Matteus 4: 6,
Saatana sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
Saatana rokotettujen suulla sanoo rokottamattomille : Jos sinä uskot Jumalan Poikaan, niin heittäydy vaan koronarokotusten varaan sillä valkotakkisille on annettu käsky sinusta ja he kääntelevät sinua käsillään ettet kuolisi koronavirukseen vaan omiin sairauksiisi..
Jos sinä uskot Jumalan Poikaan...
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan tyttö olis parempi. Ja parempi olis sen "jumalan" olla Äiti.
Miehet kun uskontoja rakentaa, niin tulee miesmäinen olo. Isä ja poika jne.
Aina ihmetellyt mihin se "jumala" sitä sukupuolta tarvitsee? Naimaanko se on menossa?
Ja uskonto se jyllää tuolla Talebaneilla, aivan samanlailainen kuin tämä meidän. Miesmäinen!- Anonyymi
Mitä sinä möliset. Etkö näe ympärilläsi käveleviä lihavia ja tanakoita naisia miesten tamineissa vaikka se on Jumalalle kauhistus. Naiset eivät tahdo olla naisia eikä miehet ole miehiä liekö haluaisivat olla miehimyksiä ? Häpeämättäminä Jumalaa kiusaten housut jaloissa naiset tahtovat olla miehiä, ilmeisesti siksi että paksukinttuisuuden saisi tiukoilla housuilla puristetuksi siedettävämmän näköiseksi ja että saisivat tuntea etteivät he ole tyhmiä lihavia nk. ämmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä möliset. Etkö näe ympärilläsi käveleviä lihavia ja tanakoita naisia miesten tamineissa vaikka se on Jumalalle kauhistus. Naiset eivät tahdo olla naisia eikä miehet ole miehiä liekö haluaisivat olla miehimyksiä ? Häpeämättäminä Jumalaa kiusaten housut jaloissa naiset tahtovat olla miehiä, ilmeisesti siksi että paksukinttuisuuden saisi tiukoilla housuilla puristetuksi siedettävämmän näköiseksi ja että saisivat tuntea etteivät he ole tyhmiä lihavia nk. ämmiä.
Miehet ne ämmiä ovat.
Miehet johtivat yhteisöjä niihin aikoihin kun tätäkin "miesuskontoa" keksittiin. Ei kysytty naisilta mitään.
Aattele sitäkin "joosef" typerystä joka uskoi tuosta vaan, että "neitseestä" syntyi hänen poikansa. Voi Joosef parkaa. miten vedätettiin aikana jolloin ei ehkäisyä tunnettu.
Pelastususko on typeristä typerin, sillä ketään ei ole pelastettu. Hautausmaat täynnä todisteita. Kukaan kuoleva lapsi ei apua saanut ikinä. Siinä vakuutavat todisteet. Vain pelkurimiehet jatkavat sukupolvetsa toiseen märinää oman itsensä huolesta. "Minä en halua kuolla" kuin rintamakarkurit.
Niin itsekästä ja lapsellista.
Tietenkään mitään "taikuria" ei ole, eikä ole ollut. Mutta uskontoja on ja pelkuruutta. Roomaliset, kreikkaliset, intialaiset, kiinalaiset. japanilaiset jne jne. Ja nyt istten nämä uskonlahkot joita perusti (taas) "miehet" 1800-luvun lopulla. Kun eivät kyenneet sopuun toistensa kanssa perustivat omansa = jehova tai mormoni tai lestadioilainen.
Naurettavaa hölötystä.
Nykyiset "talebaanit" ovat kuin kuva menneestä eli kristinuskon keskiajalta.
Kukaan järkevä ei halua heidän matkaansa. Ja täällä meillä kristinusko kiemurtelee kaiken aikaa maallisen kanssa. Onko lesbo ihminen, onko homo ihminen. ON.
Ihminen tässä kiemurtelee, koska ei ole mitään "jumalaa" missään.
On vain ihmisen kiemurtelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ne ämmiä ovat.
Miehet johtivat yhteisöjä niihin aikoihin kun tätäkin "miesuskontoa" keksittiin. Ei kysytty naisilta mitään.
Aattele sitäkin "joosef" typerystä joka uskoi tuosta vaan, että "neitseestä" syntyi hänen poikansa. Voi Joosef parkaa. miten vedätettiin aikana jolloin ei ehkäisyä tunnettu.
