**Jukka Rokan profetia 5.4.2002**
Ennen kuin syyssateet alkavat, tapahtuu jotakin, joka järkyttää koko maailmaa. Voi Israelia, voi Jerusalemia, mikä koettelemus sitä kohtaakaan ja näyttää kuin koko maailma olisi yhtäkkiä noussut Israelia vastaan.
Sitten kajahti Herran ääni: Voi Viro, Liettua, Latvia — ja voi Suomi! Tuntui kuin koko maailma olisi riitautunut itsensä kanssa.
Voi Sinua helluntaiseurakunta! Kaikki maassanne vierailleet Herran lähettiläät ovat profetoineet kansallenne suurta herätystä, herätystä ihmein ja merkein, jonka kaltaista ei vielä ole maassanne koettu. Mutta te helluntailaiset Herran palvelijat olette nousseet toisianne vastaan. Te kadehditte, puhutte pahaa toisistanne, riitelette opista, lyötte ja ruoskitte toinen toisianne.
Eteeni ilmestyi kaksi kaunista suorakaiteen muotoista levyä, joissa luki paasto ja rukous. Mutta rukoussanan päällä oli likainen, haiseva kulho. Paasto-sanan päälle oli kahlehdittu vellikauha. Rukous ja paasto oli kaiken muun kiireen vuoksi täydellisesti laiminlyöty.
Teille luvattua suurta herätystä ei näyttänyt ilmestyvän. Seurakunnat pikemminkin menettivät kuulijoitaan. Tehkää parannus. Minä annan teidän vielä kokea kaiken, mistä profeetat ovat julistaneet. Minä annan herätyksen, jos te yhdessä paneudutte rukoukseen ja paastoon. Teidän kansanne tulee kokemaan herätyksen, jonka kaltaista ei maassanne ole vielä koskaan ollut. Juuri tämän kaltaisen herätyksen haluaisin minä kansallenne antaa, sanoo Herra.
Jos minun kansani parannusta tehden nöyrtyy, jos te annatte toisillenne anteeksi, sovitte riitaisuutenne, niin minä annan kaiken teille anteeksi, sanoo Herra, ja te tulette kokemaan, että sokea saa näkönsä, kuuro kuulonsa, rampa paranee, halvaantunut nousee ylös ja kuollut herää.
Aika on totisesti paha. Tehkää parannus. Etsikää kukin toinen toistenne parasta ja te tulette kokemaan kaiken tämän.
**Jukka Rokan profetia 5.4.2002**
4
933
Vastaukset
- Anonyymi
Viime yönä vetosin Jumalan puoleen, eikö Jukka Rokka ollut se joka armeijaa käydessä eräänä iltana nukkumaan käydessä, luki Raamatusta että Herra täyttää Pyhällä Hengellä laittoi sen jälkeen Raamatun tyynyn alle pyysi täytä lupauksesi tänä yönä, yöllä hän sai kokea voimakkaan Hengellä täyttymisen, puhui kielillä ja sai armoituksen evankeliumin työhön.
- Anonyymi00002
TOTISESTI HOURI?!??!
- Anonyymi00003
Jukka Rokka haukkui kirjassaan "Maalla,merellä ja ilmassa" Etelä Korealaisen David Yonggi Chon.
Rokka on täysin epäluotettava henkilö ja narsisti.- Anonyymi00004
Monet ovat hurahtaneet väärien opettajien porukoihin. Oletko sinäkin?
Minusta keskiyö 21.-22.12. eli huomisen ja ylihuomisen välinen yö on hyvin mahdollinen tempauksen ajankohta. Monet ovat saaneet ennusunia, että kun ohjukset alkavat putoilla USA:ssa. uskovat temmataan viime hetkellä taivaaseen. Jos USA tosiaan on se suuri Babylon, niin kuin monet sen ymmärtävät, se tulee tuhoutumaan hetkessä. Venäjän tai Kiinan ydinohjukset tuhoavat suurimmat kaupungit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134