Pahenemisvaihe kaksoiskuvat

Anonyymi

Minulla todettiin MS 10 vuotta sitten, alussa oli kaksi pahenemisvaihetta ehkä vuoden välein. Jäkimmäisessä minulla puutui toisenpuolen käsi ja jalka kokonaan. Tuolloin olin 7 päivää sairaalassa, jossa sain kortisonia tiputuksella ja silloiset oireet hävisi nopeasti.
Nyt minulla on ensimmäistä kertaa taudin toteamisen jälkeen kunnon paheamisvaihe. Näen kaksoiskuvia, lähelle katsottaessa näen ihan hyvin mutta kun katson pidemmälle kaksoiskuvat tulee esiin. Sain pian kuvien alettua suun kautta 3 päivän kortisoni pulssin, nyt kaksoiskuvien alkamisesta on jo 1 kuukausi. Oireet ei ole vähentynyt eikä onneksi pahentunut. Minulla on 2 viikon päästä pään magneettikuvaus ja sen jälkeen lääkäri.
Lääkäri sanoi kaksoiskuvien alkuvaiheessa että on ennemmin parin kuukauden kuin parin viikon juttu, onko kenelläkään omia kokemuksia kaksoiskuvien tai muiden pahenemisvaiheiden kestosta?

2

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni kesti kuukauden ennenkuin näkö palasi normaaliksi ja ei siis edes tarjottu kortisonia.Oli ns.eka pahis,sen myötä sain ms-diagnoosin.Yhtenä päivänä vaan huomasin,että hei nythän näänkin vasemmalla silmällä normaalisti.Tosin mulla oli vielä senkin jälkeen huono olo,pää särki(ei norm.tuntuinen päänsärky) oli kun olisi lapiolla päähän lyöty,ei normaali olo.Sekin kuitenkin meni sitten ohi itsestään.

• Anonyymi

Moikka
        Kiitos vastauksesta! Okei sinulla siis oireet hävisi äkisti, toivottavasti minullakin oireet häviäisi nopeasti. Sairaslomaa minulla on vielä kaksi viikkoa ja olisi hyvä päästä jo takaisin töihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe