Uskovaisuus edustaa suurinta syntisyyden astetta. He ylistävät tietämättömyyttä ja ovat kanonisoineet typeryyden. Sen suurempaa syntiä ei ole olemassakaan.
Uskovaiset suurimpia syntisiä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestäni aloitus on turha siinä mielessä että kyseinen asia on itsestään selvyys jokaiselle aivot omistavalle yksilölle joten tuo on vain vanhan toistoa.
Eihän kukaan muu voi edes olla syntinen kuin syntiin uskova synnin palvoja muuten heidän uskontonsa olisi vailla pohjaa .
Tosin me synnittömät pidämme heissä taikauskoisissa ns paheena heidän ääretöntä tyhmyyttään ja itsensä pettämisen suoranaista narkomaniaa joka kuitenkin selittyy sekin ihan normaalina asiana mielensairautena eikä niinkään paheena . Missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi.
Room 5
Sen tähden sanon sinulle: hänen paljot syntinsä on annettu anteeksi, ja sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta se, jolle annetaan vähän anteeksi, rakastaa vähän. Sitten hän sanoi naiselle: Sinun syntisi ovat anteeksi annetut.
Luukas 7- Anonyymi
"se, jolle annetaan vähän anteeksi, rakastaa vähän"
Ah, tämä selittää miksi uskovaiset rakastavat niin vähän kanssaihmisiään.
Tietämättömyyden ylistäminen on synti jota ei voi antaa anteeksi. Anonyymi kirjoitti:
"se, jolle annetaan vähän anteeksi, rakastaa vähän"
Ah, tämä selittää miksi uskovaiset rakastavat niin vähän kanssaihmisiään.
Tietämättömyyden ylistäminen on synti jota ei voi antaa anteeksi.Varmaan uskovat ovat yksilöitä kuten te ateistitkin ja rakkauden määrä ja kohteet vaihtelee.
- Anonyymi
Se on juurikin näin.
Turha tehdä typeryydestä hyvettä. - Anonyymi
Luterilaisuus-palsta on täynnä aloituksia, joiden sisältö on:
1. Jumalaan uskovat rikkovat eniten Jumalaa vastaan
2. Sen lisäksi Jumala on tyhmä ja aina väärässä
3. Sen lisäksi Jumalaa ei ole olemassakaan
Huokaa.serious - Anonyymi
Ylimielisyys ja muiden väheksyminen ovat mitä suurinta typeryyttä - synnistä nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Uskovaisten tiededenialismi onkin juuri sitä ylimielisyyttä pahimmillaan. Kuvittelevat että heidän subjektiiviset harhauskomukset jotenkin olisivat ylivertaisia tieteellisellä tutkimuksella hankitun tiedon rinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten tiededenialismi onkin juuri sitä ylimielisyyttä pahimmillaan. Kuvittelevat että heidän subjektiiviset harhauskomukset jotenkin olisivat ylivertaisia tieteellisellä tutkimuksella hankitun tiedon rinnalla.
Tiededenialismi on varsinainen typeryyden huipentuma. Yleisimmin siihen syyllistyvät nuoren maan kreationistit. Varsinkin evoluutioteoria on heidän hampaissaan.
He elävät sellaisen epäloogisen harhan vallassa että koska evoluutioteoria, yhtenä monista tieteenaloista, on osoittanut Raamatun luomiskertomuksen sepitteeksi, niin evoluutioteorian kiistäminen jotenkin todistaisi luomiskertomuksen sitten todeksi.
- Anonyymi
Lopetin synninteon, yli 30v sitten, kun erosin kirkosta.
- Anonyymi
> Uskovaisuus edustaa suurinta syntisyyden astetta. He ylistävät tietämättömyyttä ja ovat kanonisoineet typeryyden. Sen suurempaa syntiä ei ole olemassakaan.
Ja kuka sinusta teki Jumalan määrittämään mikä on syntiä? Itse uskon ennemmin Raamatun ilmoituksen. - Anonyymi
Mitä, ovatko uskovaiset mielestäsi omineet syntisyydenkin itselleen? Pidän ajatusta melkein loukkauksena. Mitä synti ylipäätään tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2302135Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601406Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 591031
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824