Nordnet, pankki joka vie rahasi

Anonyymi

Nordnet pankin liiketoiminta perustuu suureen kaupankäyntiin. Jos et jatkuvasti osta ja myy tai talleta tilillesi lisää rahaa, Nordnet sinulta mitään kysymättä rankaisee sinua ja vie sinun rahojasi sinun tililtäsi.
Pankin asiakkaita koskeva rahaliikenne Nordnetissä on hämärää puuhaa.
Asiakkaalla ei ole selvää käsitystä minne hänen rahansa häviävät, koska selvää raportointia tai kirjanpitoa siitä ei Nordnet pankissa ei saa.
Joskus myös ostamasi osakkeet eivät ilmesty osaketilillesi, mutta niiden hinta ja maksu niistä häviää kyllä tililtäsi välittömästi.
Muualla tällaista kutsutaan varastamiseksi. Mutta Nordnetissä tästä on tehty systeemi, johon asiakas suostuu.

4

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Nordnet sinulta mitään kysymättä rankaisee sinua ja vie sinun rahojasi sinun tililtäsi. "

      Kerrohan lisää, ihan faktaa eikä tunteita. Onko sinulla joku lisäpalvelu, jonka hinta on sidottu välityspalkkioiden määrään?

      Nordnetin peruspalvelussa ei ole kaupankäyntivelvoitetta tai pakkomaksuja, ja sitä paitsi kaikki rahaliikenne sisään/ulos näkyy tapahtumalistauksessa.

    • Anonyymi

      Nordax ja naurusi boomeroi itsestään.

    • Anonyymi

      Nordetissä kaupankäynnin välityspalkkiot perustuvat kaupankäynnin aktiivisuuteen ja siihen perustuviin eri hintatasoihin. Myös sisäisissä viesteissä kerotaan selkeästi jos 'kuukauden x' aktiivisuus on mahdollistanut seuraavalle kuukaudelle edullisemman palkkiotason.

      Hinnasto on kaikkien nähävillä, ei mitään hämärää.

      On hyvä myös huomioida ettei säilytyksestä peritä kuluja.

      Olen omannut arvo-osuustilin Nordetissä liene nyt jo noin 15-20-vuotta ja aina on välityspalkkiot olleet hinnaston mukaisia ja omistukset salkussa kohdillaan, samoin veroilmoitukseen tarvittavat tiedot.

      Keskeinen ongelma on ollut se, että pörssiruuhkaisina päivinä systeemi on aivan liian usein tiltissä ja tililleen on ollut mahdoton tai vaikea edes kirjautua ja siksi kriittisen hetken mahdolliset kaupat jäävät hyödyntämättä.

      Huomena on Nokian osari ja amusta systeemi riskeeraa taas olla jumissa.

      Avaaja kuulostaa erikoiselta puoskarilta, jolla riskeeraa olla monikin asia ihan omaehtoisesti solmussa.

    • Anonyymi

      Nordnet ei kylläkään ole pankki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe