" Haluaisin lapsia mieluiten aika pian. Aikaisintaan viiden vuoden kuluttua. Heti kun ei ole vaaraa, että ei olekaan rahaa elättää heitä."
Vapaaehtoisesti lapsettomaksi jäävien määrä kasvaa voimakkaasti. Aikaisemmin noin viisi prosenttia Väestöliiton Perhebarometriin haastatelluista kertoi, että ei halua lapsia. Viimeisimmässä tutkimuksessa vuonna 2018 noin 20 prosenttia parikymppisistä lapsettomista ilmoitti, ettei tahdo lapsia lainkaan.
Moni kaveri miettii, kannattaako tehdä lapsia tähän maailmaan. Itse luotan vielä, että kannattaa.
-tulla maksamaan Sanna Marinin ottamaan hirveää velkaa.
Nyt jo alkaa näyttämään kun kaikki kallistuu, oman punavihreyden vielä saattelemana, ei näytä tulevaisuus kovinkaan auvoiselta. Omat valtavat
energia kulututkin tulee viemään kansalta rahaa johonkin ? jota punavihreitten maailman parantamisena katsotaan, se raha valuu ulos ulkomaille. Punavihreä politiikka "köyhältä raha pois" Sannan kemuilu ei maailmaa pelasta. Pitäsi pääministerin olla asioihin ottavampi, jos omalta
viinan huuruiselta elämältään ehtii.
Jos on alle kolmekymppinen, on köyhä
7
<50
Vastaukset
Haluun jäädä lapsettomaksi on muitakin syitä kuin henkilökohtainen talous.
https://yle.fi/uutiset/3-12163984- Anonyymi
Lähinnä siis itsekkyys. Suomessa jokaisella on varaa antaa lapselleen hyvä lapsuus.
Tosin K Kiljunen ja persut on tulossa lompakollenne jos muut vain päästäisi. Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä siis itsekkyys. Suomessa jokaisella on varaa antaa lapselleen hyvä lapsuus.
Tosin K Kiljunen ja persut on tulossa lompakollenne jos muut vain päästäisi.En ottaisi niin vakavasti parikymppisten lausuntoja. Suvunjatkamisvietti on nimittäin aika vahva. Mutta kyllähän ne suuntaa antavia ovat.
- Anonyymi
Onko Pystyllä lapsia? vai muutenko vain vastasit.
Minulla on, ja onnellisuus tulee liitossa juuri lapsista, myös lastenlapsista - aivan mahtavaa, nytkin nuot "kääröt, parilla pienemmillä. Vaarilla ja muorilla myös tärkeä rooli kasvatuksella. - Anonyymi
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
En ottaisi niin vakavasti parikymppisten lausuntoja. Suvunjatkamisvietti on nimittäin aika vahva. Mutta kyllähän ne suuntaa antavia ovat.
Pystyllä suvunjatkamisvietti on aika vahva.
Pidin sinua ikuisena poikamiehenä. Sitä se teetättää kun saparo aina seisoo, kuten sanot
'pystyyn kuollut' . Miten tanssiessa jos etumus aina juhlakunnossa, ja nainen siinä käy härnäämässä?
- Anonyymi
Kohta aletaan maksamaan muiden maiden kansalaisten energia-maksuja...
Ilmastorahato tulossa... - Anonyymi
Älä ihmeessä pyrikään saamaan lapsia. Miten ihmeessä luulet, että lapset olisi sinuun tyytyväisiä kasvattajana. Olet vain katkera ja ilkeä ja siirtäisit ikävät ominaisuutesi perimänä lapsiisi.
Tälläkin palstajja ja muilla kyllä annat itsestäsi kuvan, että ei kukaan muukaan haluaisi olla ystäväsi, saatika kumppanisi. Mietipä sitä kun kärvistelet yksinäisyydessäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713283Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253003- 512892
- 562698
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482550On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692098
- 452092