Harri Veijosen Satujen Sarja jatkuu. . ..

Anonyymi

Harri Veijosen Satujen Sarja jatkuu. . . .


Kuten olettaa saattaa ja loogisestikin, niin tämä valhe-ennustusten mestari ja harhaoppiensa markkinoitsija pitää kynsin hampain kiinni bisneksistään!

Viime viikolla mies yritti mainostaa ja markkinoida kirjojaan. Kaksi eri aloitusta.
• ”Veijosen ylivoimaisia profeetallisia kirjoja..”
• Harri Veijosen ilmaisia kirjoja...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17152810/harri-veijosen-ilmaisia-kirjoja-tasta

• (PAHUS. Sivuja ei löytynyt) = Ylläpito oli poistanut em:n aloituksen sääntöjen vastaisena. Mainostus, markkinointi ja keskustelupalstan käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty! Mutta Veijonen taisi unohtaa ”säännöt”...)

Merkeistä päätellen Suomen Suurimmaksi, Parhaaksi ja pätevimmäksi (profeetaksi) itseään markkinoida Veijonentuntuu olevan ongelmissa? Siis omien oppiensa ja Oikeidn Laskelmiensa (?) kanssa. Eikä ihme!
• Ennustus Kalliomoskeijan tuhosta (11.9.2021) oli 100 % väärä.
• Kalliomoskeija on edelleen samassa paikassa, eikä Veijosen pitkä kynsikäsi saavuttanut sitä...
• Samoin väite siitä, että ”Kristuksen seurakunta lähti yläilmoihin” 40 vuotta sitten? Sekin oli 100 % valhe-ennustus! Paljon muitakin on.

Luottamus Veijoseen ei palaudu koskaan!
------------------------------------------------------

Kun petkuttaa ja manipuloi ihmisiä sellaisessa mitassa, jonka Veijonen on ITSE julkisilla ulostuloilla tehnyt!! - on täysin varmaa ettei luottamus palaudu koskaan! Ei koskaan. Huijari- harri… Ihmiset muistavat AINA, että ennustukset olivat petosta. Ja internetti pitää tästä valaisusta kyllä huolen. . .

Täysin absurdia puuhastelua – epätoivon signaalia?
-----------------------------------------------------------------


On toki selvää, että kun Veijonen itsensä on KORKEALLE pylvään päähän palvottavaksi itsensä korottanut, on aika kamalaa huomata että kierrokset alaspäin ovat kovat? Ja fysiikan painovoimalain mukaan putoaminen tulee olemaan perfecto - täydellinen.

Sic transit gloria mundi!


Veijonen kitisee valitusvirsiä!
--------------------------------------

Kun joku on niin SOKEA, ettei ITSE huomaa pimeitä puuhiaan, ja kun sitten niitä arvostellaan, Veijonenkin on ottanut nokkiinsa. Hän herkkää kunnian-metsästys-hipiäänsä on häiritty. Liikavarpaille on astuttu! Toki sellainen kismittää? Hän ei sietäisi parannuspuhetta, totuuden faktoja, ja profiloi arvostelua näinkin:

• ”Fanaattisen Harri Veijosen vastustajan tarkoitus on varmasti ollut..”


On oikaistava tuota harhaa? Ei ole mitään ”fanaattista vastustajaa”.

Eikä varsinkaan joku Harri ole mikään PääTähti Lavalla. Valheita, eksytyksiä, harhaoppeja? Niitä tulee TIUKASTI vastustaa. Koetella Raamatun Sanalla, ja Pyhän Hengen ”tutkalla”. ( 1 Joh 4:1, 1 Tess 5:21)

Veijosen on aivan turhaa nostaa päähänsä mitään marttyyrin sädekehää. Tiukka vastustus kohdistuu sekä Veijoseen, Pihoon että Teuvo Suniin. Ja muihinkin. Siis arvostelun kärki koskee valheita, harhoja eksytyksiä.

Jos Veijonen näkee ”fanaattisuutta”, se on hänen peloistaan nouseva tunnereaktio. Toki?

Kun koulutettu paimenkoira haukkuu lammaslaumaa uhkaavaa rosvoa taikka sutta, se koiran äänidesibelien taso ei ole mitään hyttysen ininää? Fanaattiselta se voi tuntua? Mutta jos Paimen käskee koiransa: käy kimppuun! Niin syytä on ottaa etäisyyttä vaanimasta valheilla Herran laumaa!
( Että tämä fanaattisuudesta!)

aloitus jatkuu

5

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: harri veijosen satusarjaa)

      Veijari- Veijosen Satu-Sarjassa hömppäruokaa infantiileille!
      --------------------------------------------------------------------------

      Nyt kun H-V. On joutunut vähän niinkuin puolustelulinjalle, hän koettaa nostaa profiiliaan.

