Afrikan Tähti lautapeli

32

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täytyy sanoa, että parodiahorisontti on nyt ylitetty! Kohti ääretöntä ja sen yli näyttäisi olevan yliopistohuuhaaporukan touhut. Suosittelen, että antavat kriisiapua keskenään siellä etukäteen toisilleen, koska kohta on Joulu ja saattaa olla maa valkoisena. Siinä taitaa sipata koko porukan päät samanaikaisesti! Helsingin hiilivoimalalla olisi nyt tuprutettava täysiä, että saisivat mustan Joulun.

      Miten mahtaa olla, kun Afrikan Tähti-pelissä on myös cowboy huivi naaman edessä? Muistuttaako se näitä Hgin Yliopiston hihhuleita tutusta ja turvallisesta koronavaipasta naaman edessä vai saattaisiko se olla Amerikan Yhdysvaltojen lehmäpaimen -kulttuurin omimista?!? Nähtäväksi jää, alkaako näiden huuhaaporukoiden alahuulet väpättämään tästäkin...

      • Anonyymi

        Kyseinen huuhaa porukka ei saa tolkkua edes saka- saga- vastaavuudesta, saati Saimaan nimestä. Sai oli Sakan synonyymi ja arjalaisten skyyttien etnonyymejä.

        JArjalaisten suomenheimojen identiteetillä kykkivät yliopiston jätteet hourivat "skandinaaveista" , vaikka skandinaavi-termi keksittiin vasta 1800-luvulla ja Saka-paikkoja on esim. finnougri seassa Virossa, samoin Arjadi etc.

        Hourailevat kulttuuriparasiitit eivät saa mitään tolkkua näistäkään finnoarjalaisuuden nimistä.

        Toivon mukaan ovat sentään ottaneet lopetuspiikkinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen huuhaa porukka ei saa tolkkua edes saka- saga- vastaavuudesta, saati Saimaan nimestä. Sai oli Sakan synonyymi ja arjalaisten skyyttien etnonyymejä.

        JArjalaisten suomenheimojen identiteetillä kykkivät yliopiston jätteet hourivat "skandinaaveista" , vaikka skandinaavi-termi keksittiin vasta 1800-luvulla ja Saka-paikkoja on esim. finnougri seassa Virossa, samoin Arjadi etc.

        Hourailevat kulttuuriparasiitit eivät saa mitään tolkkua näistäkään finnoarjalaisuuden nimistä.

        Toivon mukaan ovat sentään ottaneet lopetuspiikkinsä.

        Ja ainoa tosiaan mitä nämä toisen kansan identiteetillä kutevat jätteet osaavat, on houria ja loukkaantua jostain suositusta lasten pelistä.


    • Anonyymi

      Tilasin muutama tunti sitten tuon näköisen pelin Kärkkäiseltä

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaikki joilla on timanttisormus tai timanttikoru, niin silloin hän on rasistinen, koska suurin osa timanteista on Afrikan kaivoksista louhittuja.

      Ei vaan sillä tuo oli vaan lausunto. Voitte aivan rauhassa pelata Afrikan Tähteä ja pitää sormessanne timanttisormusta sillä ei kannata mennä liian pitkälle Afrikan Tähteä pelatessa.

      Lapsena tuli syötyä Lakupiippuja ja olin onnellinen jos Lakupiippu tuotiin ruokakaupasta.

      Aikuisena tykkäsin syödä Neekerin Suukkoja mutta ei niitä enää sillä nimellä saa.

      Täytyy olla vainoharhainen jos noissa kolmessa asiassa näkee jotain rasismia. Oli ihonväri mikä tahansa niin ollaan tasaveroisia ainakin Suomessa mutta monissa muissa maissa on tilanne aivan eri mutta sille emme voi mitään vaan kulloisenkin maan päättäjät voivat muuttaa tilanteen omassa maassaan.

      Valkoihoinen menee mustaihoisen kanssa naimisiin … eikö se ole ihana asia …

      • Anonyymi

        Miten se ruokakaupasta tuonti teki onnelliseksi...?


