Ei ole hyviä kokemuksia Moovystä. Joskus tullut ladattua Moovy ja luulin että olin sen jo poistanut käytöstä. (Oli jo ongelmia saada se käyttöön kun ei tullut millään sitä koodia puhelimeen.)
Viime viikonloppuna pysäköintitaloon ajettaessa sain lipukkeen (ymmärtääkseni jos moovy käytössä niin pitäisi saada ajaa suoraan sisään?). Poislähtiessä maksoin lipukkeella parkkimaksun 6e. Tililtä oli kuitenkin Moovy veloittanut samasta kerrasta 7,99e parkkimaksua. Maksu parkista nyt kahteen kertaan. Ja näköjään Moovyn kautta reilusti kalliimpi (enemmän kuin se kertalisä 0,49e).
Kallis Moovy pysäköintisovellus
35
10306
Vastaukset
- Anonyymi
Joissain parkkihalleissa saattaa olla ilmainen ensimmäinen tunti, mutta se vaatii jonkin toimenpiteen ja ilmeisesti lapulla maksettuna se tuli automaattisesti huomioon, mutta Moovylle se tieto ei ole mennyt jostain syystä tai sinun olisi pitänyt käydä jossain tiskillä kertomassa rekkari tms.
- Anonyymi
Juu tuossa parkkihallissa oli ilmainen ensimmäinen tunti mahdollinen, mutta sitä ei käytetty tässä lipukkeella maksettaessa, kun vaatisi kauppakeskuksen ohjelman latauksen ja erikseen sen aktivoinnin (tampere ratina). Jostain muusta syystä oli 1,5e kalliimpi (1,99e kalliimpi jos laskee sen moovyn kertamaksun mukaan)?
Ja tosiaan kahteen kertaan nyt maksettu kun ensin lipukkella ja sitten moovy peri sitten oman isomman maksun samasta parkista? Ihmettelen ettei tieto jo maksetusta parkista mene moovylle, tai miksi parkkihalli edes sisäänajossa antoi lipukkeen jos automaattisesti rek numeron perusteella menisi moovyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tuossa parkkihallissa oli ilmainen ensimmäinen tunti mahdollinen, mutta sitä ei käytetty tässä lipukkeella maksettaessa, kun vaatisi kauppakeskuksen ohjelman latauksen ja erikseen sen aktivoinnin (tampere ratina). Jostain muusta syystä oli 1,5e kalliimpi (1,99e kalliimpi jos laskee sen moovyn kertamaksun mukaan)?
Ja tosiaan kahteen kertaan nyt maksettu kun ensin lipukkella ja sitten moovy peri sitten oman isomman maksun samasta parkista? Ihmettelen ettei tieto jo maksetusta parkista mene moovylle, tai miksi parkkihalli edes sisäänajossa antoi lipukkeen jos automaattisesti rek numeron perusteella menisi moovyllä.Ei Moovy voi tietää, jos otat lipukkeen. Se lukee autosi rekisterin, ja avaa puomin jos olet laittanut kyseisen auton tiedot järjestelmään. Samalla veloitus alkaa. Poistuessa se lukee taas rekisterin, avaa puomin, ja veloitus päättyy. Se ei voi tietää, jos olet maksanut pippeli lipukkeen. Omat kokemukseni Moovysta ovat hyviä, ja se lisähinta on todella pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Moovy voi tietää, jos otat lipukkeen. Se lukee autosi rekisterin, ja avaa puomin jos olet laittanut kyseisen auton tiedot järjestelmään. Samalla veloitus alkaa. Poistuessa se lukee taas rekisterin, avaa puomin, ja veloitus päättyy. Se ei voi tietää, jos olet maksanut pippeli lipukkeen. Omat kokemukseni Moovysta ovat hyviä, ja se lisähinta on todella pieni.
Jos puomi ei aukea automaattisesti niin lipuke on otettava että pääsee sisälle. Silloin olettaisin että lipukkeella maksetaankin. Nyt Moovy ei päästänyt sisälle (avannut puomia) mutta kallimman "tuplamaksun" kyllä otti. Poislähtiessä ei maksettua lipuketta tarvitse enää laittaa automaattiin niin hankala tietää että moovykin on velottanut pysäköinnistä. Koko moovyn olin jo aiemmin poistanut mutta ilmeisesti rekkari/maksutiedot jääneet johonkin.