      Kehuu, että hänen ”mollaamisensa” (?) on tuonut sivuilleen paljon lukjioita! (Kukas kissan hännän nostaa jollei kissa itse!)

      On se kai ”paljon” (?) jos sattuu olemaan jopa 27 henkilöä?

      ”yhdellä hetkellä oli sivullani 27 eri henkilöä” ( Veijosen tekstiä)


      Vertailun vuoksi:
      Veijonen on väärä profeetta. Lukulatauksia --- 282 kpl
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17117166/raamatun-sanalla-koetellen----harri-veijonen-on-vaara-profeetta 282

      Veijonen väärä profeetta:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17116515/harri-veijonen--vaara-(profeetta)-ennustaja ---- 229 kpl

      Harri näkee jo ”herätystä”?
      ------------------------------------

      Suomessa on noin 5,5 miljonaa ihmistä. Mutta H.V. alkaa nähdä jotakin ”herätystä”
      siinä, että hänen nettisivuaan oli kerran lukemassa 27 (osa voi olla pelkkiä nettitrolleja..) Niin pitää sanoa, että suhteellisuustaju on pahasti romuttunut?

      Tässä Veijosen autenttista postailua:
      -------------------------------------------------------------------------------------------
      Veijosen haukkuminen tuonut paljon lukijoita
      Anonyymi 18.10.2021 21:40
      Fanaattisen Harri Veijosen vastustajan tarkoitus on varmasti ollut toinen, mutta
      Veijosen törkeä mollaaminen on vain tuonut paljon lukijoita sivulleen
      http://wwnet.fi/users/veijone

      JOKO HERÄTYS ALKOI?
      Eräänä iltana katsoin mittaria ja huomasin, että sillä yhdellä hetkellä oli sivullani 27 eri henkilöä. Joko viimeinen suuri herätys on alkanut? Vanhan käsitykseni mukaan se alkaa vasta kun Gorbatshov palaa valtaan kuten lähes 30 vuotta olen hokenut. Ajankohta pitäisi olla vuodenvaihde 2021/22. HV ”
      ------------------------------------------------------------------------------

      Herätyksen ”hokeminen”? 90-vuotias Gorbatšov taas ”merkkinä”?
      -----------------------------------------------------------------------------
      Veijonen kirjoittaa:
      • ”Vanhan käsitykseni mukaan se alkaa vasta kun Gorbatshov palaa valtaan kuten lähes 30 vuotta olen hokenut”. Niinpä juuri. Hokenut….


      ”Maailmaa mullistanut Neuvostoliiton viimeinen johtaja 90 vuotta: Mihail Gorbatšovin politiikka
      https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q= gorbatsov valtaan

      Lopuksi
      ------------

      On täysi argumentoitu syy todeta, että Veijonen on oman lajinsa eksyttäjä, huijari.
      • Kun hän ”ennusti” Kalliomoskeijan tuhoa, hän takauskon tasolla otti päivämääräksi 11.9. joka oli vuoden 2011 WCT-tornien tuhopäivä. Taikauskoa, noituuden tasoa.
      • Veijonen päätteli olevansa Suomen Profeetta sillä perusteella, että kun Tukholman profetiassa oli mainittu Kymijoki, ja Veijosen auto stoppasi Kymijoen rantaan – niin se oli varma ”merkki”!
      • Minä olen Suomen Suurin profeetta….
      Olkoon Veijonen mikä on, ja sepitelköön satujaan. Mutta turha on sitten kitistä ja valittaa, koska kaikki AIKUISET ja tervehenkiset uskovat eivät ole nää ”satujen tasolla”. Eivätkä anna huijata itseään harhaopeilla!


      Voihan se olla että yli 90-vuotias Gorbatsov vielä kohoaisi komeetan lailla pereidentiksi - Putinin ohitse tai ylitse?

      Ja siitä se Suomen SUURI Herätys sitten pohksahtaisi kehiin. Mikä autuus ja onni kaikille suomalaisille....
      :))

      Smile

      OLkaapa kaikki valmiina vuodenvaiheessa 2021 / 2022.
      Harri-pojan "ennustukset" kun tuppaa - hm -tuota--- olemaan pelkkää..

    • Anonyymi

      Korjausta edelliseen tekstiin.
      Väärä oli tämä
      "11.9. joka oli vuoden 2011 WCT-tornien tuhopäivä. "

      Piti siis olla vuosi 2001, joka oikea...

      Pahoittelut asiatieovirheestä: :)

      - aloittaja

    • Anonyymi

      Veijosen satukokolema laajenee. Nyt tarjolla on unta, pään näkyä...

      • Anonyymi

        Uuh, Sanomat tempastaan Herätkää! Uuh


    • Anonyymi

      Omatekoiset, itse itsensä profeetoiksi nimittäneet - ovat kuin pellejä, taikureita.
      Onneksi Jumalan henki näyttää mistä on kyse...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe