Miksi noin, miksei Telia tarjoa nyt jo muilla operaattoreilla yleisempiä useamman sadan Mbps tai jopa Gigan laajakaistoja? Esim. Dnalla ja Elisalla saa parhaimmillaan jopa Gigan laajakaistan ja talolaajakaistan, tosin korkeampaa maksua vastaan mutta Telialla on vaan 100Mbps maksimi monessa taloyhtiössä jopa ihan Helsingin lähiöissä!
Luulisi Telian kuitujen kestävän suurempiakin nopeuksia mutta ei näköjään. Surkeaa!
Telia tarjoaa monesti vain max. 100 Mbps talolaajakaistaa..
7
1172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kuitua viety perille asti..
- Anonyymi
Höh, jopas on kumma kun kuitenkin talossa saattaa olla jopa Telian kaapeli-tv joten luulisi sen kuidunkin olevan ihan talossa asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, jopas on kumma kun kuitenkin talossa saattaa olla jopa Telian kaapeli-tv joten luulisi sen kuidunkin olevan ihan talossa asti.
Kaapelitv voi olla ilman kuituakin ja yleensä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapelitv voi olla ilman kuituakin ja yleensä onkin.
Silti on kumma että Telia ei voi esim, tarjota talolaajakaistaa kaapelimodeemitekniikalla JA suuremmalla nopeudella kuten esim. Dna ja Elisa tekee! Telia luottaa edelleen happaneviin kupareihin ja VDSL2-tekniikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti on kumma että Telia ei voi esim, tarjota talolaajakaistaa kaapelimodeemitekniikalla JA suuremmalla nopeudella kuten esim. Dna ja Elisa tekee! Telia luottaa edelleen happaneviin kupareihin ja VDSL2-tekniikkaan.
Kallista puuhaa moinen operaattorilta. Pitää tarkkaan heidän miettiä onko kannattavaa tietylle alueelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista puuhaa moinen operaattorilta. Pitää tarkkaan heidän miettiä onko kannattavaa tietylle alueelle.
Luulisi että Helsingissä kannattaa kerrostaloihin tuoda jo kuituakin kun kerran k-tv:kin on saatavilla moniin taloihin Helsingissä! Telia siis säästää väärässä paikassa, ite en ainakaan muuttaisi taloon jossa on Telian talolaajakaista ja k-tv!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi että Helsingissä kannattaa kerrostaloihin tuoda jo kuituakin kun kerran k-tv:kin on saatavilla moniin taloihin Helsingissä! Telia siis säästää väärässä paikassa, ite en ainakaan muuttaisi taloon jossa on Telian talolaajakaista ja k-tv!
Taitaa kuidut olla jo kellarissa, laitteet kuidun päässä on joko vanhoja tai/ja paskoja jos eivät saa parempia nopeuksia. Saattaa myös talon kaapelit olla niin vanhoja ettei data kulje kovempaa. Tarjoavat kutenkin C Moren, vaikka liittymät pidetään surkeina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862