2013-2021 Arkkienkeli Gabriel saarnautti kansalaispalkkaa, Mahdin mahdollisuuksia jne. Uutta maailmankuvaa.
Se ei mennyt jakeluun. Sitä ei hyväksytty.
2022-2028 Mujaddid tai Mahdi tuo Jumalan vallan mahdolliseksi valita. Jumalaa kannattavat saavat hänestä johtajan.
2028- Tulee Jumalan valtakunta jonka Kuningas on saatana niille jotka ei huoli Jumalan järjestystä. Aikaa on vähän valita. Joko Jumala tai saatana.
Jääkö maailma vihollisten haltuun?
1
<50
Vastaukset
Monet sanovat antikristuksen jo nyt tuoneen niin paljon ihmeitä, että vain 2028 alkava saatanajohtoinen Jumalan valtakunta on mahdollinen. Itse en vielä kuitenkaan heittäisi Jumalan palvelijana kintaita pois. Saattaa olla vaikeaa valita Jumala , mutta mahdollista se yhä on. Tosin vain harvoille. Jää noin 1 prosenttiin ne, jotka pitäytyy Jumalaan. Mahdi on vaikeimpia valintoja jonka voi tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2432983
- 591512
- 1001491
- 801188
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)1781018- 78980
- 60978
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40900Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja309840Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239790