Okei en tiiä mitä ihmettä mut yhtäkkiä mulle tuli sellanen tosi outo tunne j sellanen tosi epätodellinen olo? En tiedä mitä teen on ollut kohta jo vuorokauden, samalla ahdistaa. Onko tää ihan normaalia nuorille vai onko joku sairaus vai ihan ohimenevä juttu.. :/
Vastaukset 2
- Anonyymi
voi olla ihan kasvamiseen liittyvä juttu. Niitä hetkiä varmaan tulee jokaiselle. Etenkin nyt korona-aikana ahdistukset ovat lisääntyneet. Joillekin se on syksyn harmaus. Toki jos olotila pitkittyy niin sitten keskustelemaan koulun kuraattorin, psykologin, terveydenhoitajan kanssa. Ihmiselämää tämä on. Välillä tulee kuoppia ja onneksi myös niitä nousujakin ja onnistumista. Ajattele niin että asiat järjestyvät ja kaikella on tarkoituksensa. Jotkut jutut jäävät taakse, katoavat ja tilalle tulee uusia ihmeitä. Itse ajattelen elämän polun niin. https://www.youtube.com/watch?v=LMNbMc12A-w
- Anonyymi
Mm kiitos, on vaan välillä sellanen olo ollu nyt että kaikki mitä mun ympärillä tapahtuu on ns epätodellista ja sen takia en ole voinut oikein keskittyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546