Niillä on urakat , minkä enemmän ne saa roskiksia tyhjennettyä päivän mittaan , niin sen enemmän tienaa. Kiirettä pitää juu.
Oletko meinnannut jäädä roska-auton alle
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmiten pyöräilijät ajavat minä minä asenteella eikä ole itse suojelua vaistoa.
Ei sieltä autosta aina pysty näkemään ja varsinkaan silloin kun pyöräiljä kiitää hirmu vauhtia.
Pitäisihän pyöräilijällä olla tilanne nopeus hallussa. - Anonyymi
Idiootti täytyy pyöräilijänkin olla, jos haluaa pitää oikeksistaan kiinni ja ajaa kuorma-auton eteen. Ei sellaista talonkokoista möhkälettä voi olla näkemättä.
- Anonyymi
Syyttömän uhrin halveksuminen on varma merkki terveestä mielestä.
- Anonyymi
Ylinopeutta roskaautot näyttävät ajavan 50km /h rajoitusalueella.
- Anonyymi
Mitä nopeutta näet niiden ajavan?
Oletko kysynyt, pääsisitkö poliisiin töihin tutkan korvaajaksi, kun pystyt näkemään nopeuden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nopeutta näet niiden ajavan?
Oletko kysynyt, pääsisitkö poliisiin töihin tutkan korvaajaksi, kun pystyt näkemään nopeuden?En ole tuo edellä kirjoittanut mutta roska-autot ajaa täälläkin rajusti yli rajoitusten. Kyllä sen huomaa, kun joku ajaa reilusti yli normaalin nopeuden.
Sitä en tiedä, mikä oli tilanne onnettomuuspaikalla.
- Anonyymi
Ennen vanhaan koulussa opetettiin, kun ylität tietä katso ensin oikealle, sitten
vasemmalle ja vielä kerran oikealle.
Nykyajan ihmiset ryntää suoraa päätä ajoradalle, ei katsota onko autoa tulossa.- Anonyymi
..... ja lopputulos on sitten onnenkauppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..... ja lopputulos on sitten onnenkauppaa.
Kannattaa pitää leipäläpensä kiinni kun ei tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on leivin uunin luukut kiinni avataan sitten usein kun leivotaan leipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten huutelet täällä!
- Anonyymi
Kyllä sitä kaveria muistellaan valkoisella pyörällä ja lyhdyillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976