      • Anonyymi

        Minäkin muuten olen syönyt neekerin suukkoja mutta nykyään ne on suukko nimisiä.


    • Anonyymi

      Vie SPR:n keräykseen. Lähettävät sieltä Afrikkaan ne.

    • Anonyymi

      En kutsu aloittajaa epäasiallisesti natsiksi, koska siitä voi saada syytteen. En kehota ketään muutakaan tekemään niin, etten saa syytettä yllytyksestä.

      • Anonyymi

        Natsit jäi 40-luvulle, uusnatsi 90-luvulle, neonatsi 2000-luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsit jäi 40-luvulle, uusnatsi 90-luvulle, neonatsi 2000-luvulle.

        Millon ne kuunatsit laskeutuu?


      • Anonyymi

        No sitten minäkään en kutsu sinua työtävieroksuvaksi sossupummi kommariksi! 👍🏻


    • Anonyymi

      Lokkaantunut saku on Goeppelsn uusi oppilas.

      Hyvin menee, saksassa on 60-80 miljoonaa ihmistä
      ja Afrikassa 2-6 mrd ihmistä.

      Ja Goeppels tuli Helsinkiin loukkaantumaan!

      • Anonyymi

        Yhtä loukkaantunut tuo oli jo Saksassa ollessaan ainakin ig-videoidensa perusteella. Tosin nyt ig-tili @jasminfantaa näyttää olevan suljettu.


    • Anonyymi

      Tein lautapelistä version nimeltä "Lapin kulta" ja myin sen Somaliaan.

      Siitä tuli myyntihitti Mogadishussa!

      Siinä lähdetään joko Helsingistä tai Turusta ja kierretään ympäri Suomea etsimässä Lapin Kultaa. Viimeksi se löytyi Ahvenanmaalta (Afrikan Tähden St. Helena).

      • Anonyymi

        Se on kanssa suosittu lautapeli Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä se "KELA-gold"

        Peli etenee siten, että pelin alussa jokaiselle annetaan sama määrä rahaa. Mutta vain valkoisille pelaajille nopat, joita heittelemällä nämä kiertävät lautaa. Jokaisessa pelilaudan ruudussa sitten on rahasumma joka näiden sit pitää maksaa kaikille pelin paremman värisille pelaajille.


    • Anonyymi

      jhvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    • Anonyymi

      Mene yleisölehterile täysistunnon aikaan ja näytä tissisi
      Varmistaen että kuvaajat ovat paikalla.

      Siitä ne pitävät. eduskunnassa.

      Tietysti pitää näyttää myös mulkkua, että on tasa-arvoa

    • Anonyymi

      fadsv

    • Anonyymi

      onko avaaja Lindmanin Antti?

    • Anonyymi

      Kun kokeilin banaania yksinään ensimäisiä kertoja Afrikantähti kohu ilmestyi

      • Anonyymi

        Monasti ihmisiä jotka jotka on amatoorejä netti väittelyssä ei tajua, että homma menee itse asiassa niin että "katsohan banaani.." ja olet hävinnyt jo väittelyn, he kuvittelevat että tilastot factat ja virheetön kieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monasti ihmisiä jotka jotka on amatoorejä netti väittelyssä ei tajua, että homma menee itse asiassa niin että "katsohan banaani.." ja olet hävinnyt jo väittelyn, he kuvittelevat että tilastot factat ja virheetön kieli

        Eli kansallisosialisti paljastuikin syväkehitysvammaiseksi transhomo-postmodernistiksi


    • Anonyymi

      kyllä kiva peli tuo alkuperänen pitääki pelaa vkl

    • Anonyymi

      Jos on leikkinyt lapsena, kuka pelkää mustaa miestä, ei ole koskaan kelvollinen olemaan ministerinä.

    • Anonyymi

      Marin sen keksi

    • Anonyymi

      edesvastuuseen vasemmiston johtaman tuomioistuimen eteen?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe