Jumala rakastaa sinua?

Anonyymi

Luin eräästä traktaatista näin. Miten se näkyy käytännössä? Rakkauden minä tiedän ja tunnen, mutta mitä on omalla uskollaan kerskuvien rakkaus???

24

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopii mulle, kunhan ei yritä mitään enempää...
      Hänellä on aika kyseenalainen maine.

• Anonyymi

Pelkäsin jo ettei kukaan uskovainen vastaa aloitukseeni. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäsin jo ettei kukaan uskovainen vastaa aloitukseeni. Kiitos!

Uskovaisilla on tuo rakkaus vähän vieras alue.

• Jumala antaa auringon paistaa niin hyville kuin pahoillekkin.

• Anonyymi

Näin varmaan tapahtuu ilman Jumalaakin.

• Aurinko paistaa muutenkin.

• yay!

• Anonyymi

Olisihan se erikoisen näköistä, jos samaan aikaan toisten päällä olisi varjo, kun toiset kulkevat auringossa.
        Mutta eivätkö Raamatun mukaan kaikki ihmiset ole pahoja?

• Anonyymi

Jumala rakastaa niin kuin lapsi leluaan.

• Anonyymi

Tai koira säärtä.

• Anonyymi

Jumalan rakkaus, evankeliumi on todellista vain silloin kun me ihmiset välitämme toisistamme.

• Anonyymi

Kerskuvatko jotku täällä uskollaan?

Ihmiset kirjoittavat omia mielipiteitään, uskonsa mukaan. Kuka minkäkin uskon.

Pikemminkin ateistit kerskuvat sillä, etteivät usko, pilkkaavat kristittyjen uskoa, kuinka tyhmiä ja vajaamielisiä me olemme ja kuinka viisaita he itse ovat.

Jos joku taas asiallisesti kirjoittaa kristillisen uskonsa mukaan, ei se ole kerskumista omasta uskosta, vaan siinä uskossa elämistä.

On kylläkin ehkä muutama nk. johonkin uskova (Mihin? Kehen?), jolla selkeästi pilkallinen asenne.

• Anonyymi

Jumala rakasti ihmisiä niin paljon, että teloitutti oman poikansa ihmisten tähden. Elleivät ihmiset tätä tarinaa usko, silloin Jumala paiskaa heidät kaikki helvettiin. Siinä kristinuskon ydinsanoma lyhyesti kerrottuna...

• Anonyymi

Jumala on luonut meidät kaikki lapsekseen. Hän asetti meidät kaikki hallitsemaan luomistyötään. Valitettavasti vapaa tahtomme, on altis saatanan ovelille houkutuksille ja päästää sen usein mieluusti maalliseen mieleemme ja teettää meillä kauheita asioita. Siksi jokaisen lapsen vanhempien pitäisi tarjota lapsilleen rakastava ja turvallinen koti ja johdattaa lapset heti nuorena oikeaan kristinuskoon. Näin kaikki ihmiset täyttäisivät Jumalan tahdon, joka on aina hyvä. olipa se mikä tahansa. Pahaltakin tuntuva tapahtuma kääntyy hyväksi aikanaan, Jeesuksen omille. Jos hylkäät Jumalan tahdon, niin Jeesus pitää ovea raollaan sinullekin, toivoen, että kolkutat ja näin ilmaiset halusi ihanaan, siunattuun, iloiseen ja turvattuun elämään. Tämä tapahtuma antaa Jeesukselle luvan aloittaa lempeä perehdyttäminen persoonalliseen suhteeseen kanssaan. Tulet huomaamaa, että Jeesus on todellinen. Sinulle aukeaa ovi oikeaan lähimmäisen rakkauteen, jota voit jakaa huono onnisemmille, kullekin tarpeen mukaan.

• Kristinuskoon voi johdattaa vain länsimaissa.

Eikä siitäkään mitään hyötyä ole.

• Anonyymi

Aloitin sivistyssanan selvityksellä.
      Traktaatti on lyhyt, kirjallinen työ, joka kertoo "lyhyesti ja ytimekkäästi" aiheestaan, tyypillisesti uskonnosta tai tieteestä, tosin traktaatin tarkoitus on historian kuluessa vaihdellut. Nykyisin traktaatiksi voidaan kutsua lyhyttä pamflettia.
      Nyt voin kommentoida. En kersku uskollani, olen ollut uskossa muna- ja siittiösolusta lähtien. Olen myös paljon srk-tapahtumissa mukana. Olen saanut paljon Jumalan siunausta elämässäni ja olen kiitollinen monesta asiasta ja ihmisestä ympärilläni.
      Srk:ssa o paljon henkilöitä, joilla on kummallinen käsitys oikeudenmukaisuudesta, rehellisyydestä ja yhteistyötä. Pienissä porukoissa kähmitään päätöksiä, hylätään erimieliset ("oikeassa olevat") , väki ei pysy seurakunnassa töissä. Julkisesti ei voi asioista puhua kun joutuu allekirjoittamaan lappusen vaitiolovelvollisuudesta.