Pointti on se että tosta "automaattisesta" pysäköinnistä pitää aika paljon enemmän maksaa (nyt norm maksu 6e ja moovy 8e) eikä enää voi mistään tietää jos kahteen kertaan laskutettu jos ei itse pidä seurantaa (hankalaa seurata jos pysäköintejä paljonkin). Kyllä mun mielestä lipukemaksut ja parkkisovellukset pitäis keskustella keskenään ettei tuplamaksuja mene! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puomi ei aukea automaattisesti niin lipuke on otettava että pääsee sisälle. Silloin olettaisin että lipukkeella maksetaankin. Nyt Moovy ei päästänyt sisälle (avannut puomia) mutta kallimman "tuplamaksun" kyllä otti. Poislähtiessä ei maksettua lipuketta tarvitse enää laittaa automaattiin niin hankala tietää että moovykin on velottanut pysäköinnistä. Koko moovyn olin jo aiemmin poistanut mutta ilmeisesti rekkari/maksutiedot jääneet johonkin.
Pointti on se että tosta "automaattisesta" pysäköinnistä pitää aika paljon enemmän maksaa (nyt norm maksu 6e ja moovy 8e) eikä enää voi mistään tietää jos kahteen kertaan laskutettu jos ei itse pidä seurantaa (hankalaa seurata jos pysäköintejä paljonkin). Kyllä mun mielestä lipukemaksut ja parkkisovellukset pitäis keskustella keskenään ettei tuplamaksuja mene!Minulla Moovy avaa puomin ihan ripeästi. Missä parkkihallissa tuo tapahtui, ja oletko ollut hallin operaattoriin yhteydessä?
Oletko lakkauttanut Moovy-tunnuksesi, vai pelkästään poistanut sovelluksen puhelimestasi? Et tietenkään saa tietoa Moovyssa alkaneesta ja loppuneesta pysäköinnistä, jos sovellusta ei enää puhelimessasi ole.
En tiennyt, että maksettua lipuketta ei tarvitse laittaa automaattiin. Miten se järjestelmä sitten saa tiedon, että poistumassa olevan auton maksu on maksettu?
Millä tavoin sinä toteuttaisit tuon lipukemaksun ja sovelluksen välisen yhteyden, ja mikä taho sen kustantaisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Moovy avaa puomin ihan ripeästi. Missä parkkihallissa tuo tapahtui, ja oletko ollut hallin operaattoriin yhteydessä?
Oletko lakkauttanut Moovy-tunnuksesi, vai pelkästään poistanut sovelluksen puhelimestasi? Et tietenkään saa tietoa Moovyssa alkaneesta ja loppuneesta pysäköinnistä, jos sovellusta ei enää puhelimessasi ole.
En tiennyt, että maksettua lipuketta ei tarvitse laittaa automaattiin. Miten se järjestelmä sitten saa tiedon, että poistumassa olevan auton maksu on maksettu?
Millä tavoin sinä toteuttaisit tuon lipukemaksun ja sovelluksen välisen yhteyden, ja mikä taho sen kustantaisi?Tampereella ratinan kauppakeskuksessa. Moovylle laitettu kyselyä (ratinaan ei vielä kun lipukemaksu toimi miten pitääkin). Ainakin tampereella useassakin parkkihallissa lipukkeella maksettaessa ei tarvitse laittaa lippua lähtiessä koneeseen (lukee tullessa vissiin lipukkeellakin rek numeron ja osaa yhdistää maksuun - ja jos kerta lukee tässä rekkarin niin voisi hyvin yhdistää tiedon maksusta moovyllekin).
Moovyn tunnuksen lakkauttaminen voi olla kyllä tehty väärin (oma syy).
Ainakin mun mielestä jos parkkisovellus ei päästä sisään halliin ja joutuu ottamaan lipukkeen niin sitten pitäisi maksukin suorittaa lipukkeella (ettei tulisi näitä tuplamaksuja) - tai ainakin edes pitäisi vaatia joku kuittaus että moovy menee lipukemaksun edelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereella ratinan kauppakeskuksessa. Moovylle laitettu kyselyä (ratinaan ei vielä kun lipukemaksu toimi miten pitääkin). Ainakin tampereella useassakin parkkihallissa lipukkeella maksettaessa ei tarvitse laittaa lippua lähtiessä koneeseen (lukee tullessa vissiin lipukkeellakin rek numeron ja osaa yhdistää maksuun - ja jos kerta lukee tässä rekkarin niin voisi hyvin yhdistää tiedon maksusta moovyllekin).
Moovyn tunnuksen lakkauttaminen voi olla kyllä tehty väärin (oma syy).
Ainakin mun mielestä jos parkkisovellus ei päästä sisään halliin ja joutuu ottamaan lipukkeen niin sitten pitäisi maksukin suorittaa lipukkeella (ettei tulisi näitä tuplamaksuja) - tai ainakin edes pitäisi vaatia joku kuittaus että moovy menee lipukemaksun edelle.Tuota en tiennyt, että otettaessa lipuke auton rekkari kuvataan ja järjestelmä tarkistaa pois ajaessa, että onko maksettu. Moovyn ansiosta en ole lipukkeita käyttänyt 😄
Hyvä uudistus.
Siltä se nyt vaikuttaa, että sinulla on edelleen Moovy, vaikka poistit sovelluksen. Sehän ei tarvitse sitä sovellusta toimiakseen. Löytänet helposti ohjeet myös auton tietojen poistamiseksi tai koko tunnuksen poistamiseksi.
Ajatus Moovyn ja muiden järjestelmien yhteistoiminnasta on hyvä, ja se olisi myös mahdollista toteuttaa, mutta törmännee rahaan. Kuka työt maksaisi, ja kuka linkkiä ylläpitäisi? Se ei tuo Moovylle eikä muillekaan lisäarvoa. Olisi siis työtä, joka ei firmaa hyödynnä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puomi ei aukea automaattisesti niin lipuke on otettava että pääsee sisälle. Silloin olettaisin että lipukkeella maksetaankin. Nyt Moovy ei päästänyt sisälle (avannut puomia) mutta kallimman "tuplamaksun" kyllä otti. Poislähtiessä ei maksettua lipuketta tarvitse enää laittaa automaattiin niin hankala tietää että moovykin on velottanut pysäköinnistä. Koko moovyn olin jo aiemmin poistanut mutta ilmeisesti rekkari/maksutiedot jääneet johonkin.
Pointti on se että tosta "automaattisesta" pysäköinnistä pitää aika paljon enemmän maksaa (nyt norm maksu 6e ja moovy 8e) eikä enää voi mistään tietää jos kahteen kertaan laskutettu jos ei itse pidä seurantaa (hankalaa seurata jos pysäköintejä paljonkin). Kyllä mun mielestä lipukemaksut ja parkkisovellukset pitäis keskustella keskenään ettei tuplamaksuja mene!Mulla Ratinan puomi aukeaa ilman lipuketta kun kamera lukee rekkarin ja Moovyn laskutus alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota en tiennyt, että otettaessa lipuke auton rekkari kuvataan ja järjestelmä tarkistaa pois ajaessa, että onko maksettu. Moovyn ansiosta en ole lipukkeita käyttänyt 😄
Hyvä uudistus.
Siltä se nyt vaikuttaa, että sinulla on edelleen Moovy, vaikka poistit sovelluksen. Sehän ei tarvitse sitä sovellusta toimiakseen. Löytänet helposti ohjeet myös auton tietojen poistamiseksi tai koko tunnuksen poistamiseksi.
Ajatus Moovyn ja muiden järjestelmien yhteistoiminnasta on hyvä, ja se olisi myös mahdollista toteuttaa, mutta törmännee rahaan. Kuka työt maksaisi, ja kuka linkkiä ylläpitäisi? Se ei tuo Moovylle eikä muillekaan lisäarvoa. Olisi siis työtä, joka ei firmaa hyödynnä.Kaikki perustuu rekkariin, oli Moovy tai ei ja onko lipuke maksettu tai ei. Jos sulla on lipuke, eikä Moovya, niin maksat lipukkeella automaattiin ja puomilla järjestelmä lukee rekkarin ja aukaisee puomin. Moovylla ei tarvitse kuin ajaa sisään ja ulos, lasku tulee kuukausittain.
