Armo kuolemansynnistä johtaa pahan vallan kasvuun

Apostoli varoitti laittamasta kättä kuoleman syntiin syyllistyneen päälle tai joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
Mä erehdyin ja lankesin tuohon. Jehova-Nissi kehotti erään asunnottoman kulkurin huolehtimiseen 2002. Se johtaa aina pahan vallan kasvuun jos noin siunataan kuoleman syntiä. Koko kaupunki kärsi asiasta. Pahan valta kasvoi. Tuo kulkuri oli nimittäin tehnyt henkirikoksen kymmeniä vuosia aiemmin ja joutunut vankilaan. Siksi ei olisi ehkä pitänyt tarjota armahdusta ja hyväksyä häntä.
Mä oon tosi pahoin tossa toiminut ja tää maailman nykytilanne on mun syytä osittain. Anteeksi!

5

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitten vuonna 2008 mulle kävi toisen kerran samoin. Erehdyin auttamaan asunnottomuudesta kärsivää romaania, jolla oli rikoksia ollut. Jälleen kerran alkoi pahan valta hivenen voimistua ja tällä kertaa sukulaiset ja kaukainen tuttava kärsivät pahoin.
      Ei pidä osallistua kuolemaan johtavan synnin tehneen henkilön tekoihin.

• Kun vuonna 2011 alkoi arabikevät ja täällä suomessakin alettiin vakavat rikokset ja piittaamattomuus nähdä. Jouduin vuoden 2013 kevään vaikeiden levottomuuksien masentamana tilaan jossa tahdoin antaa kaikille uuden alun. Siksi 2014 helmikuussa 15 päivä menin julistamaan kaikki synnit anteeksi kaikille Facebookissa.
      Siitä pahan valta vain yltyi. Ja nyt on koko maailma pahan vallassa ehkä jopa 1260 päivää (vuotta)? On typerää armahtaa ja antaa anteeksi kaikki teot. Niin sairastuu itse ja kuolee nuorena pois. Kuten äitini kävi, joka myös välillä oli liian armollinen.

• Mä en voi tehdä asialle enää mitään. Tunaroin pahemman kerran ja pidin armon antamista maallisena juttuna. En hengellisenä. Niin on asia että voin vain muita varoittaa samaan allikkoon joutumasta. Ketään en voi pakottaa mutta jos elinikäsi pituus ja terveys ovat sinulle rakkaat niin älä siunaten laita kättäsi pään päälle muiden kuolemansynnin ollessa kyseessä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

> Armo kuolemansynnistä johtaa pahan vallan kasvuun...

Ei kyllä ole ihan Raamatun mukaista opetusta tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe