Siskoni on vuosien aikana käyttänyt vaikka mitä huumeita. Muutamia vuosia sitten tutustui kuitenkin piireissä mieheen ja alkoivat seurustelmaan. Muuttivat yhteen ja alkoi vieroitushoito ja kuntoutus. Kuntoutuivatkin hyvin ja syntyi poika lapsi. Sisko pääsi kouluun ja sai ammatin. Pääsi heti töihin vakituiseen suhteeseen. Nyt kuitenkin kun lapsi on neljä vuotias alkoi piri houkutella. Toissaviikolla päättä lähteä vetämään aineita täysin yllättäen. Veti aineita viikonlopun ja joutui sairalaan. Sairaalassa oli työpaikan ja perheen takia hoidossa reilun viikon. Jakso oli kuitenkin liian lyhyt ja houkutukset oli liian kovat. Pääsi sairaalasta pois ja kertoi miten ei ikinä enää koske huumeisiin kunnen oltuaan vuorokauden kotona päätti lähteä vetämään piriä uudelleen. Hylkäsi lapsensa ja miehensä. Piri veti pidemmän korren. Nyt menetti lapsen, miehen ja työpaikan. Kaikki on mennyt pirin takia ja nyt on alkanut sitten käyttö, joka johtaa laitokseen, hautaan tai linnaan.
Piri on valtavan koukuttava aine jota jää kaipamaan vuosien ajaksi jos koskaan kun sen käytön lopettaa. SIsko oli päässyt hyvän elämän makuun mutta oli valmis heittämään kaiken kankkulan kaivoon saadakseen piri orgasmin
Piri vei perheellisen naisen juuri
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311