Äiti ja tytär

Anonyymi

Onko kellään kokemusta tai haaveena.siis päästä panemaan Äitiä sekä Tytärtä?yhdessä tai erikseen.itse olen kokenut siskokset erikseen .19v ja 21v naiset oli ihan mahtavaa. 19v kanssa seurustelin ja 21v isosiskon kanssa seksisuhde.isosisko halusi munaa aina kun olin nuoremman kanssa ollut. Kyseli olinko tyytyväinen ja millainen siskonsa oli? Haluisin joskus kokea Äidin ja tyttären.?!kokemuksen perusteella vanhemmat naiset on enemmän minun makuuni. Itse nyt 37v ja vanhin seksi kumppani ollut 54v nainen.siskoksista vanhempi oli parempi.😏 Pani kunnolla ja olisi ollut valmis panemaan siskonsa kanssa mua samaan aikaan.

5

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haaveena ollut jo useamman vuoden.
      Ja mielellään jos saisi yhdessä.
      Myös muunkinlaiset kokoonpanot kiinnostais.
      Itse olen 39v mies

• Anonyymi

Niin, kukapa täällä olisi jotain tehnyt. Haavetta kaikki on vaan. Ja kuulopuheiden toistelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kukapa täällä olisi jotain tehnyt. Haavetta kaikki on vaan. Ja kuulopuheiden toistelua.

Urpot ne taas sekoilee

• Anonyymi

Juu.. kokeili kerran 17v sitten.. äiti panna ja nuolli paremmin ja mä sain anaali myös. Tyttö perus seksiä

• Anonyymi

J ja lehmät lentää jep jep 👍

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      39
      8392
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      297
      6469
    3. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      57
      6379
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      98
      5864
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      44
      5488
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4874
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      228
      4224
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      4001
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3726
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3272
    Aihe