Huomenta vaan. Onkohan minut viimeinkin lempattu ulos suomi24-palstalta, kun en pääse vastaamaan kotikoneelta tänne? Mainitsin kyllä yhdessä kirjoituksessa sanan pip..li. Olikohan se nyt mun menoa? :=)))
Aina kun yritän vastata johonkin viestiin, niin tulee suomi24-sisältö sivu uudestaan. Viestit kyllä pääsen lukemaan.
Ei sillä, että nyt niin hinkuisin huuhaalle. Kunhan vain tässä sivumennen kysyin :=))))))))))
Man of mystery
11
549
Vastaukset
ei ole lempattu - miten niin "viimeinkin"?
Tekniikka pätkii siellä tai täällä, luulisin.
Ainahan voit kysyä asiasta ylläpidolta, jos haluat - osoitehan on tuo allaoleva:
http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml
Terveisin, MM.- yks typy evk
kävin katsomassa osoitetta ja siellä oli, että eivät voi kaikille vastata, kun 2 miljoonaa viestiä luettavana, joten en sähköpostia ainakaan vielä.
Jospa se toimis, kun kotiin meen. Ainakin tuo Otso lupas :=))))
- Otso
Typy, mut varmaan sun kotikoneesi on laittanut sut boikottiin kun olet ollut täällä niin paljon ja hävyttömiä "rustaillut" ja ajatukset olleet vielä pahempia.
- yks typy evk
että se olit sinä, joka tietenkin olet valittanut mun asiattomista viesteistä :=)))
Kuules Otso. Minä kun puhun yleensä aina asiaa, enkä asian vierestä, niinkuin jotkut :=)))
Mitäs sitä asioita alkaa kierteleen. Minä kun olen niin suorasanainen Typy.
Peru nyt Otso se valitus. Please :=)))))) - Otso
yks typy evk kirjoitti:
että se olit sinä, joka tietenkin olet valittanut mun asiattomista viesteistä :=)))
Kuules Otso. Minä kun puhun yleensä aina asiaa, enkä asian vierestä, niinkuin jotkut :=)))
Mitäs sitä asioita alkaa kierteleen. Minä kun olen niin suorasanainen Typy.
Peru nyt Otso se valitus. Please :=))))))sulla aina se pip...li vaan mielessä, niin ajattelin et sua täytyy jotenkin rauhottaa. Kun noin kauniisti pyydät niin mä perun sen valituksen.
- yks typy evk
Otso kirjoitti:
sulla aina se pip...li vaan mielessä, niin ajattelin et sua täytyy jotenkin rauhottaa. Kun noin kauniisti pyydät niin mä perun sen valituksen.
Mitä olen velkaa nyt sitten? :=)))))))))
- antza
yks typy evk kirjoitti:
Mitä olen velkaa nyt sitten? :=)))))))))
...miul,Otso lähti kalaan tuonne Kajaanin suuntaan...))))))
- Otso
antza kirjoitti:
Anza, ku ehdit ensin. Mutta ei auta valittaa:Nopeat syövät hitaat. Olet varmaan jo saamassa velkaa??????? Mä siis tyydyn kaloihin. Suuntana kajaani siis.
- yks typy evk
antza kirjoitti:
haluat maksun? Puolukkaämpärillisen syksyllä vai ihan euroina? :=)))
- antza
yks typy evk kirjoitti:
haluat maksun? Puolukkaämpärillisen syksyllä vai ihan euroina? :=)))
...ehtottomasti hyvin roikutettua,riippulihaa
tuoreena.....))))) ei seinäkuivattua,mulla jo
picassoa seinät täynnä,pitäskö kuskata kaatikselle...))) ihka elävä Typy olis kyl nasta
juttu,ei se kepale sielt tän tule,matkal liian
paljon ropsipinoja.....))))
- quistis
muka huuhaalle haluaa!!! Mäkin vain väkipakolla joskus käväisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874362BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983594- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702803Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 781270
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381052- 60968
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963