HSL kertoo korottavansa osaa matkalippujen hinnoista 2022 alusta.
HSL on aiemmin kertonut talousvaikeuksista, joita koronatilanne on aiheuttanut 2020 keväästä lähtien. Linjojen laajaan karsimiseen ei ole haluttu lähteä, koska palvelutason heikentäminen voisi pienentää matkustajamääriä entisestään.
HSL:n vuoden 2022 talousarvio on laadittu ennakoiden, että joukkoliikenteen käyttöaste on ensi vuonna 23 prosenttia pienempi kuin vuonna 2019. Siinä jokunen lakkopäiväkin, kun ala saanut ammattilakkoijat kumppaniksieen.
Talousvaikeuksissa painiva HSL nostaa lippujen hintoja
5
112
Vastaukset
Ei missään ole liikkeellä niin yrmeää porukkaa kuin pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä.
- Anonyymi
Mietipä mikä kansanosa sitä joutuu käyttämään?
- Anonyymi
Olisi terveempää saneerata tuo yritys ja irtisanoa ensimmäiseksi liuta suurpalkkaista johtajaa. Reittejä ja vuoroja voisi vähentää, kun käyttö on vähentynyt. RaideJokeri ja ratikkalinja Laajasaloon ovat myös kyseenalaisia hankkeita.
- Anonyymi
Onko vihreä Osmo Soininvaara tämänkin johtaja kuten Heleninkin? joa nosti kaukolämmön hintaa 30 %, tulouttavat Hesan kassaan satojamiljoonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vihreä Osmo Soininvaara tämänkin johtaja kuten Heleninkin? joa nosti kaukolämmön hintaa 30 %, tulouttavat Hesan kassaan satojamiljoonia.
Palkkiovirkoja kaikki Helsingin ja pääkaupunkiseudun julkisten verojenpolttofirmojen suurimpien johtajien virat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510