Liikuin liikaa että pelkäsin kuolevani tai sekoavani
yliliikkujat saavat niin helposti flunssaa johon menehtyvät
liikunnasta aiheutuva paniikki ja järjen menetys
pelkää vanhenevansa
ei saa enää nukuttua kun pitää makaa ja palautua hiljaa
outoja yliluonnollisia asioita tapahtuu ympäri kun keho on yliaktiivinen
se ionisoi muut fysikaaliset kappaleet ympärillä oudolla tavalla ja on vuorovaikutuksessa niihin
en sanoisi että olisi normaali olo-tila
ei ihme että yliliikkujat tarvitsevat paljon rauhoittavaa
keho ei funktioi normaalilla tapaa eikä ymmärrä miten saada kehonsa tasapainoon liika rasituksen jälkeen
Liikkua liikaa
Anonyymi
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
pelkäsin sairastavani koronaan
ruoka ei istunut hyvin liikunnan aikana- Anonyymi
minusta tuli ärsyyntynyt, vihainen, lyhytpintainen
kylmän ja kuuman epätasapaino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652