Okei en tiiä mitä ihmettä mut yhtäkkiä mulle tuli sellanen tosi outo tunne j sellanen tosi epätodellinen olo? En tiedä mitä teen on ollut kohta jo vuorokauden, samalla ahdistaa. Onko tää ihan normaalia nuorille vai onko joku sairaus vai ihan ohimenevä juttu.. :/
Outo ja epätodellinen olo
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
voi olla ihan kasvamiseen liittyvä juttu. Niitä hetkiä varmaan tulee jokaiselle. Etenkin nyt korona-aikana ahdistukset ovat lisääntyneet. Joillekin se on syksyn harmaus. Toki jos olotila pitkittyy niin sitten keskustelemaan koulun kuraattorin, psykologin, terveydenhoitajan kanssa. Ihmiselämää tämä on. Välillä tulee kuoppia ja onneksi myös niitä nousujakin ja onnistumista. Ajattele niin että asiat järjestyvät ja kaikella on tarkoituksensa. Jotkut jutut jäävät taakse, katoavat ja tilalle tulee uusia ihmeitä. Itse ajattelen elämän polun niin. https://www.youtube.com/watch?v=LMNbMc12A-w
- Anonyymi
Mm kiitos, on vaan välillä sellanen olo ollu nyt että kaikki mitä mun ympärillä tapahtuu on ns epätodellista ja sen takia en ole voinut oikein keskittyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960