Olen huono kristitty!

Anonyymi

Olen huono kristitty koska minua ei kiinnosta pätkääkään sen paremmin homojen kuin muidenkaan seksielämä. Paitsi etten puolustele pedofiilejä tai raiskaajia, vaan haluan että he päätyvät oikeuden eteen eikä niin että heidän rankaiseminen jätetään vain Jumalan varaan.

Olen myös huono kristitty koska muiden kanssaihmisten panettelu ja heistä selän takana pahan puhuminen on minulle vierasta.

Olen myös huono kristitty koska hyväksyn eri uskoiset ihmiset. Uskokoon kukin mihin lystää, minulle se ei kuulu niin kauan kuin heidän uskomuksensa eivät hankaloita omaa elämääni.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen alkanut ajattelemaan heterojen kovasti yleistyneitä pervoseksin muotoja, laajuutta ja parisuhde väkivaltaa, sen yleisyyttä.

      😁

      • Anonyymi

        Impoteilla ei seiso tarpeeksi, joten pariskunnat joutuvat ostamaan seksileluja hänen ilokseen.
        😁


    • No eipä hätää. Sopia lahko eheyttää sinut tuota pikaa ja melko pikku rahalla.

    • Anonyymi

      Eli aloittaja kehuu olevansa hyvä ihminen. Olipas hieno ja "nöyrä" trollialoitus.

      Nyt vähän lisää yritystä edes , kiitos.

      • No mutta ei tuossa hätää. Sopiva lahko tosiaan sopivilla kymmenyksillä tekee tuostakin pesunkestävän heteron joka vastustaa nimenomaan homoutta sillä onhan se ihan pirun loogista, että hetero ihminen ajattelee vain homojen hommia.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No mutta ei tuossa hätää. Sopiva lahko tosiaan sopivilla kymmenyksillä tekee tuostakin pesunkestävän heteron joka vastustaa nimenomaan homoutta sillä onhan se ihan pirun loogista, että hetero ihminen ajattelee vain homojen hommia.

        Ollenkaan ajattele!!!
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollenkaan ajattele!!!
        😁

        Olen huomannut saman. Uskovat eivät juuri ajattele ollenkaan.


      • Anonyymi

        "Eli aloittaja kehuu olevansa hyvä ihminen."

        Karikatyyrin esittäminen kristinuskovista ei ole itsekehua.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No mutta ei tuossa hätää. Sopiva lahko tosiaan sopivilla kymmenyksillä tekee tuostakin pesunkestävän heteron joka vastustaa nimenomaan homoutta sillä onhan se ihan pirun loogista, että hetero ihminen ajattelee vain homojen hommia.

        jotain se kyllä kertoo, jos heteroita niin suuresti kuitenkin kiinnostaa, se
        homo-seksi , siis KIINNOSTAA . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Uskovat eivät juuri ajattele ollenkaan.

        Kyl ne Raamattua.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jotain se kyllä kertoo, jos heteroita niin suuresti kuitenkin kiinnostaa, se
        homo-seksi , siis KIINNOSTAA . . .

        Evlut kirkkoa se kiinnostaa tosiaan niin paljon, että ne homot pitäisi saada häpäisemään jo kirkon alttarikin.


    • Anonyymi

      Tämä on hyvä, kun trollit ja ateistit keskustelevat keskenään ja siunailevat toistensa älyä irvihymiöineen. Tuskin kenenkään vakavissaan olevan kristityn kannattaa roikkua täällä haaskaamassa aikaansa, parempiakin paikkoja on internet täynnä.

      • Anonyymi

        Huolesi on turha. Täällä esiintyvät uskovaiset ovat erityistapauksia.


    • Anonyymi

      Käytät selvästi liikaa aikaa itsetutkiskeluun ja omien vikojen analysointiin. Sen sijaan sinun tulisi keskittyä seuraamaan muiden uskon puhtautta ja syntisyyttä. Sitä kautta löytyy pelastus.

      • Anonyymi

        niin, joillekin "raamattu opettaa" eriyisesti huomata TOISTEN ihmisten synnit, sehän se mukavinta onkin, heitellä kiviä,

        Jeesuksen aikana, yksikään "ei heittänyt kiveä"


    • Anonyymi

      Sinut on selvästi potkittu ulos lahkosta ja olet nyt sitten luopio. Ei tuommoinen käytös sovi kunnon lahkolaiselle.

      • Anonyymi

        Jäi kiinni homoilusta?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi kiinni homoilusta?
        😁

        Kommenttisi kertoo kaiken siitä kuinka kieroutunutta uskovaisten ajatusmaailma on.

        Aloittaja kertoo ettei ole kiinnostunut homoista niin uskovainen kääntää sen kuupassaan niin että se johtuu siitä että on jäänyt kiinni homoilusta.

        Te uskovaiset olette oikeasti todella sairasta porukkaa.


      • Anonyymi

        Mukavaa että kommenttini sai sinut havahtumaan ja pohtimaan omaa tilaasi. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että kommenttini sai sinut havahtumaan ja pohtimaan omaa tilaasi. 🤣🤣🤣

        Näet kaiken vääristyneinä peilikuvina!
        😁


    • Anonyymi

      Selvä homoaloitus.

    • Anonyymi

      Vaihdoin kaksi vuotta sitten kasvisruokavalioon. Nyt seisoo tanakasti, jopa omankin vaimoni kanssa ;)

      • Anonyymi

        Heitittekö samalla seksilelut roskiin?
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitittekö samalla seksilelut roskiin?
        😁

        Sinulla tuntuu olevan pakkomielteinen perversio muiden seksielämää koskien vai mikä siinä kiinnostaa noin älyttömästi?


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan pakkomielteinen perversio muiden seksielämää koskien vai mikä siinä kiinnostaa noin älyttömästi?

        On kehittynyt vähitellen.
        Ihmettelen miesten kiinnostusta homoihin vaikka vihamielisellä tavalla mutta kuitenkin.
        Tutkin kinky seksin ja parisuhteen ulkopuolista pettämistä ym niiden seksiä.
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kehittynyt vähitellen.
        Ihmettelen miesten kiinnostusta homoihin vaikka vihamielisellä tavalla mutta kuitenkin.
        Tutkin kinky seksin ja parisuhteen ulkopuolista pettämistä ym niiden seksiä.
        😁

        Mikäpäs siinä. Kieltämättä itseänikin joskus vähän ihmetyttänyt mikä sellaisissa lähinnä väkivaltaan liittyvissä perversioissa ihmisiä niin kiehtoo mutta pahoinvointia välttääkseni en ole viitsinyt vaivata päätäni asialla sen enempää.


    • Anonyymi

      Sinun tulee tehdä parannus.

      Tunnustaa hengetön syntisi ja alkaa panettelemaan ateisteja, vääräuskoisia, homoja, punavihervasemmistoa ja näin pelastua helvetin ikuiselta kärytykseltä.

      Parasta olisi hakea myöys kirkon terävän miekan, herätysliikkeen apua asiassa kunnon kristityksi uudelleen syntymisessä, pienellä vesikasteella käynnillä ja kohtuu anekauppa suorittamalla.

    • Anonyymi

      Ns. viidesläisisiin liittymällä aloittaja saisi apua puutteelliseen kristillisyyteensä. Siellä lahkossa kyllä neuvovat miten kunnon kristityn tulee käyttäytyä.

      • Anonyymi

        Vain oikein uskovat pelastuvat!
        😁


      • Anonyymi

        Mikä se sinun oma lahkosi olikaan?


    • Anonyymi

      Et sinä ole kristitty ollenkaan vaan 😈 on sinun esikuvasi.

      Kristitty on Jeesuksen opetuslapsi ei sinuun kaltaisesi trolli.

      • Anonyymi

        Lapsiahan ne sillä kantilla ovat.
        Uskonnollisuudessaan.


      • Anonyymi

        <<Kristitty on Jeesuksen opetuslapsi ei sinuun kaltaisesi trolli.<<

        Korjaan, Paavalin opetuslapsi ja pelastuu tekemään sitä pahaa mitä vihaa.


    • "Uskokoon kukin mihin lystää, minulle se ei kuulu niin kauan kuin heidän uskomuksensa eivät hankaloita omaa elämääni."

      Toisinaan se tuntuu siltä, että on hyvin huono ihminen, kun ei pidä muita ihmisiä huonompina. Onneksi saa myös uskoa toisenlaista kristillistä sanomaa.
      Kuten on sanonta, "tulkoon kukin uskollaan autuaaksi", ei toisen uskoa tai uskontoa pidä väheksyä.

      • Anonyymi

        Kerrotko mummomuori millä sinä perustelet palstan ateisteille Jumalan olemassaolon.


      • Anonyymi

        "Kuten on sanonta, "tulkoon kukin uskollaan autuaaksi", ei toisen uskoa tai uskontoa pidä väheksyä."

        Tuo usko ei vaan pelasta ketään taivaaseen.


      • Anonyymi

        Äärioikeisto uskovaiskonservatiivit ovat pahoja.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mummomuori millä sinä perustelet palstan ateisteille Jumalan olemassaolon.

        Miksi mummomuorin pitäisi pystyä siihen kun sinäkään et siihen kykene? 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mummomuorin pitäisi pystyä siihen kun sinäkään et siihen kykene? 🤣🤣🤣🤣🤣

        Antaa ikuisen elämän.
        Rankaisee aggressiivisi piilohomoja ja heittää ne helvettiin.
        Jeesus Antaa anteeksi pyydettäessä.
        Paha saa palkkansa, rikkaat eivät pääse taivaaseen.
        Kaikkea oikeudenmukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa ikuisen elämän.
        Rankaisee aggressiivisi piilohomoja ja heittää ne helvettiin.
        Jeesus Antaa anteeksi pyydettäessä.
        Paha saa palkkansa, rikkaat eivät pääse taivaaseen.
        Kaikkea oikeudenmukaista.

        Noilla perusteilla ei jumala tule perustelluksi. Tosin aiheutat niillä kanssaihmisissäsi huolen sinun mielenterveydestä. 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mummomuori millä sinä perustelet palstan ateisteille Jumalan olemassaolon.

        ”…millä sinä perustelet palstan ateisteille Jumalan olemassaolon.”

        Tämä ei tosin liity ketjun aiheeseen, mutta vastaan nyt kuitenkin. Entisenä ateistina tiedän, että tuollaiset väittelyt ovat hyvin hedelmättömiä. Ei kukaan voi antaa toiselle uskoa Jumalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla perusteilla ei jumala tule perustelluksi. Tosin aiheutat niillä kanssaihmisissäsi huolen sinun mielenterveydestä. 🤣🤣🤣🤣🤣

        Teillä se on pappien käsissä.😂😂😂
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuten on sanonta, "tulkoon kukin uskollaan autuaaksi", ei toisen uskoa tai uskontoa pidä väheksyä."

        Tuo usko ei vaan pelasta ketään taivaaseen.

        "Tuo usko ei vaan pelasta ketään taivaaseen."

        Siitä me emme päätä, sen päättää yksin Jumala.

        Kun ajattelen niitä monia erilaisia uskovia, jotka ovat vilpittömiä siitä, että juuri vain heidän uskonsa on oikea, ja kuitenkin tällaisia on varmaan sadottain.


    • Anonyymi

      Palstalla silloin tällöin kehotetaan ottamaan Jeesus messiin joka paikkaan ja asiaan mutta myyntipuheissa jätetään aina mainitsematta, että tyrkyllä on ns. aitouskovaisuus ja siinä kylkiäisinä suorastaan vaaditaan ottamaan paljon muutakin kuin vain usko Jumalaan.

      -a-teisti-

      • Anonyymi

        No, ei todella kornimpaa olekaan kuin se, että ne jotka hokevat, että pitäisi ottaa Jeesus messiin, itse uhraavat tämän itsensä puolesta, eivätkä edes tajua, että Raamattuun on kirjoitetettu heille tuomio.


      • Anonyymi

        Usko ei ole täydellistä ja pyhää jos sitä ei vahvista synneistä pesevällä anekaupalla.


      • "...että tyrkyllä on ns. aitouskovaisuus ja siinä kylkiäisinä suorastaan vaaditaan ottamaan paljon muutakin kuin vain usko Jumalaan."

        Ikävä kyllä näin joskus on.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        "...että tyrkyllä on ns. aitouskovaisuus ja siinä kylkiäisinä suorastaan vaaditaan ottamaan paljon muutakin kuin vain usko Jumalaan."

        Ikävä kyllä näin joskus on.

        Olet sitten pää auki täällä aamusta iltaan kun pääsit vanhuuseläkkeelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten pää auki täällä aamusta iltaan kun pääsit vanhuuseläkkeelle!

        Kristillistä laupeutta osoittelet.
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristillistä laupeutta osoittelet.
        😁

        Tämä on reaktio, jota olen kummastellut tällä palstalla jo vuosia. Kun eivät saa käännytettyä omaan suuntaukseensa, alkaa parjauskampanja. Ikään kuin se olevinaan tekisi heitä kohtaan suopeammaksi.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Tämä on reaktio, jota olen kummastellut tällä palstalla jo vuosia. Kun eivät saa käännytettyä omaan suuntaukseensa, alkaa parjauskampanja. Ikään kuin se olevinaan tekisi heitä kohtaan suopeammaksi.

        Seuraavat Paavalia ja Lutheria.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Tämä on reaktio, jota olen kummastellut tällä palstalla jo vuosia. Kun eivät saa käännytettyä omaan suuntaukseensa, alkaa parjauskampanja. Ikään kuin se olevinaan tekisi heitä kohtaan suopeammaksi.

        Ei se varmaankaan tuo jumalaa lähemmäs mutta antaa sentään hihhulille paremman mielen. Hihhuli tietää että kaikki hänen kanssaan eriuskoiset vain nauravat hänelle ja hänen uskomuksilleen hänen selän takana.


    • Anonyymi

      Oletko sama kirjoittaja, joka fanittaa korkeushypyn saatuksia?

      • Anonyymi

        missä kohtaa raamatussa kirjoitettu: aitouskova !?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe