Trump saa aina valtaisat suosionosoitukset sama mihin hän menee. Klasu vinkkasi tästä videosta jossa pilkkalaulua Bidenista alettiin laulamaan kun Trump vaimoinen oli peliä katsomassa. Hienoa tukea taas oikealle presidentille.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/10/caught-video-president-trump-laughs-world-series-crowd-chants-go-brandon/
Valeuutinen että Melanie olisi eronnut ja lähtenyt käveleen osoittautui taas p, kapuheeksi.
Lets GO Brandon.
6
148
Vastaukset 6
Onhan hänellä aikaa tehdä "vaaltyötä" siihen saakka kunnes laitetaan raskaihin rautakahleihin ja viedään pois.
- Anonyymi
Jää nähtäväksi kumpi laitetaan kahleisiin. Tai ehkä Bidenia ei ehditä, tai ei tarvitse kun on jo niin takapihalla kun olla voi, Trumpia taas on yritetty vuosia ja kaikki haasteet valuneet viemäristä alas. Eli ei kumpaakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jää nähtäväksi kumpi laitetaan kahleisiin. Tai ehkä Bidenia ei ehditä, tai ei tarvitse kun on jo niin takapihalla kun olla voi, Trumpia taas on yritetty vuosia ja kaikki haasteet valuneet viemäristä alas. Eli ei kumpaakaan.
Trump kun oli presidenttinä, niin se kahleihin lyöminen vähän viivästyi.
Mutta aiheutti sitten itse presidenttinä ollessaan sellaista, että vain lisäsi varmuutta kahleihinlyömiseen.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Trump kun oli presidenttinä, niin se kahleihin lyöminen vähän viivästyi.
Mutta aiheutti sitten itse presidenttinä ollessaan sellaista, että vain lisäsi varmuutta kahleihinlyömiseen.Äläkää kiusakko kääkää- kääkkiä se on vak juu paidenin miehiä nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkää kiusakko kääkää- kääkkiä se on vak juu paidenin miehiä nääs.
Vituttako nasu kun venäläisiä rokotetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttako nasu kun venäläisiä rokotetaan?
Misä on Persekärpänen? Ai joo, eihän pörrää kun nasun persiissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531651
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5431412Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581314Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va247856Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172852- 58796
- 56708
- 54706
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26690- 52599