Onko kuin moni saanut nudisti rannalta.

Anonyymi

Seksi seuraa mukaansa, itselle on käynyt monta monituista kertaa että olen saanut naisia mukaan nudisti rannalta. Yleensä tulevat juttelemaan kun otan aurinkoa viltin päällä selällään, en tiedä herättääkö varustukseni jalkovälissä heidän mielenkiinnon, minulla on velttonakin melko isohko kalu. Kerran tuli yksi nainen juttelemaan aloitti keskustelun sanomalla, suoraan että onkos tuo minkä kokoinen seisokissa. Olin hiukan hämmentynyt hetken ennen kuin sain vastattua että haluatko ottaa siitä selvää, yhdessä lähdettiin rannalta ja ollaan nykyisin naimisissa.

12

3228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kerran ollut mies vierelläni rasvasi minut kokonaan yhtäkkiä tunsin sormen pepulla ja hetken päästä isoa kalua pepussa en ole homo mutta ihana tunne

      • Anonyymi

        Vähän vastaavanlainen kokemus nuoruusvuosilta. Otin tavan mukaan vakio-kallionkolossani alasti aurinkoa, kun viereen ilmestyi ikäiseni mies katselemaan. Hänellä oli jonkinlainen pyllyfetissi, koska hän kehui paljasta peppuani ja kysyi erittäin kohteliaasti saisiko tulla viereeni ottamaan aurinkoa. Ajatus auringonotosta miehen kanssa oli ollut minulle siihen asti täysin vieras ja meinasin jo pyytää häntä poistumaan. Se, että hän oli kysynyt eikä vain suoraan tunkenut viereeni sai kuitenkin uteliaisuuden heräämään ja näytin että siinä on vapaa paikka. hän riisui housunsa ja kävi viereeni loikomaan jatkaen kehumista.

        Kun sitten jonkin ajan kuluttua käännyin toisin päin, hän alkoi kehua pikku kaluani samalla hyväillen itseään. Silloin en enää kestänyt, vaan runkkasimme molemmat toisiamme katselle ja laukesimmekin melkein yht'aikaa. Sen jälkeen pukeuduin ja lähdin pois miettien mitä olisin sanonut jos hän olisi halunnut imeä kaluani.


      • Anonyymi

        ihana tunne saada hitaasti paksua sisään voi nauttia kauan


    • Anonyymi

      Kyllä olen saanut Pihlajasaaressa. Oikein ihana nainen, jonka kanssa saunottiin ja rakasteltiin useasti. Tulkaa Pihlajasaareen kesällä ja ottakaa ihmiset kontaktia rohkeasti vaan!

    • Anonyymi

      Onhan naiset paljon rohkeampia ja vapaampia kuin ennen. Katselevat nudisti rannalla miesten kulleja. Muutamat on kääntyneet minuun päin siten että varmasti pillu näkyy, välillä annan vapaasti kullin seistä jos lähellä ei oo paljon porukkaa. Oon saanu seksiä, mut turha ujoilu pois, niin sais vielä enemmän. Kesää odotelles.

    • Anonyymi

      Ruissalossa saa ainakin panna pariskuntien naisia usein ja nuutaman äijäkin ottaa kyllä tuhkaluukkuun jos ei nainen mukana.

      • Anonyymi

        pysähdyn aina kun näen puoli kovan kullin aina joskus kaveri viittoo lähelle oon saanut imeä ja suurtakin peppuun myös jatkot usein kämpillä


      • Anonyymi

        Bi-mies kun olen niin Ruissalo on antanut ihania muistoja. Molempi on aina parempi ja nämä on/off hetero miehet vaimoineen on hauskoja tapauksia😉


    • Anonyymi

      Ruissalo on hyvä. Siellä saanut avittaa pareja ja viime kesänä oli naisia myös yksin ja flaxikin kävi kahdesti. Tampereella sääksjärven silloilla on kanssa vastaavaa mutta paikkana ei ole kyllä kummoinen.
      Yyteri oli 100% mesta ja kertaakaan sieltä ei tarvinnut ilman seksiä kotiin lähteä. Sinne on kova ikävä.

    • Anonyymi

      mahallaan maaten on bi-miehet tulleet kehumaan peppuani mukaan oon lähteny ja monta kyrpää pepussani käynyt kyllä rannoilla onnistaa

      • Anonyymi

        kuinka suurta siel on käynyt


    • Anonyymi

      yleensä rannoilta saa bi-miehiä mukaansa jos hotelli rannassa

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe