Hei, olen uusi kirjoittaja täällä! :)

Kirjoitin aiemmin vain tieteellisiä julkaisuja ammatissani ja itse kustantamiani uskontofilosofisia kirjoja, mutta päätin alkaa kirjoittamisen nyt myös täällä, koska täällä on ehta meininki, ja täällä kunnioitetaan älykkyyttä, toisin kuin yliopistossa, jossa pidetään totena mitä älyttömämpiä uskomuksia, joiden tueksi ei ole mitään havaintoja tai näyttöä, sillä paperille laitetut numerot ja kirjaimet eivät kelpaa tieteelliseksi todisteeksi esimerkiksi säieteoriasta.

Toivon, että minuun suhtaudutaan vakavasti, sillä olen asiani hyvin tunteva tieteellisessä työssä mukana oleva korkeasti koulutettu ja hyvin älykäs kirjoittaja, jonka huumori hivelee taivasta ja saa pissin housuun, ellei osaa pidätellä. Ja minua kun eivät pidättele tämän maailman Moosekset ja vahvatkaan miehet, kun olen sellainen älyn jättiläinen, että vuoretkin kalpenevat rinnallani, ja järkäleitä ovat kaikki painavat argumenttini, joiden tukena käytän paljon tieteellistä lähdemateriaalia, lähinnä omasta pöytälaatikostani.

Tervetuloa Hehhah !

Heh !

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

humanistit ovat vallanneet yliopistot , onko sinulla virka siellä ?

• Jep. Olen filosofi. Tunnettu valtakunnan rajojen sisällä, mutta tuntematon Jerusalemin yliopiston oppineille, niin että joudun joka kerta todistamaan henkilöllisyyteni siellä käydessäni, nämä kun eivät muista minua, vaikka olen kalju ja lyhyt mieheksi. :)

• Hehhah_ kirjoitti:

Jep. Olen filosofi. Tunnettu valtakunnan rajojen sisällä, mutta tuntematon Jerusalemin yliopiston oppineille, niin että joudun joka kerta todistamaan henkilöllisyyteni siellä käydessäni, nämä kun eivät muista minua, vaikka olen kalju ja lyhyt mieheksi. :)

Kävin heille:= Pieraisin kalu kädessäni.

Sanoivat että voin painua pois
        heh, valmistuin siis pikavauhtia

"mene pois tänne ei oo enää tulemista"
        jes!

• Anonyymi

Et sinä mikään uusi kirjoittaja ole. Olet se sama Moses_Zuckerkandl, joka on kirjoittanut täällä kymmenillä eri nikeillä, joista tuoreimmat ja tunnetuimmat ovat Kampelatutkija, Munuaistutkija, Tarkistuskysymys ?, Strong-atheist, Friendly-atheist, Moses_Zuckerkandl ja tietysti Anonyymi, joiden kirjoittamista viesteistä valtaosa menee tämän saman trollin piikkiin.

Tyylistä hänet tunnetaan.

• Camusin mukaan vasta absurdin hyväksymällä yksilö voi olla todella vapaa, ja nauttia vapaasti absurdista elämästään.

Lisätietoa:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Absurdismi

• Nautintoa sain avaukseni lisäksi kun luin Raamattua ja hinkkasin itseäni täkkiin.
        Molempia hankkatessa tunnan hankalaa jomotusta jalassani.

• Hehhöh_ kirjoitti:

Nautintoa sain avaukseni lisäksi kun luin Raamattua ja hinkkasin itseäni täkkiin.
        Molempia hankkatessa tunnan hankalaa jomotusta jalassani.

Te tiedemiesälyköt olette upean eksentrisiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8869
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3288
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1764
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65