Mitä näkyy salaliittouskovaisten pään sisällä, uusin selvitys.

5

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiesittekö, että nykyään saa saikkua vaikkei olis mitään oireita, oireeton korona toi meille täysin uuden sairaustyypin, yksikään työterveyslääkäri ei voi väittää, ettet olisi sairas vaikka oireita ei näy, voit keksiä ihan minkä tahansa sairauden jossa kaikki ei saa oireita, mutta pitää silti eristää ettei muut sairastu tautiin joka oireettomanakin voi tappaa!!!

• Anonyymi

Onko hydra ja grafeeni jo sekoittanut pääsi?

• Anonyymi

Vain salaliittolaisilla on motiivi piilotella salaliittojaan. Kaikki muut yrittävät paljastaa ne. Ja niitähän paljastuukin jatkuvasti.
      NE, mitkä on pimeydessä suunniteltu, valo paljastaa, koska totuus ei pala tulessakaan.

• Anonyymi

Tietenkin pää on tyhjyyttä täynnä ja pimeyttä puolillaan eipä noitten kulkutauti myönteisten päissä juuri muuta ole.

• Anonyymi

Tässä aiheesta poikkeava juttu. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008274246.html Koronaviirus tai tarkemmin Coronavirus. Alussa sanottiin, että lepakot olisi syypää coronaan, mutta miksi se olisi syypää viiruksen leviämiseen nyt jos se on ollut lepakoissa aina niin minkä ihmeen takia se yhtäkkiä 2019 olisi aloittanut bandemian vaikka silloin puhuttiin, ettei tule mitään bandemiaa, minä kyllä silloin sanoin, että odottakaamas vain kuukausi tai pari niin bandemia tulee ja niin kävi, sitten spekuloitiin muita syitä ja minä uskon todella vahvasti, että kyseinen viirus päästettiin täysin tahallaan leviämään. Puhuttiin jopa, ettei tule uutta viirusta siis ennen tätä superviirusta joka on vastustuskykyinen lääkkeille jota ollaa annettu jo viiruksen leviämisen salusta, superviirus, varmasti tulee vieläkin pahempi muunnos ja silloin ihmetellään, että mitä nyt tehdään. Sanon vain sen, että ne joilla vastustuskyky on vahva niin ne selviää. Ghost2022

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      453
      5147
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      82
      3504
    3. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      388
      2077
    4. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      24
      1427
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1330
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      137
      973
    7. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      7
      943
    8. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      918
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      70
      895
    10. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      46
      887
    Aihe