Kyllähän Sannan touhu vaikuttaa holtittomalta.
Mitä pitäisi ajatella 35-vuotiaasta pienen lapsen äidistä joka harva se viikonloppu käy bilettämässä vieraiden kanssa, samaan aikaan mies on kotona lasta hoitamassa?
Normaalissa perheessä tuollainen ei kyllä onnistuisi, mutta Marinin kohdalla se vaan onnistuu.
Koska viimeksi on perhe Marin kuvattu yhdessä aikaa viettämässä?
-alkoholisoitunut ottaa lähes kaiken tarmon sinne, joten kaikenlainen biletys, kenen kanssa tahansa dokailu merkeissä vie voiton niin kotielämästä kuin muusta tylsästä. Normaali ihminen rauhoittuu viimeistään perheen perustaessaan, alkoholisti jatkaa, jatkaa, jatkaa, sössien viimein perheensä, uransa, ystävänsä, ihan kaiken viinan takia. Surullista mutta totisinta totta niin hirvittävän monella, myös julkisuuden henkilöllä.
Loverboy-Ilimari elämässään, sotkee normi avioelämää.
Hän kyllä tuntuu olevan erittäin hyvä näyttelemään tilanteessa kuin tilanteessa, niin että moittijalta menisi varmasti pasmat sekaisin. Pokkaa riittää siis.
On aikoihin eletty, jos kaikki kuultu ja nähty on totta. Ainakin eilen oli mm. tv 3:n tekstisivulla, että ne Kesärannan julkkisbileet juoma- ruokatarjoiluineen tuli maksamaan veronmaksajille 3000 euroa (varmaan tuli muitakin kuluja).
Kovin surulliseksi vetää, että tuollainen on valtion johdossa.
Onko tovereilla loppunut JÖÖ, käsitys että he omistaa valtion rahat
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna: Minä maksoin itse!
- Anonyymi
Veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Firman piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471