Pelastususko on typeristä typerin, sillä ketään ei ole pelastettu. Hautausmaat täynnä todisteita. Kukaan kuoleva lapsi ei apua saanut ikinä. Siinä vakuutavat todisteet. Vain pelkurimiehet jatkavat sukupolvetsa toiseen märinää oman itsensä huolesta. "Minä en halua kuolla" kuin rintamakarkurit.
Niin itsekästä ja lapsellista.
Tietenkään mitään "taikuria" ei ole, eikä ole ollut. Mutta uskontoja on ja pelkuruutta. Roomaliset, kreikkaliset, intialaiset, kiinalaiset. japanilaiset jne jne. Ja nyt istten nämä uskonlahkot joita perusti (taas) "miehet" 1800-luvun lopulla. Kun eivät kyenneet sopuun toistensa kanssa perustivat omansa = jehova tai mormoni tai lestadioilainen.
Naurettavaa hölötystä.
Nykyiset "talebaanit" ovat kuin kuva menneestä eli kristinuskon keskiajalta.
Kukaan järkevä ei halua heidän matkaansa. Ja täällä meillä kristinusko kiemurtelee kaiken aikaa maallisen kanssa. Onko lesbo ihminen, onko homo ihminen. ON.
Ihminen tässä kiemurtelee, koska ei ole mitään "jumalaa" missään.
On vain ihmisen kiemurtelu.Homo ja lesbo on Jumalan käskyllä annetut saatanan haltuun ja kun synnin mitta on täynnä vihan malja kaadetaan jumalattomien päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo ja lesbo on Jumalan käskyllä annetut saatanan haltuun ja kun synnin mitta on täynnä vihan malja kaadetaan jumalattomien päälle.
Keh "vihan malja"??
Etkö jo tuosta lauseesta näe, että "ihmisen keksintö" koko usko?
Jotta joku järkevä edes kykenisi uskomaan enää tähän vanhaan aikansaeläneeseen, tulisi sitä "päivittää reilusti tähän päivään.
Kaikki siinä "taivas ja maa" "sielut ja enkelit" ovat täyttä vanhaa höpötystä. Uskontojen olisi aika jo kadota. Asia on sama kuin peliriippuvuus, että niistä on haittaa liikaa.
Ihminen on helppo höynäytettävä. Sehän näkyy jo uskontojen määrässä. Mutta netti jatkaa sitä höynäytystä.
Todellisuus ei kiinnosta ihmistä koska se on niin olennainen ja tylsä. Pitää oll ajoku "täky".
Paras "täky" tuntuu (kun järki hiipuu) olevan tämä "ikuinen elämä". Vaikka jokainen ymmärtää kyllä että sellaista ei ole.
Ja jos olisi, olisit jo ollut olemasssa ikuisesti, eikä sinua tarvita siihen. Sillä se mikä nyt on, ei voi jatkua, koska se on vain kokemuksia ja muistoa.
Jos sitä ei tajua, ei tajua mitään uskonnoista. Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä möliset. Etkö näe ympärilläsi käveleviä lihavia ja tanakoita naisia miesten tamineissa vaikka se on Jumalalle kauhistus. Naiset eivät tahdo olla naisia eikä miehet ole miehiä liekö haluaisivat olla miehimyksiä ? Häpeämättäminä Jumalaa kiusaten housut jaloissa naiset tahtovat olla miehiä, ilmeisesti siksi että paksukinttuisuuden saisi tiukoilla housuilla puristetuksi siedettävämmän näköiseksi ja että saisivat tuntea etteivät he ole tyhmiä lihavia nk. ämmiä.
Kylläpä halveksit naisia. Huh huh.
Anonyymi kirjoitti:
Homo ja lesbo on Jumalan käskyllä annetut saatanan haltuun ja kun synnin mitta on täynnä vihan malja kaadetaan jumalattomien päälle.
Kylläpä halveksit lesboja ja homoja. Huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keh "vihan malja"??
Etkö jo tuosta lauseesta näe, että "ihmisen keksintö" koko usko?
Jotta joku järkevä edes kykenisi uskomaan enää tähän vanhaan aikansaeläneeseen, tulisi sitä "päivittää reilusti tähän päivään.
Kaikki siinä "taivas ja maa" "sielut ja enkelit" ovat täyttä vanhaa höpötystä. Uskontojen olisi aika jo kadota. Asia on sama kuin peliriippuvuus, että niistä on haittaa liikaa.