Noussut kysymys: Tarvitsenko seurakuntaa ja kirkkoa Jumalan ja minun välissä. Harkitsen nyt tosissani ja tarkkaan, mitään äkkipäätöstä en tee, eikä rahasta (vero) ole kysymys. Se ei niin paljon ole että se suuremmin vaikuttaisi elintasooni. Miksi pahoittaisin mieleni kieroudella, kun voisin palvella Jumalaa suoraan ilman välikäsiä. Kunpa saisin pienen yhteisön, jossa kokoontuisimme rukoilemaan ja kiittämään ilman minkäänlaista organisaatiota.

• Anonyymi

Ja tarkemmin ajetellen, mihin tarvitset jumalaa ollenkaan vaikka oletkin vaivalle altistunut pienestä pitäen. Ainakin kannattaa kuvitella itselleen sellainen leppoisa malli jos maskottia tarvitsee. Luulisi kaikkivaltiaalla palvelusväkeä olevan jo ihan riittävästi.

Usko tai elä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarkemmin ajetellen, mihin tarvitset jumalaa ollenkaan vaikka oletkin vaivalle altistunut pienestä pitäen. Ainakin kannattaa kuvitella itselleen sellainen leppoisa malli jos maskottia tarvitsee. Luulisi kaikkivaltiaalla palvelusväkeä olevan jo ihan riittävästi.

Usko tai elä.

Vielä kun hoksaat, että se pelikenttä on jopa väärinpäin, niin ymmärrät jopa kauhistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko tai elä.

Mulle Jumala ei ole vaiva vaan ilo. Elämäni on varsin leppoista. Hän ei ole minulle maskotti. Hänet pidän elämässäni aina. Sen sijaan seurakunta ja kirkko alkavat olla kyseenalaista kaveruutta. Uskon ja elän. 22.10.2021 07:41

• Anonyymi

Kun kristinuskossa on Jumalana Saatana, niin kierrän kaukaa tuon rakkauden.

• Anonyymi

Muistan kun eräs evankelista kertoi omakohtaisesti uskostaan. Hän kertoi että rakkaus on kokonaan hävinnyt uskovista (tarkoitti ilmeisesti myös itseään). Taitaa näissä heikoimmin uskovissa olla enemmän Jeesuksen esimerkin seuraajia ja rakkauden toteuttajia.

• Anonyymi

Eräässä elämäni vaiheessa olin mukana Kansanlähetyksen aktiossa. Kuljimme pakettiautolla ympäri kaupunkia ja kutsuimme ihmisiä illalla teltalle. Automme takana luki suurilla kirjaimilla "Jeesus näkee sinut!"

Eräs henkilöauto tuli takanamme ja yritti ohi. Olimme kai liian keskellä tietä. Vihdoin tämä auto pääsi ohi ja ikkuna avautui. Kuljettajan vieressä oleva matkustaja huusi meille "Jeesus näkee, mutta te ette!"

Tämä tapaus kirvoitti hymyn huulillemme ja se on jäänyt mieleeni hyvin elävänä. Jeesus kyllä näkee, mutta uskovaiset eivät näe. En ole enää vitoslainen enkä Kansanlähetyksen uskovainen.

• Anonyymi

Jumalan rakkaus on kovin ehdollista. Eikä siitä tarvitse keskustella rakastaako Jumala jokaista. Ei rakasta. Kaikkivoipa kykenisi keksimään jonkin muunkin ratkaisun kuin tottelemattomien grillaamisen ikuisessa liekkimeressä. Kaikkivoipa voisi esimerkiksi aivan milloin tahansa tehdä olevaisuutensa kaikille täysin selväksi, jolloin liekkimeri voitaisiin sammuttaa iäksi.

-a-teisti-

• Anonyymi

JUMALA ARMAHTAA JA RAKASTAA, ME EMME!!!!

-Aitouskovainen-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      68
      7772
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      90
      4643
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      110
      3855
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      70
      3315
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2986
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      130
      2684
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      36
      2137
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1957
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      259
      1902
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1878
    Aihe