W11 sujahti koneelleni ongelmitta

Anonyymi

Tänään putkahti ihan virallinen päivitys Microsoftilta, tehtäväpalkkiin ilmestyi sellainen hässäkkä jossa sininen pompula. Siitä vaan sitten lataamaan ja päivittämään, kaikki meni sujuvasti eikä mitään ongelmia tullut.

Vähän hämy oli kohta, jossa neuvottiin asentamaan selaimeksi Edge. Siinä ei ollut muita vaihtoehtoja, mutta nuolinäppäimellä pääsi siirtymään seuraavaan kohtaan, ilman että valitsi MS:n omaa selainta.

7

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite mieltynyt nykyisin melkeinpä eniten tuohon uuteen Edgeen :) Sama homma Win 11 päivittyi ongelmitta tänne.

    • Anonyymi

      Nyt kun olette päivittäneet win11 -versioon, oletteko huomanneet onko windows lähettänyt kovalevyn salausavaimen päivityksen yhteydessä microsoftin palvelimelle vai onko se tapahtunut jo aikaisemmin? Pystyykö salausavaimen lähettämistä estämään millään vai keskeytyykö silloin päivitys?

    • Anonyymi

      W11 ollut nyt käytössä jonninaikaa. Ei pahaa sanottavaa. Ei liian isoja muutoksia vs W10. Eikä ohjelmia tarvinnnut asennella uusiksi, kaikki pelaa niinkuin ennenkin.
      Edge on kyllä minusta tosi hyvä selain, FF ja Chrome jäivät pölyttymään toimettomana.

      • Anonyymi

        Eniten uutuudessa suututtaa se ettei pääse itse vaikuttamaan tehtäväpalkin näkymään kympistä tutulla tavalla. Nyt kaikki vaikkapa Excelin tai vaikkapa Edgen ikkunat niputetaan automaattisesti yhden kuvakkeen alle. Tuntuu todella hölmöltä että pitää ensin hoverata sitä yhtä ja sitten vasta pääsee valitsemaan se minne matka on. Tuohon on pakko etsiä jonkun kolmannen osapuolen kikkare korjaamaan asia ellei Mikki itse tajua palauttaa ominaisuutta ennalleen kympin tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten uutuudessa suututtaa se ettei pääse itse vaikuttamaan tehtäväpalkin näkymään kympistä tutulla tavalla. Nyt kaikki vaikkapa Excelin tai vaikkapa Edgen ikkunat niputetaan automaattisesti yhden kuvakkeen alle. Tuntuu todella hölmöltä että pitää ensin hoverata sitä yhtä ja sitten vasta pääsee valitsemaan se minne matka on. Tuohon on pakko etsiä jonkun kolmannen osapuolen kikkare korjaamaan asia ellei Mikki itse tajua palauttaa ominaisuutta ennalleen kympin tapaan.

        Minä en ole koskaan laittanut tehtäväpalkkiin mitään ohjelmien kuvakkeita. Kaikille käyttämilleni sovelluksille on työpöydällä kuvake.


      • Anonyymi

        Jos w10 ei toimi kunnolla, W11 ei toimi sitäkään vähää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos w10 ei toimi kunnolla, W11 ei toimi sitäkään vähää!

        Pitää olla aika tuoretta rautaa Win 11:lle


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe