Mitä tuottaa pelkkä valoisa kun ei aurinko paista?

Anonyymi

Eli jos ei aurinko paista vaan on valoisaa niin onko tuotto nolla? olkoon vaikka 1000w paneeli joka tulee kun aurinko parhaimmillaan paistaa paneeliin. 10W?

11

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuotto riippuu valoisuuden asteesta ja kellonajasta. Pilvisellakin kelillä tavaraa tulee taivaalta. Sanotaanko, että keskipäivällä ohuella pilvipeitteellä tavaraa tulee noin 50% nimellisestä. Oikein paksu mätöpilvi niin 10% nimellisestä. Ukkospilven harmaus ja sade niin 5%nimellisestä. Käytännössä tavaraa virraa siis kaiken aikaa päivällä paistoi tahi ei.

• Anonyymi

Minun paneelit eivät tajua kellosta oikeen mitään mutta valoisuuteen reakoivat.
        Jos 50% tulee niin on kyllä ohuen ohut harsopilvi.

• Anonyymi

Läppä poju aina liioittele kaikessa
        Paneelit ei tuota talvella mitään

• Anonyymi

Erittäin hyvä aloitus. Saa nähdä mitä aloituskyttääjä kommentoi. Melko varmasti toteaa paska-aloitukseksi.

• Anonyymi

Oletko aloituskyttääjän kyttääjä ja kommentoit aloituskyttääjän kommentteja?

No, onhan se harrastus tuokin.

• Anonyymi

Ei vaan oli korkea aika tällä aiheella palsta aktivoida !

• Anonyymi

Aktivoitko palstan aloituskyttääjän kyttääjänä ja kommentoit aloituskyttääjän kommentteja ja odottelet sitten keskustelua kyttäyskommenteista?

• Anonyymi

Pääsemme kyttäämään tällä palstalla marraskuun mahtavia ILMAISIA tuottoja !

• Anonyymi

No jopa kyttääjällä lähti länkytys laukalle.

• Anonyymi

289W 2,5 kWp paneleilla kohtisuoraan aurinkoon pilvisellä ilmalla tänään 13,51 naantalissa.

• Anonyymi

eli jos ei paista niin kymmenen prosenttia paneelitehosta !

nyt ei ole aurinko a nähty moneen kuukauteen niin eipäs paljoa tule ilmaista energiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe