Suomeenkin pitäisi saada systeemi jossa

Anonyymi

Suomeenkin pitäisi saada systeemi jossa voit tehdä Poliisillle ilmoituksen vaikkapa liikennerikkomuksesta tai vaikka auton epämääräisestä kunnosta ja riittävien todisteiden avulla Polisii voisi rangaista ajoneuvon omistajaa ja kuljettajaa jos se voidaan todistaa.

Englannissa ja USAn joissakin osavaltioissa annetaan rangaistuksia videoaineistonja kuvaaineiston perusteella.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita 112. Sieltä saa apua moneen asiaan.

      • Anonyymi

        Ai sitä varten 112 on? Minä luulin että se on hätätilanteita varten, kuten sairaskohtaukset, tulipalot ja pahat kolarit tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sitä varten 112 on? Minä luulin että se on hätätilanteita varten, kuten sairaskohtaukset, tulipalot ja pahat kolarit tms.

        Eikös tuo aloittajan osoittama muiden kyttäys jo sen sortin sairautta osoita, että hätänumeroon soitto olisi perusteltavissa.


    • Anonyymi

      vähä ois hienoo mennä liikenneympyrän viereen kameran kanssa kuvaamaan kaikki autot jotka perseilee vilkun kanssa ja lähettää 666Gt videomatskuu joka päivä poliisille...

    • Anonyymi

      Briteissä kun kuvaat että joku puhuu puhelimessa autoa ajaessaan(vaikka olisi jonossa), saa auton omistaja sakot ja virhepisteita.

      Tai kun ajaa vastoin liikennesääntöjä.

      Jenkeissä tietyt tekevät näitä "rollin coal" tempauksia savuttavilla dieseleillä. Olikohan Californiassa tai Teksasissa siitä saattaa tulla 1000dollarin sakot.


      Youtubessa paljon videoita.

      Sama Suomeen kiitos.

    • Anonyymi

      DDR:ssä ja Neuvostoliitossa oli tuollainen systeemi jossa kytättiin naapureita ja jopa omaa perhettä ja paljastettiin Stasille tao KGB:lle ja hienoja yhteiskuntiahan ne olivat sellaisenaan. Ihme kun hajosivat, ei ihmiset tajunneet omaa parastaan.

      • Anonyymi

        Totta turiset.Vielä näyttää olevan henkilöitä joille tuo miksi DDR:n ja neukkulan hajoamisen syyt ei ole oikein sisäistyneet, kun samanlaista menoa jopa omalle kohdalleen toivovat.


    • Vaikka nykyään ylipäätään ajan aika vähän, en voi olla huomaamatta niitä "minä" -tyyppejä, jotka erityisesti pääkaupunkiseudulla eivät edes yritä noudattaa yhteisiä pelisääntöjä!
      Tarkoitan niitä vanhoilla "punaisilla" ajajia, jotka sitten ruuhkaisissa risteyksissä estävät liikenteen muilta, koska eivät ymmärrä, että ajotapa tukkii risteyksen!
      Paljon on niitäkin, jotka eivät noudata punaista, silloin kuin muuta liikennettä ei ole!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      168
      3366
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1585
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe