On siinä taas sulattelemista. 💰
Jaha jälleen jytky ilta
19
607
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta. EJP - voittosi 10,7 miljoonaa euroa on paljon rahaa. Miten aiot käyttää rahasi? Ruotsin kielen edistämiseen? Mistä päin Ruotsia muuten olet?
- Anonyymi
Pittää sulatella ensin, Jällivaarassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pittää sulatella ensin, Jällivaarassa.
Voitto meni siis Ruotsiin... Mutta oletko Suomen kansalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitto meni siis Ruotsiin... Mutta oletko Suomen kansalainen?
En ole. Vanhempani ovat Suomen kansalaisia. Heille aion jotain myös lahjoittaa. On se kunnon kasa Sverigen valuuttaa mikä voitin eilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Vanhempani ovat Suomen kansalaisia. Heille aion jotain myös lahjoittaa. On se kunnon kasa Sverigen valuuttaa mikä voitin eilen.
Osta, Hurri, uusi Volvo! Eiköhän voittosi kruunuissa ole kymmeniä miljoonia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta, Hurri, uusi Volvo! Eiköhän voittosi kruunuissa ole kymmeniä miljoonia!
Eiköhän tuo voittaja Ruotsista saa rahoillaan aika monta uutta Volvoa. Ei hän tarvi neuvoja meiltä. Jos mä olisin hän niin ostaisin esim. Tuhat hehtaaria metsää. Myös "rantaviivaa". Eikö tuo Ruotsin ex jalkapallon pelaaja Slatan tms. Ostanut myös maaomaisuutta lähimenneisyydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo voittaja Ruotsista saa rahoillaan aika monta uutta Volvoa. Ei hän tarvi neuvoja meiltä. Jos mä olisin hän niin ostaisin esim. Tuhat hehtaaria metsää. Myös "rantaviivaa". Eikö tuo Ruotsin ex jalkapallon pelaaja Slatan tms. Ostanut myös maaomaisuutta lähimenneisyydessä.
Waldemar Putlerin omaisuus lienee samaa luokkaa kuin Suomen valtion nettovarallisuuden määrä eli Valtion omaisuus velan määrällä vähennettynä päästäneen lähelle sataa miljardia. Että ehkä Wallun ei tarvi pelata lottopelejä saadakseen hienoja kelloja.
- Anonyymi
Tänään taas rastit lähti onnea etsimään. Ei pidä huokaista ennen viimeistä hengenvetoa ,sano ukkinikin jonka lottokuponkia lähdin viemään sen kuolinvuoteelta. Ei voittanut.
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta jo 3. Polvessa peräkkäin. Hieno jatkumo sivussa Teillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut lottovoitosta jo 3. Polvessa peräkkäin. Hieno jatkumo sivussa Teillä!
Suvussa siis...
- Anonyymi
Persut hoivaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut hoivaa!
Demarit bilettää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit bilettää!
Kannattaa lopettaa bailaaminen! Osallistukaa Veikkauksen peleihin. Voitte voittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lopettaa bailaaminen! Osallistukaa Veikkauksen peleihin. Voitte voittaa!
Voit voittaa, voita!
- Anonyymi
Tänään taas jännitetään vatsa kuralla.
- Anonyymi
Onnea tuoreelle miljonäärille! Tosin taisit aika pohatta olla jo ennen tätä päivää.
- Anonyymi
Onnittelut tuoreelle EJP-MILJONÄÄRILLE!
- Anonyymi
tänään laitetaan taas sata riviä viikinkilottoa plussapalloilla. Jännittää ihan hirveesti.
- Anonyymi
Onnittelut jälleen kerran miljoonavoitosta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579