Pankkikortit taaskaan toimi mutta käteinen on aina pelannut:
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/abe64af7-ee04-43bd-bd02-2f8033623b36
Miettikääpä tilannetta että käteistä ei enää olisi ja menettäisit luottamuksesi pankkeihin,. Miten nostat rahat pois pankista?
Pankkikortit eivät toimi, käteinen on kuningas
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Minimanissa toinivat kaikki kortit.
- Anonyymi
Toimiiko Keskisellä.Nalle pitääs ostaa
- Anonyymi
Maikäläinen on sen verran vanha, ettei käytä korttia kuin käteistä nostaessa. Aina pelannut käteisellä. Ottaa päähän kassoillakin kun se kortin räplääminen näyttää kestävän aina ikuisuuden.
- Anonyymi
mulla ainakin toimi kortit,ei muuten ollu korteissa vika ne oli tiettyjen kaupparyhmien päätelaittessa. nykyään kun niitäkin tuotetaan vaikka ja missä. pankkien kortit ja tilisiirrot yleensä toimii jos nyt ei oo ihan semmonen pankki jolla on pari konttoria suomes sitten saattaa tilisiirto viedä toiseen ryhmään jo 2pv. mut nykyään menee vaan päivä jopa mistä pankista toiseen. ja kortit pelaa..miks joku käyttää siis käteistä.? sitä mobilepayta en käytä koska en luota tuohon puhelimien singnaalin kaappaukseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla ainakin toimi kortit,ei muuten ollu korteissa vika ne oli tiettyjen kaupparyhmien päätelaittessa. nykyään kun niitäkin tuotetaan vaikka ja missä. pankkien kortit ja tilisiirrot yleensä toimii jos nyt ei oo ihan semmonen pankki jolla on pari konttoria suomes sitten saattaa tilisiirto viedä toiseen ryhmään jo 2pv. mut nykyään menee vaan päivä jopa mistä pankista toiseen. ja kortit pelaa..miks joku käyttää siis käteistä.? sitä mobilepayta en käytä koska en luota tuohon puhelimien singnaalin kaappaukseen..
Mita, mita ... siis et luota siihen, et joku voi jopa kaapata rahat sun tililtä ! Tä ?
- Anonyymi
aina rahaa mukana. noista ei tiedä milloin kosahtaa
- Anonyymi
Digimaailma ei toteuta muita kuin kasvavia menoja, niin pankeille itselleen kuin asiakkailleen.
Sähköiset palvelut on kuluja ja jatkuvia tietotekniikan uudistuksia pankeille ja asiakkaille, samalla saa vielä ne tietoturvan ongelmat ratkaistavakseen.
Parempi olisi edes jokin valtiollinen taho, joka hoitaa tietoturvan ja ne yksinkertaiset maksuasiat sähköisesti.
- Anonyymi
Nyt pankit alkaneet ahdistelemaan pankkikirjalla eläviä. on siinä pankit, nehän pitäisi palvella tallettajia, eikä toisinpäin.
Kuka uskoo että ihminen joka on 95v, eikä ole koskaan tietokonetta saati pankkikorttia käyttänyt, vielä oppisi tai jos niin EI ainakaan enää halua, kun toinen jalka on jo haudassa.
Noista pankeista ei nykyaikana ole kuin harmia, eikä siellä edes saa enää rahoillee vastinetta, saatika että palveluakaan kun oven avaa : virkailijan naama Hevonvitulla.
Ts, suomeksi: Mitä täällä teet painu V.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702