Onko kuin moni saanut nudisti rannalta.

Anonyymi

Seksi seuraa mukaansa, itselle on käynyt monta monituista kertaa että olen saanut naisia mukaan nudisti rannalta. Yleensä tulevat juttelemaan kun otan aurinkoa viltin päällä selällään, en tiedä herättääkö varustukseni jalkovälissä heidän mielenkiinnon, minulla on velttonakin melko isohko kalu. Kerran tuli yksi nainen juttelemaan aloitti keskustelun sanomalla, suoraan että onkos tuo minkä kokoinen seisokissa. Olin hiukan hämmentynyt hetken ennen kuin sain vastattua että haluatko ottaa siitä selvää, yhdessä lähdettiin rannalta ja ollaan nykyisin naimisissa.

12

3701

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kerran ollut mies vierelläni rasvasi minut kokonaan yhtäkkiä tunsin sormen pepulla ja hetken päästä isoa kalua pepussa en ole homo mutta ihana tunne

• Anonyymi

Vähän vastaavanlainen kokemus nuoruusvuosilta. Otin tavan mukaan vakio-kallionkolossani alasti aurinkoa, kun viereen ilmestyi ikäiseni mies katselemaan. Hänellä oli jonkinlainen pyllyfetissi, koska hän kehui paljasta peppuani ja kysyi erittäin kohteliaasti saisiko tulla viereeni ottamaan aurinkoa. Ajatus auringonotosta miehen kanssa oli ollut minulle siihen asti täysin vieras ja meinasin jo pyytää häntä poistumaan. Se, että hän oli kysynyt eikä vain suoraan tunkenut viereeni sai kuitenkin uteliaisuuden heräämään ja näytin että siinä on vapaa paikka. hän riisui housunsa ja kävi viereeni loikomaan jatkaen kehumista.

Kun sitten jonkin ajan kuluttua käännyin toisin päin, hän alkoi kehua pikku kaluani samalla hyväillen itseään. Silloin en enää kestänyt, vaan runkkasimme molemmat toisiamme katselle ja laukesimmekin melkein yht'aikaa. Sen jälkeen pukeuduin ja lähdin pois miettien mitä olisin sanonut jos hän olisi halunnut imeä kaluani.

• Anonyymi

ihana tunne saada hitaasti paksua sisään voi nauttia kauan

• Anonyymi

Kyllä olen saanut Pihlajasaaressa. Oikein ihana nainen, jonka kanssa saunottiin ja rakasteltiin useasti. Tulkaa Pihlajasaareen kesällä ja ottakaa ihmiset kontaktia rohkeasti vaan!

• Anonyymi

Onhan naiset paljon rohkeampia ja vapaampia kuin ennen. Katselevat nudisti rannalla miesten kulleja. Muutamat on kääntyneet minuun päin siten että varmasti pillu näkyy, välillä annan vapaasti kullin seistä jos lähellä ei oo paljon porukkaa. Oon saanu seksiä, mut turha ujoilu pois, niin sais vielä enemmän. Kesää odotelles.

• Anonyymi

Ruissalossa saa ainakin panna pariskuntien naisia usein ja nuutaman äijäkin ottaa kyllä tuhkaluukkuun jos ei nainen mukana.

• Anonyymi

pysähdyn aina kun näen puoli kovan kullin aina joskus kaveri viittoo lähelle oon saanut imeä ja suurtakin peppuun myös jatkot usein kämpillä

• Anonyymi

Bi-mies kun olen niin Ruissalo on antanut ihania muistoja. Molempi on aina parempi ja nämä on/off hetero miehet vaimoineen on hauskoja tapauksia😉

• Anonyymi

Ruissalo on hyvä. Siellä saanut avittaa pareja ja viime kesänä oli naisia myös yksin ja flaxikin kävi kahdesti. Tampereella sääksjärven silloilla on kanssa vastaavaa mutta paikkana ei ole kyllä kummoinen.
      Yyteri oli 100% mesta ja kertaakaan sieltä ei tarvinnut ilman seksiä kotiin lähteä. Sinne on kova ikävä.

• Anonyymi

mahallaan maaten on bi-miehet tulleet kehumaan peppuani mukaan oon lähteny ja monta kyrpää pepussani käynyt kyllä rannoilla onnistaa

• Anonyymi

kuinka suurta siel on käynyt

• Anonyymi

yleensä rannoilta saa bi-miehiä mukaansa jos hotelli rannassa

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1324
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1221
    3. 64
      1210
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1195
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      989
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      947
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      913
    9. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    10. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      821
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      598
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      120
      566
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe