Kirjoitin aiemmin vain tieteellisiä julkaisuja ammatissani ja itse kustantamiani uskontofilosofisia kirjoja, mutta päätin alkaa kirjoittamisen nyt myös täällä, koska täällä on ehta meininki, ja täällä kunnioitetaan älykkyyttä, toisin kuin yliopistossa, jossa pidetään totena mitä älyttömämpiä uskomuksia, joiden tueksi ei ole mitään havaintoja tai näyttöä, sillä paperille laitetut numerot ja kirjaimet eivät kelpaa tieteelliseksi todisteeksi esimerkiksi säieteoriasta.
Toivon, että minuun suhtaudutaan vakavasti, sillä olen asiani hyvin tunteva tieteellisessä työssä mukana oleva korkeasti koulutettu ja hyvin älykäs kirjoittaja, jonka huumori hivelee taivasta ja saa pissin housuun, ellei osaa pidätellä. Ja minua kun eivät pidättele tämän maailman Moosekset ja vahvatkaan miehet, kun olen sellainen älyn jättiläinen, että vuoretkin kalpenevat rinnallani, ja järkäleitä ovat kaikki painavat argumenttini, joiden tukena käytän paljon tieteellistä lähdemateriaalia, lähinnä omasta pöytälaatikostani.
Tervetuloa Hehhah !
Heh !
Hei, olen uusi kirjoittaja täällä! :)
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
humanistit ovat vallanneet yliopistot , onko sinulla virka siellä ?
Jep. Olen filosofi. Tunnettu valtakunnan rajojen sisällä, mutta tuntematon Jerusalemin yliopiston oppineille, niin että joudun joka kerta todistamaan henkilöllisyyteni siellä käydessäni, nämä kun eivät muista minua, vaikka olen kalju ja lyhyt mieheksi. :)
Hehhah_ kirjoitti:
Jep. Olen filosofi. Tunnettu valtakunnan rajojen sisällä, mutta tuntematon Jerusalemin yliopiston oppineille, niin että joudun joka kerta todistamaan henkilöllisyyteni siellä käydessäni, nämä kun eivät muista minua, vaikka olen kalju ja lyhyt mieheksi. :)
Kävin heille:= Pieraisin kalu kädessäni.
Sanoivat että voin painua pois
heh, valmistuin siis pikavauhtia
"mene pois tänne ei oo enää tulemista"
jes!
- Anonyymi
Et sinä mikään uusi kirjoittaja ole. Olet se sama Moses_Zuckerkandl, joka on kirjoittanut täällä kymmenillä eri nikeillä, joista tuoreimmat ja tunnetuimmat ovat Kampelatutkija, Munuaistutkija, Tarkistuskysymys ?, Strong-atheist, Friendly-atheist, Moses_Zuckerkandl ja tietysti Anonyymi, joiden kirjoittamista viesteistä valtaosa menee tämän saman trollin piikkiin.
Tyylistä hänet tunnetaan. Camusin mukaan vasta absurdin hyväksymällä yksilö voi olla todella vapaa, ja nauttia vapaasti absurdista elämästään.
Lisätietoa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/AbsurdismiNautintoa sain avaukseni lisäksi kun luin Raamattua ja hinkkasin itseäni täkkiin.
Molempia hankkatessa tunnan hankalaa jomotusta jalassani.Hehhöh_ kirjoitti:
Nautintoa sain avaukseni lisäksi kun luin Raamattua ja hinkkasin itseäni täkkiin.
Molempia hankkatessa tunnan hankalaa jomotusta jalassani.Te tiedemiesälyköt olette upean eksentrisiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822