Maahanmuuttoon liittyvät ilmiöt ovat saaneet sisämnisteri Maria Ohisalon sanattomaksi. Maan turvallisuustilanteesta vastaava ministeri ei ole kyennyt lausumaan mitään vuosikausiin liittyen mahanmuuttajien rikoksiin ja väkivaltaan.
Puhekyvyn palautumista on kyselty eduskunnassa ja kansalaisfoorumeilla mutta tähän asti se on ollut kadoksissa.
Maahanmuuton pimeä puoli: machokulttuuria ja seksuaalista häirintää
19
90
Vastaukset
- Anonyymi
Pelko joutua itse raiskauksen uhriksi. Koston pelko noita suvakkeja ajaa hulluuteen.
Maahanmuuttoa on perusteltu monin tavoin. Olen tavannut työni puolesta paljon maahan muuttaneita yrittäjiä (pitsan tekijöitä), yksikään ei maksanut sovittua laskuaan sovitusti. Palkkani oli sidottu laskun maksamiseen. Kun kieltäydyin tekemästä heidän kanssa kauppaa alettiin nimittelemään rasistiksi. Kansanedustaja, ministerit, jne eivät tee tulospalkalla töitään. Maahanmuuttoa tahtovat vääräuskoiset, hyväuskoiset, idealistit, uskomattomat jne. Sisäministerinä on tainnut ainakin osin totuus kirkastua ja kun usko on kova se aiheuttaa "mykkäkuuria". Vihreiden kierurtelu jatkunee myös äitiysloman aikana sijaisen toimissa. KariAntero
- Anonyymi
Opettele lukemaan ei ei tarvitse tavata.
He eivät ole tehtailleet sinun tavoi konkursseja. Anonyymi kirjoitti:
Opettele lukemaan ei ei tarvitse tavata.
He eivät ole tehtailleet sinun tavoi konkursseja.Sinä oot selvän näkijä kun nimität tehtailijaksi, minä saatan oppia lukemaan vaan miten on Sinun silmiesi laita? suosittelen vakuutuslääkäriksi ryhtymistä, hehän toteavat terveeksi erikoisen näkökyynsä tiedoilla.
- Anonyymi
Kiimaset ylijäämä nartut häiritseen pelastustoimintaa, ei välitetä biologiasta, eikä anatomiasta, rekrytointi on perverssai eikää valitä luonnon valinnasta. Kaikki on tasa-arvoista; mieskin voi synnyttää, kaikki on tasa-arvoista, kunhan on pervoa.
EU:n ihmistiheys on Suomessa laskelmien mukaan 65 miljooonaaa, - revi siitä huumoria.
Suomi on jo ruotsin siirtomaa, homottamista vaille.
Kuka luottaa kuivittuneisiin ministereihin, varsinkin läskiläjään.
He ovat mielipide mukakaajien toteuttajia. Vihaavat tavallista kansaa ja orjuuttaa. - Anonyymi
Kansan oikeustaju vaatii esim. turvapaikan saaneelta ehdotonta lakien noudattamista. Aivan kuten suurennuslasin alla ovat vaikkapa poliisit, upseerit, ministerit ja papit. Ja nyt ei siis puhuta mistään punaisia valoja päin kävelystä.
Kuinka kukaan, edes suvakkikaan, voi hyväksyä, että turvapaikan saanut syyllistyy raiskaukseen tai muuhun raakaan rikokseen? Ja kun näitä tuntuu riittävän ainakin yksi jokaiselle vuoden viikolle.
Kansan oikeustaju vaatii ulkomaisten rikollisten karkoitusta rangaistuksen päätteeksi!Vai pitäisi vielä vankilassa elättää näitä jo ennestään kalliiksi tulleita henkilöitä. Muilutettiinhan sitä ennenkin. Karkoitus ilman saattajaa soutuveneellä.
- Anonyymi
Vaadimme valkoisille räppäreille samaa kohtelua kuin Ruotsissa.
- Anonyymi
Huomaatteko että naiset ei valita näistä ollenkaan. Naiset valittaa vain suomalaisista miehistä jotka töissä ahdistelee. Miehet valittaa näistä sovinistisista machoiluista ja raiskauksista. Kerrassaan outoa kaikki.
- Anonyymi
Sukupuolien hävitysvimma on meneillään, se on perverssiä. Se on kaiken taka, se saatanallinen media.
Kuka omistaa median, tutkikaa, niin tiedätte mistä kana pissii! - Anonyymi
Ohisalo ei voi sanoa mitään. Koska jos avaa suunsa, saattaa puhjeta riemukkaaseen nauruun ja hihkaista: oi unelma, olet toteutunut.
- Anonyymi
Anteeks?
Sanoitko että ”macho”?
Kerrotko vielä että missä maailman maassa naisten, ja varsinkin pikkutyttöjen, raiskailua kutsutaan machoiluksi? :)
Kiitos!- Anonyymi
Sellainen kulttuuri on, mutta en sano mikä se on. Päättele itse.
- Anonyymi
Voit katsoa kohti m uhametteja, niin tiedät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pale Fasen pitäisi saada maailma kylään perseesensä räppäämään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien muhamettien kulttuuria on kutsutta macho-kulttuuriksi!?
Ja ai vielä senkin jälkeen, kun omassa maassammekin on jo TUHANSIA ton ”macho-kulttuurin” sotilaskarkureita!? Kyllä mun korviini kuulostaa mahdollisimaan EPÄ-Macholta kulttuurilta!
- Anonyymi
Olisitte nyt edes TÄMÄN verran tehny taustatyötä ennenkuin aivoåierette moisia aloituksia! 👍🏾
” Machismo tai machokulttuuri (yksittäisestä miehestä puhuttaessa macho) tarkoittaa joidenkin latinalaisamerikkalaisten miesten kulttuuria, johon kuuluu tiettyjä korostettuun miehekkyyteen liitettyjä asenteita ja käyttäytymistä.
Kielteisissä määritelmissä machismoon liitetään muun muassa paternalismi, aggressiivisuus, naisten alistaminen, miehen viriiliyden ihannointi ja homofobia. Tyypillinen stereotyyppinen machomies on etumuksesta tiukkoihin housuihin pukeutuva rehentelijä.
Myönteisesti määriteltynä machismo on nähty miehisenä ylpeytenä ja pelottomuutena sekä energianlähteenä kulttuuriseen vastarintaan ja ahkeraan työntekoon. Jotkut ovat määritelleet alkuperäiseksi machismoksi miehen kyvyn suojella ja tukea perhettään ja samalla osoittaa rakkauttaan.”
Ai noi sossupummailevat sotilaskarkuri-muhammetitko muka machoja, ja lattareita!? Ja agressiivisuuttaankaan noi vässykät ei uskalla osottaa kuin pelkkiä naisia ja lapsia kohtaan!
No VITTU JEE miten machoa! :D :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804