vaan ihan asiallisesti.
Artistien kanta
12
709
Vastaukset
- jaajo
Ehkä joku artistin poliittinen kanta vaikuttaa hänen suosioonsa toisin ajattelevien, keskuudessa, vaikka se ei saisi vaikuttaa. Eihän politiikalla ole mitään tekemistä musiikin kanssa.
(Artistit muuten useimmiten ovat Kokoomuslaisia, koska ovat yrittäjiä )- ???!
Ei pidä paikkaansa tuo että olisivat automaattisesti kokoomuslaisia. Ei todellakaan...
- nih!
Sellaiset ihmiset ovat kyllä aika syvältä, jotka sekoittavat musiikin ja politiikan keskenään. Ei ole älyttömänpää syytä olla tykkäämättä , jostain artistista, kuin se ,että se on eri puolueen kannalla, kuin mitä itse kannattaa.
Tai päinvastoin. Jos ei yhtään tykkää jostain artistista ja sitten se paljastuukin saman puolueen kannattajaksi mitä itse on, niin pitäisikö sitten ryhtyä sen faniksi ?- tajunnut
Huomasin ettet tajunnut. Kyse on artisteista jotka itse sekoittavat polittiikkaa omaan julkiseen imagoonsa.
Kyse oli onko vaikutusta musiikilliseen puoleen vai ei. Esim. jos hiukan ihailet jotain artistia ja tuo puoli tulee esiin tavalla tai toisella.
Jos tarkkaan mietit asiaa voi monilla muillakin henk.kohtaisilla seikoilla olla vaikutus kuinka jotain artistia ajattelet. Aika yleinen juttu joidenkin artistien kohdalla harrastaa sivussa jotain politiikkaan kuuluvaa touhua. - Mira
tajunnut kirjoitti:
Huomasin ettet tajunnut. Kyse on artisteista jotka itse sekoittavat polittiikkaa omaan julkiseen imagoonsa.
Kyse oli onko vaikutusta musiikilliseen puoleen vai ei. Esim. jos hiukan ihailet jotain artistia ja tuo puoli tulee esiin tavalla tai toisella.
Jos tarkkaan mietit asiaa voi monilla muillakin henk.kohtaisilla seikoilla olla vaikutus kuinka jotain artistia ajattelet. Aika yleinen juttu joidenkin artistien kohdalla harrastaa sivussa jotain politiikkaan kuuluvaa touhua.Ei kai siinä ole mitään pahaa vaikka artisti olisi kiinnostunut yhteiskunnallisista asioistakin? Aika moni artisti nimittäin on.
- Samalla kannalla
Mira kirjoitti:
Ei kai siinä ole mitään pahaa vaikka artisti olisi kiinnostunut yhteiskunnallisista asioistakin? Aika moni artisti nimittäin on.
Tuo olisi voinut tulla vaikka munkin suusta:) Totta.
Varsinkin jos suositut artistit ovat mukana kaikenlaisissa hyv.tek. konserteissa ja antamassa esimerkin muille kuinka tavalliset ihmiset voivat avustaa yhteiskunnallisissa asioissa/ongelmissa.
Veteraanit on esim. aika hienoa esimerkki johon taisi viimeksi esim. Kari Tapio, Paula Koivuniemi ym. tuoda kukin oman, kaikille tutun nimen mukaan.Tuommoiset tempaukset saavat ainakin edes huomiota osakseen tunnetuiden artistien avulla.Hienoa toimintaa. Eri asia saattaa olla kuitenkin ihan joku tietty poliittinen suunta...ideologia joka saattaisi vahingoittaa artistin imagoa..siis saattaisi. Olen usein kuullut varsinkin vanhempien keskuudessa puhuttavan jostain artistista..no joo se on ihan kommunisti tai joo se on ihan.. joku muu.Aika tavallista on arvostella jopa taiteilijoita poliittisen kantansa perusteella.Jos joku poliitikko alkaisi laulamaan niin saattaisi sekin vaikuttaa poliittiseen imagoonsa.
Se on ihan yhdentekevää artistien poliittinen kanta. Kuten myös esim. se että kuuluuko joku artisti kirkkoon vai ei.
- Kasia
ja nin parasta ollakin.henkilökohtainen juttu
- Masa
Niiden perusteella:
Alatalo: keskusta
Tapsa Kansa: SDP (oli ehdokkaana)
Frederik: joku liberaali puolue- Masa
siis nää kaikkki oli ehdolla 2003 Frederik yritti vetäytyä, mutta suomen laki esti vetäytymisen tietyn päivämäärän jälkeen..
- Kerrotko
Masa kirjoitti:
siis nää kaikkki oli ehdolla 2003 Frederik yritti vetäytyä, mutta suomen laki esti vetäytymisen tietyn päivämäärän jälkeen..
Onko tietoa miksi?
- Masa
Kerrotko kirjoitti:
Onko tietoa miksi?
laki juontaa juurensa kait lapuan liikkeen aikoihin jolloin uhkailtiin ja mukiloitiin vasemmiston ehdokkaita jotka jättäytyvät pois vaaleista. Lailla pyrittiin tekemään tälläinen toiminta hyödyttömäksi. näin olen jostain lukenut... aikansa elänyt laki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199