"Luonnollisen järjestyksen mukaan nykyisen interglasiaalikauden lämpöhuippu olisi jo ohitettu 5000-7000 vuotta sitten. Ilman ihmisten kasvihuonekaasupäästöjä ilmaston pitäisi olla hitaasti viilenemässä kohti seuraavaa jääkautta, joka kuitenkin täysivoimaisena vaanisi vasta muutaman kymmenen tuhannen vuoden kuluttua."
https://ilmasto-opas.fi/fi/ilmastonmuutos/ilmio/-/artikkeli/b0b91934-12d1-49cd-88dd-7e08250a4e88/maapallon-ilmastohistoria.html
Meitä viedään harhaan, että jonkun lobbarin bisnes saadaan kukoistamaan ennen jääkautta. Vihreä valhe.
Ilmasto jäähtyy. Olemme menossa kohti jääkautta.
17
214
Vastaukset
- Anonyymi
Maapallolla on ollut huomattavasti enemmän ollut hiilidioksiidia kuin nyt. Dinosaurusten kaudella maapallo oli lämpimämpi , luonto monimuotoisempi ja etelänavallakin kasvoi metsää.
- Anonyymi
Ovatko johtavat ilmastoasiantuntijat Greta T. ja elo*apinalliset sittenkin väärässä?
- Anonyymi
Jokuhan niitäkin ohjaa...
- Anonyymi
Ovatko johtavat ilmastoasiantuntijat Greta T. ja elo*apinalliset sittenkin väärässä?
Toivotaan.Pelottaa jo ajatuskin jos eivät olisi väärässä!Suomeenkin tulisi ulkomaalaisia suomalaisilta lupaa kysymättä!Ei puhuttaisi taakanjaosta,ainoastaa pakosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan.Pelottaa jo ajatuskin jos eivät olisi väärässä!Suomeenkin tulisi ulkomaalaisia suomalaisilta lupaa kysymättä!Ei puhuttaisi taakanjaosta,ainoastaa pakosta!Ei tällaiset muutokset tapahdu äkkiä. Kansojen vaellukset oolsuhteiden muuttuessa ovat ennenkin tapahtuneet tuhansien vuosien aikana. Ilmasto on aina muuttunut ja tulee muuttumaan. Ei ole ihmisen asia pysäyttää luonnon vaihtelua.
- Anonyymi
Fysiikan lakien mukaan, maapallolle saapuu tietty määrä lämpösäteilyä ja se jatkaa matkaansa hetken maapallossa viivyttyään. Vaikka kuinka haluttaisiin lämmittää maapalloa, se ei vain onnistu, olemme täysin riippuvaisia auringon lämmöstä.
Co2-lämmitys on huuhaata.- Anonyymi
Eli sama mitä teemme? Pääasia kun poliitikot ja taustajoukot saavat aiheen kontrolloida ja verottaa kansalaiset. Artisti maksaa kun ajaa bensa-nissanilla, kun tesla se pitäisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sama mitä teemme? Pääasia kun poliitikot ja taustajoukot saavat aiheen kontrolloida ja verottaa kansalaiset. Artisti maksaa kun ajaa bensa-nissanilla, kun tesla se pitäisi olla.
Olen tainnut mainitakin siitä ja useampaan kertaankin menneinä aikoina siis vaimoni synttärit oli 19 päivä lokakuuta. Vuosikymmenet ovat vierineet ja sen havainnon olen tehnyt, jos ei justiin synttäripäivänä, niin päivää ennen tai sitten viimeistään 20 päivä sataa lunta, enemmän tai vähemmän näinä vuosikymmenten aikana. Niin oli nytkin 18 tuli vähän lumihiutaleita ja 20 päivänä eli eilen, oli aamulla maa valkoisena kun ikkunasta katsoin ulos. Jos ilmasto tässä meidän maisemissa olis lämmennyt. Niin kyllä ensimmäisten lumien sataminen olis jo aikoja sitten siirtynyt marraskuun puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tainnut mainitakin siitä ja useampaan kertaankin menneinä aikoina siis vaimoni synttärit oli 19 päivä lokakuuta. Vuosikymmenet ovat vierineet ja sen havainnon olen tehnyt, jos ei justiin synttäripäivänä, niin päivää ennen tai sitten viimeistään 20 päivä sataa lunta, enemmän tai vähemmän näinä vuosikymmenten aikana. Niin oli nytkin 18 tuli vähän lumihiutaleita ja 20 päivänä eli eilen, oli aamulla maa valkoisena kun ikkunasta katsoin ulos. Jos ilmasto tässä meidän maisemissa olis lämmennyt. Niin kyllä ensimmäisten lumien sataminen olis jo aikoja sitten siirtynyt marraskuun puolelle.
