Onko kellään kokemusta tai haaveena.siis päästä panemaan Äitiä sekä Tytärtä?yhdessä tai erikseen.itse olen kokenut siskokset erikseen .19v ja 21v naiset oli ihan mahtavaa. 19v kanssa seurustelin ja 21v isosiskon kanssa seksisuhde.isosisko halusi munaa aina kun olin nuoremman kanssa ollut. Kyseli olinko tyytyväinen ja millainen siskonsa oli? Haluisin joskus kokea Äidin ja tyttären.?!kokemuksen perusteella vanhemmat naiset on enemmän minun makuuni. Itse nyt 37v ja vanhin seksi kumppani ollut 54v nainen.siskoksista vanhempi oli parempi.😏 Pani kunnolla ja olisi ollut valmis panemaan siskonsa kanssa mua samaan aikaan.
Äiti ja tytär
Anonyymi
5
1376
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveena ollut jo useamman vuoden.
Ja mielellään jos saisi yhdessä.
Myös muunkinlaiset kokoonpanot kiinnostais.
Itse olen 39v mies- Anonyymi
Niin, kukapa täällä olisi jotain tehnyt. Haavetta kaikki on vaan. Ja kuulopuheiden toistelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kukapa täällä olisi jotain tehnyt. Haavetta kaikki on vaan. Ja kuulopuheiden toistelua.
Urpot ne taas sekoilee
- Anonyymi
Juu.. kokeili kerran 17v sitten.. äiti panna ja nuolli paremmin ja mä sain anaali myös. Tyttö perus seksiä
- Anonyymi
J ja lehmät lentää jep jep 👍
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671659Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71607Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471503Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911434Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096