YLE Aamu-tv taas eläkkeistä Ei oo Laskutaito osia Tykölasku käyttöön Työ Eläke maksuista 60% Ryöstettiin pitkä lista josta Ei eläkettä kerry työnantajat turhaan maksanut maksuja Rakennusalalla suurin osa on lyhyitä töitä jotka ei oo firmoille töis Röyhkeä touhua Siinä meni 300-400€/kk Parempi maksa itse eläkkeensä ettei poliitikot sekaannu. Laitosten touhuja.
Eläkeryöstö
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä poliitikot tekee veron/eläkkeen maksajia ja eturivin sotilaita . Saa oikein anoa omia verorahoja laitoksilta . Siittä se kirous alkaa.
- Anonyymi
Vanhemmilta ikäpolvilta ryöstettiin eläkerahat kun alle 23 v. ei kertynyt lainkaan eläkettä. Useat ehtivät olla jopa 5 vuotta töissä , mistä eläkekertymä on 0 €!
MIlloin Sanna Marin korvaa tämän vääryyden täysimääräisenä ?- Anonyymi
Eipä ole mitään ryöstetty. Eläkekertymä ollut nykyistä huomattavasti parempi. Todennäköisesti olet jo aika hyvän kompensaation saanut verovaroista mikäli eläkkeesi ei riitä. Ei nuo ekat 4 vuotta vaikuta, mutta sen jälkeiset 40 kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498