Hei, mikäköhän mahtaa aiheuttaa sen, että pumppuun menevään imuletkuun joudun parin päivän välein lisäämään 2-5 desiä vettä? Pumppu käy ns. tyhjäkäynnillä eli jää huutamaan ja paine ei nouse.
https://imgur.com/a/efQzvvw
Tuohon liitokseen joudun veden lisäämään, ja heti alkaa paine kasvaa ja pumppu toimii normaalisti pari päivää (kunhan siis kytken pumpun päälle)).
Ei kai takaiskuventtiili luulisi olevan ongelmana koska imuletku/putki siis ei ole kokonaan tyhjä?
vesipumppuun joutuu lisäämään vettä välillä
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Vuotohan siellä, pohjaventtiilin tarkistus jos muualla ei reikää näy.
- Anonyymi
Pohjaventtiililtä vaikuttaa.
- Anonyymi
Imee ilmaa jostain liitoksesta.
- Anonyymi
märkähän tuo nytkin näkyy olevan, liekö kiereissä mitään tiivisteenä..
- Anonyymi
Oletan, että kyse on vanhasta ejektoripumpusta. Näyttää aika vanhalta mallilta.
Jos olisi minun, niin vaihtaisin suosiolla uuteen. Viimeksi kuin vaihdoin, niin pummppulohjan hinnaksi tuli 1800 € itse asennettuna.- Anonyymi
Ei tuo ejektoripumppu ole, kaivoon ei mene toista putkea. Siipiäkin on vähänlaisesti siihen tarkoitukseen. Pohjavettiili kaivossa vuotaa, arvelen.
- Anonyymi
Jos vuotanutta vettä ei missään näy, niin pohjaventtiilin kautta se todennäköisesti karkaa. Pumpussakin, tai näkyvillä olevissa putkissa on joku vuoto, koska ilmaa pääsee tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279