Mietin että onko minulla pieni normaali vai iso penis ikäisekseni minulla on 10cm löysänä ja 16cm kun seisoo ja paistaa löysänäkin läpi housuista. Paistaa oikein kunnolla näkyy sellainen iso kohouma housuissa vaikka olisikin löysänä ja miten saisin tämän ongelman poies?
Minkä pituinen teillä on
7
896
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän keskimääräistä isompi, varsinkin lepokoko. Ei tuossa ole mitään ongelmaa. Opettele nauttimaan, että sitä katsellaan.
- Anonyymi
mene hyville rannoille ja anna näkyä joskus bi-mies löytää tosi ison uimarannoilta silloin on kiva antaa myös pienemmällekin nautintoa molemmille
- Anonyymi
minulla kans n.16cm tulehan tänne niin poistan imemällä pullistuman
- Anonyymi
Sulla ole ku tuulitunneli sen 16
- Anonyymi
Mulla on sen pituinen se.
- Anonyymi
14-15 kova ja se on tarpeen vaimoani. Huomasin että muutama näinen kokeile eka kerta anaali mun kanssa koska se on sopivasti. Vaimoni ei haluaa mitä anaali juttu mun kanssa. Noh, löysin 3-4 pari missä mä voin panna pillu viimeinen 4kk..
- Anonyymi
Joopa joo ja titityy trallallaa kaappihomo
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166453- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan991905En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708