Olenko asexuaali

Anonyymi

Hei. Olen poika. Olenko minä aseksuaali?
Olin ennen seksuaalinen hetero mutta yhtäkkiä seksuaalinen mielenkiinto loppui. Välillä kuitenkin tunnen vähän sellaista että tuntee sellaista että haluaa seksiä vähän jos nään jonkun uimapukuisen naisen esimerkiksi. Tarkoittaako tämä sitten että en ole aseksuaali? Onko olemassa vähä seksuaalisia?

4

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aseksuaalisuus tarkoittaa, että ei tunne ollenkaan tai tuntee vähän seksuaalista vetovoimaa toisia ihmisiä kohtaan. Aseksuaalisuus ei kuitenkaan määrittele sitä, kuinka paljon seksiä joku haluaa. Voi olla aseksuaali vaikka haluaisikin harrastaa seksiä, sillä sukupuolivietti ja itse vetovoima ovat kaksi eri asiaa. Aseksuaalisuus on myös kirjo, jonka alle kuuluu useampia microlabeleita, kuten esimerkiksi demiseksuaali tai grey-aseksuaalisuus (näitä aseksuaalisuuden alle kuuluvia seksuaalisia suuntautumisia on kuitenkin lukuisia muitakin). Kukaan ei voi määrittää seksuaalista suuntautumista puolestasi, mutta jos aseksuaalisuus tuntuu sinusta kuvaavan suuntautumistasi oikein, niin voit tietenkin käyttää sitä.

• Anonyymi

Kyseessä voi olla ihan vain se, ettet vain ole kiinnostunut seksistä yhtä paljon kuin ennen, tai et ole kiinnostunut naisista.

Etenkin murrosiässä on erittäin tyypillistä, että seksi ja naiset on jatkuvasti mielessä, sillä keho käy läpi niin fyysistä kuin psyykkistäkin muutosta. Kun tähän on "tottunut", alkaa varsinainen itsensä tunnistaminen.

Voit olla hetero, homo tai bi-seksuaali, joka joko on seksuaalisesti aktiivinen tai enemmän tunteellinen ja pidättäytyvä henkilö.

Seksuaalisuus ei ole jotain mikä vaihtelee iän myötä tai muuttuu mitenkään, sinä synnyt sellaiseksi kuin olet, ja et tule mitenkään siitä muuttumaan (saatikka edes sopii lähteä edes yrittämään muutosta), asiat kyllä selkenee ajallaan eikä tarvitse sitä miettiä lainkaan. Sinä olet sinä, ja näin on hyvä

• Anonyymi

Luonnonoikku se on

• Anonyymi

Olet välitilassa menossa gayloordiksi.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1801
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1661
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1413
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1083
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      992
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      870
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      840
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      831
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      172
      824
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      173
      702
    Aihe