Ihminen on helppo höynäytettävä. Sehän näkyy jo uskontojen määrässä. Mutta netti jatkaa sitä höynäytystä.
Todellisuus ei kiinnosta ihmistä koska se on niin olennainen ja tylsä. Pitää oll ajoku "täky".
Paras "täky" tuntuu (kun järki hiipuu) olevan tämä "ikuinen elämä". Vaikka jokainen ymmärtää kyllä että sellaista ei ole.
Ja jos olisi, olisit jo ollut olemasssa ikuisesti, eikä sinua tarvita siihen. Sillä se mikä nyt on, ei voi jatkua, koska se on vain kokemuksia ja muistoa.
Jos sitä ei tajua, ei tajua mitään uskonnoista.Heh. Et näköjään ole lukenut raamattua. Pistä se homolehti silpuksi ja luo ilmestyskirjaa se löytyy raamatusta.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Kylläpä halveksit lesboja ja homoja. Huh huh
Et näköjään osaa erottaa henkilöitä heidän teoistaan. Homojen rankaiseminen ei ole minun tehtäväni. Menköön kirkkoon siunattavaksi onhan muualla siunattu kirkossa koiria ja muita eläimiä. En tarkoita homoja ja lesboja eläiminä vaan ehkä ne alttarilla hyörivät pirut ovat juuri sellaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään osaa erottaa henkilöitä heidän teoistaan. Homojen rankaiseminen ei ole minun tehtäväni. Menköön kirkkoon siunattavaksi onhan muualla siunattu kirkossa koiria ja muita eläimiä. En tarkoita homoja ja lesboja eläiminä vaan ehkä ne alttarilla hyörivät pirut ovat juuri sellaisia.
Ovatko homot nyt piruja?
Miksi homoja pitää rangaista?
Olet kyllä maaninen vihaaja.Anonyymi kirjoitti:
Homo ja lesbo on Jumalan käskyllä annetut saatanan haltuun ja kun synnin mitta on täynnä vihan malja kaadetaan jumalattomien päälle.
Jumala ei ole niin sanonut.
Joutuuko Jumalan sanomisista valehtelusta saatanan haltuun?- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Jumala ei ole niin sanonut.
Joutuuko Jumalan sanomisista valehtelusta saatanan haltuun?Sait jälleen huomioni, jota epätoivoisesti haet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Et näköjään ole lukenut raamattua. Pistä se homolehti silpuksi ja luo ilmestyskirjaa se löytyy raamatusta.
Liian väkivaltaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Et näköjään ole lukenut raamattua. Pistä se homolehti silpuksi ja luo ilmestyskirjaa se löytyy raamatusta.
Ilmestyskirja kertoo vieroitusoireiden vaikutuksista.
Anonyymi kirjoitti:
Sait jälleen huomioni, jota epätoivoisesti haet.
Haen totuutta, en sentään huomiota.
Tollot kirjoitukset kiinnittävät huomioni.
- Anonyymi
Aloituksen hengenhedelmää...
- Anonyymi
jeesustelun takia ihmisestä on tullut heikko luonnonvastainen, elinkelvoton.
- Anonyymi
ArtoTTT
Taitaa olla ihan päinvastoin kuin aloittaja väittää, ei pidä kiusata Jumalaa.Kerrotko miksei?
Heikko on historia "jumlasta". Ja heikko olisi se "jumala" joka osaisi kyllä luoda ihmisen, mutta ei kasvattaa sitä. Ja tosiaan, yhtään ihmistä ei ole vielä "pelastanut". Luvannut on.
Ihmisen kuolemanpelko synnyttää uskonnot. Katoaminen ja vanheneminen. Kukaan ei jaksa oikeasti elää "ikuisesti" harppuja ja luuttuja soittaen?
Pahinta on se, että toinen ihminen tuomitsee toisen ihmisen. Niinkuin noitia poltettiin.
Tämä on varma todiste siitä, että uskonnot ovat ihmisen keksintö!
- Anonyymi
Tiesitkö että Jeesus on keijotus ja meitä uunoja vedetty nenästä? Keijo Kaarisade paljasti että hän on näytellyt kyseistä hahmoa kaikki nämä vuodet.
- Anonyymi
Poeka poeka,
elä sinä mulle ala...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372