Samaa huomattu. Talvirenkaita näihin aikoihin on aina haettu varastosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa huomattu. Talvirenkaita näihin aikoihin on aina haettu varastosta.
Ovat viisaat sanoneet, kun ovat todenneet sen, minkä me tymmemmät olemme jo aikoja sitten huomanneet, että elämme Totuuden jälkeistä aikaa. Siis elämme valeajassa silmiemme nähdenkin. Kohta kellot siirretään taas oikeaan aikaan ja toivottavasti ne annetaan olla siinä ajassa, missä ne on olleet ajan luomisesta lähtien. Ei menneet sukupolvet kellon viisareita siirtäneet jos ja kun päättivät nousta tuntia aikaisemmin yöpuulta, vaan he yksinkertaisesti laittoivat herätyskellon pirisemään tuntia aikaisemmin.
- Anonyymi
Lähes kaiken tuhoava jättitulivuorenpurkauskin on myöhässä, sehän ne jääkaudetkin aiheuttaa.
- Anonyymi
Jääkaudet syntyvät luonnollisissa jaksoissa ilman tulivuoren purkauksia kuitenkin. Tulivuorenpurkaus tekee oman häiriönsä, totta. Dinosauruskaudella ilmasto oli tavattoman lämmin, luonto runsas ja monipuolinen. Uskotaan että meteoriitti tai tulivuori muutti tai vauhditti muutosta.
- Anonyymi
Ilamsto on lämmennyt yhden (1) asteen viime vuosisadan alusta alkaen. Suomi ja Islanti on eniten hyötynyt ja hyötyvät ilmastonmuutoksesta. Mutta entäs jos pienet ilmastonmuutokset ovatkin luonnollisia lyhyemmilla kuin jääkausien välillä olevilla jaksoilla. Ehtiihän sdp ja vihreät, nämä ilmastouskontopuolueet, verottaa ja kieltää meidän autoilut yms hitaammallakin tahdilla?
- Anonyymi
Kyllä ilmasto muuttuu. Välillä kylmenee ja välillä lämpenee. Tästä voi koostaa erilaisia käppyröitä oman uskontonsa mukaan.
Ilmaston lämpötilaa suhteessa ilman hiilidioksidippitoisuuteen tulee seurata, koska se joko falsifioi jomman kumman uskontokunnan hypoteesin.
Tosin tarkan hiilidioksidipitoisuuden mittaaminen on vaikeaa, koska sen pitoisuus vaihtelee jatkuvasti. Esim. yöllä se lisääntyy ja päivällä taas kasvillisuus kuluttaa sitä yhteyttäessään. Mittauspaikalla myös tuulensuunnat ja pilvisyys sekä sade muuttavat CO2 pitoisuutta merkittävästi.- Anonyymi
Niin, ilmasto on otettu uskonnoksi jotta kansalaiset voidaan ohjata uusien, vahvasti taustalobattujen pisneksien maksajiksi. Samoin kuin islam, uskonto estämään ihmisten sivistämiseen ja tasa-arvoistamiseen.
- Anonyymi
Joo kyllä, ilmasto muuttuu ja on muuttunut siitä lähtien kun se on luotu. Se on nimittäin muuttuvaa sorttia. Kuten kaikki omasta kokemuksesta tiedämme. Ajeltiin tässä mökiltä 60 kilometrin päästä kotiin. Sieltä lähtiessä oli poutaa ja väliin aurinkokin näytti korviaan. Täällä kotona peltomaisemissa, sitä vastoin tihutti vettä, aikamoisen tuulen riepotellessa ressuja, siis ei mitenkään kaatamalla satanut , mutta vettä tuli kumminkin. Siis muutos oli ihan melkoinen. Kyllä elämän ehto on ilmaston muutos. Elämä tarvitsee vettä ja aurinkoa, tuulta ja tyyntä, myrskyä ja rajuilmaa, pakkasta ja suojaa, lunta ja räntää. Sekä paljon muuta, joka aiheuttaa meissä milloin iloa ja milloin surua.
Itse toivoisin ja varmaan metsän eläimet ja koko luonto. On kanssani samaa mieltä. Lauhaa, polttopuita säästävää talvea, mutta aika näyttää, mitä tammi ja helmikuu tuo tullessaan.
- Anonyymi
Tässä riippumattoman ilmastoasiantuntijan kuuleminen USA-n senaatissa: https://www.brighteon.com/e9e13fa3-9ee4-44ad-a458-6b8165d0452d
Vähän pitkä, mutta sitäkin enemmän asiaa. Eikä noita manipuloituja tilastoja voi kukaan asiaan vihkiytynyt kieltää. Vähän samalla lailla koko ilmastoasia alkoi siitä Afrikassa pidetystä kokouksessa, jossa lämpökäyrät käännettiin 70-lähtien ylös-alaisin ja saatiin aikaiseksi ensimmäinen ilmastoskandaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791