Viikkoja sitten olin keskustelussa ei-uskovaisen hlön kanssa, yrittäjä, joka tunsi asiakkuuden kautta muutaman helluntaipästörin.
Hänen minulle esittämä kysymys oli hyvin erikoinen havainto ja esitänpä sen myös tässä:
Miksi kaikki helluntaipästöörit ovat samannäköisiä? Hän tunsi tai tiesi ainakin kolme viimeisintä paikkakunnalla vaikuttanutta.
Klanipäitä, jokinsortin parrankasvu naamassa ja tyypiltään yhteneväiset!!
Kun teen pienen leikkauksen nyky helluntaiyhteisöihin, seurakunnista vaikea enää puhua, yleensä siellä on 30-50 vuotias kaveri pontevalla tittelillä. Ja ulkomuodosta voi löytyä klaniksi ajeltu pää, parransänki ja pukeutuminen tilaisuudesta ja sen arvokkuudesta riippumatta, ei tilaisuutta kunnioittava.
Miehet yleisössä, jos ikää yli tuon keekoilijan, ovat sunnuntaijumalanpalvelukseen pukeutuneet pukuun tai pikkutakkiin. Ei T-paitaan, kuten eräät keekoilijat jopa myöhäissyksyllä tai hyvin arkiseen flannellipaitaan!!!
Tuo yrittäjän kysymys pitää sisällään kaiken tuon, josta pienen läpileikkauksen tein!
Helluntaiseurakunniksi sanotuissa pukeutumiskulttuuri, olipa lauluryhmä tai puhuja, on todella ala-arvoisella tasolla. Nuorilla naisilla ja miehillä erityisesti. Se kertoo siitä, ettei sydänten tasolla olla lähestymässä Jumalaa ja Hänen pyhyyttään, vaan ollaan esittelemässä itseään ja pukeutumisella rienataan tilaisuuden ja paikan arvokkuutta!!
DoctorT
MIKSI KAIKKI HELLUNTAIPAPIT SAMANNÄKÖISIÄ??
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkonäkö mistä kirjoitit ei pidä alkuunkaan paikkansa. Esim paino vaihtelee paljonkin, kuten koko kansassa.
- Anonyymi
Paino ei ole suoranainen ulkonäön mitta, vaan naamataulu ja vaatetus!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paino ei ole suoranainen ulkonäön mitta, vaan naamataulu ja vaatetus!!
Jos painat 75kg tai 120 kg, sillä todella on suuri ero ulkonäössa. Edellinen on käynyt lenkillä 3x viikossa, jälkimmäinen muistuttaa kuulantyöntäjää. Todella vaatteetkin ovat aivan eri kokoa.
- Anonyymi
Rumat ne on kun vaatteilla koreilee.
- Anonyymi
"esittelemässä itseään"
niinhän raamatussa kirjoitettu:
"tekevät tämän kaiken siksi, että ihmiset heitä ihailisivat" Kyllä tuossa jonkinlaista perää on.
Paluun tehnyt pastori Jari Pasanenkin tuon ulkomuodon vahvistaa.- Anonyymi
Pe.ku
Minä en Pasasta pastoriksi kutsuisi!! Tyttäriinsä seonnut seksuaalipervertikko ei voi olla pastori edes parannuksenteon jälkeen, jos sellainen on jossain nähty!
Pasanen on suuri pelle!!!
- Anonyymi
Olen vielä pannut merkille tämän helluntailaispappien pukeutumisen, koska yleensä he esiintyvät seurakuntansa edessä tukka harottaen ja sepalukset auki repsottaen. Joillakin papeillamme on vielä tapana pitää paitansa ylänappi auki, on jopa nähty todistettavasti joiltakin puuttuvan koko nappi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384