Tuleeko leikittyä?
Näin pimeään aikaan on kuin akvaariossa ikkunan takana. sälekaihtimet tai verho huonosti kiinni tai aivan auki.
Kävelylenkillä sattui tyttö ikkunassa räpläämään selin puhelinta yläosattomissa.
Alaosan tilannetta ei nähnyt.
Ohi kulkijoita sen verran ettei tuijottaa voi jäädä.
Ikkuna / parveke vilauttelu?
3
446
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle kävi kerran eräässä hotellissa Porissa. Katselin huoneeni ikkunasta. Vastakkaisen talon ikkunat olivat hyvin lähellä. Hämmästyin kun talon keittiössä pariskunta hääräsi alasti ja aloittivat rakastelun keittiön pöydällä. MInulta pusivat housut heti ja kulli jysähti pystyyn. Käänsin yöpöydän valoa itseeni päin, niin että pariskunta taatusti näki myös minut kun runkkasin. Nousin vielä tuolille ja huomasin että he olivat nähneet minut. Nussivat siinä livenä edessäni kuin viimeistä päivää. Minä runkkasin kovemmin kuin koskaan ennen ja lopulta laskin spermani ikkunaan mistä se valui alaspäim. kumarruin ja nuolin sen pois. Naapuritkin olivat saaneet orkkunsa, sillä sen nköisiä olivat. Heilautimme kättä toisillemme ja vaimo siellä' vielä näytti nauravan oikein kunnolla esityksestään. Erikoisin kokemus mitä minulla on koskaan ollut.
- Anonyymi
Minun vastapäätä asuu ok talossa vanhempi hyvän näköinen leskirouva ja meillä kahdella on hyvät näkymät, kiimaisena molemmat näytämme itseämme alasti aamuisin ja iltaisin lähinnä pimeään aikaan, usein fikkarilla ja muilla valoilla tehostettuna, molemmat nautimme kun hieromme itseämme orkkuihin asti,
muutoin olemme vain hyvän päivän tuttuja, mutta tämä on meidän kahden ihana salaisuus. t.60ukm - Anonyymi
Eka kerta vahinko.
Suihkun jälkeen alasti pukemassa ikkunan edessä ja huomasin liikettä ikkunasta ja säpsähdin. Seksikäs naapuri käveli ikkunan edestä.
Kaihtimet oli alhaalla mutta aika iso rako unohtunut, yleensä kun makkarissa aina kiinni niin ei pane merkille.
Vain pieni hetki.
Jotenkin ajatus myös siitä että naapurin mies näkisi vilauksen paljasta vaimoa kun tullut suihkusta.
Myös se että menisi vahingossa lainaamaan naapurista jotain juuri kun toinen lenkin jälkeen käy suihkussa. Pesuhuoneen ikkunan valo näkyy ovelle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760