- Anonyymi
Tässä nyt pari viikkoa koitettu olla moovyyn yhteydessä. Pelkästään automaattivastauksia on sieltä tullut. Oltiin yhteydessä pankkiinkin ja sieltä suosittelivat maksukortin kuolettamista? Kertoivat pankista että ollut ongelmia parkkisovelluksissa ja maksuja mennyt vaikka lopetettu sovelluksen käyttö ja maksukortti poistettu sieltä. Ei kovin hyvältä kuulosta (visiin joillan muullakin muullakin ollut ongelmia jos pankissakin tästä tiedetään).
- Anonyymi
Hyvä kun kerroit ongelmista. Itse olen törmännyt tuollaisiin sovelluksiin ja epäillyt, että pieleen menee, joten olen välttänyt sovellusten ottamista. Näin toimin jatkossakin.
- Anonyymi
Oletko toiminut siten, kuin Moovy nettisivuillaan ohjeistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun kerroit ongelmista. Itse olen törmännyt tuollaisiin sovelluksiin ja epäillyt, että pieleen menee, joten olen välttänyt sovellusten ottamista. Näin toimin jatkossakin.
Moovy toimii ainakin Tampereella oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko toiminut siten, kuin Moovy nettisivuillaan ohjeistaa?
Moovyyn koitettu olla ohjeiden mukaan yhteydessä. Tulee vastaukseksi automaattiviesti jossa ohjeet ottaa yhteyttä "oikeaan henkilöön". Siihenkin tulee aina vaan automaattiviestivastaus. Eli vaikka kuinka koittaa ohjeiden mukaan saada jonkun sieltä kiinni niin pelkkä automaatti sieltä vastaa. Ei hyvää sanottavaa moovyn asiakaspalvelustakaan (kun sitä ei ole).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moovyyn koitettu olla ohjeiden mukaan yhteydessä. Tulee vastaukseksi automaattiviesti jossa ohjeet ottaa yhteyttä "oikeaan henkilöön". Siihenkin tulee aina vaan automaattiviestivastaus. Eli vaikka kuinka koittaa ohjeiden mukaan saada jonkun sieltä kiinni niin pelkkä automaatti sieltä vastaa. Ei hyvää sanottavaa moovyn asiakaspalvelustakaan (kun sitä ei ole).
Eli et saa ketään kiinni niiden 24/7 päivystysnumerosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moovyyn koitettu olla ohjeiden mukaan yhteydessä. Tulee vastaukseksi automaattiviesti jossa ohjeet ottaa yhteyttä "oikeaan henkilöön". Siihenkin tulee aina vaan automaattiviestivastaus. Eli vaikka kuinka koittaa ohjeiden mukaan saada jonkun sieltä kiinni niin pelkkä automaatti sieltä vastaa. Ei hyvää sanottavaa moovyn asiakaspalvelustakaan (kun sitä ei ole).
Sinne voi soittaa ja sinne voi laittaa sähköpostia. Itse olen soittanut kerran, kun sovellus ilmoitti pysäköinnin alkaneen. Sanoin kyseisen auton olevan noin 200 kilometrin pippeli päässä siitä parkkitalosta, jolloin asiakaspalvelija pahoitteli ja nollasi alkaneen pysäköinnin. Joku virhe oli käynyt rekisterin lukemisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moovyyn koitettu olla ohjeiden mukaan yhteydessä. Tulee vastaukseksi automaattiviesti jossa ohjeet ottaa yhteyttä "oikeaan henkilöön". Siihenkin tulee aina vaan automaattiviestivastaus. Eli vaikka kuinka koittaa ohjeiden mukaan saada jonkun sieltä kiinni niin pelkkä automaatti sieltä vastaa. Ei hyvää sanottavaa moovyn asiakaspalvelustakaan (kun sitä ei ole).
Minusta on törkeää rahastusta! Kovat on maksut jo ilman lisäveloitusta per parkki. Tiliä ei voi itse poistaa eikä asiakaspalvelu vastaa. Tulee vaan automaattivastaus. Luottokorttia ei saa poistettua itse sovelluksesta eikä myöskään saa tilitietoja. Se on minusta huijaustoimintaan viittaavaan. Jos eivät lopeta tiliäni kuoletan Visa-korttini. En halua että jää roikkumaan jonnekin tietona ja yhtäkkiä pöllähtää joku parkkimaksu. Pelkän sovelluksen poistaminen ei auta. Muiden kuten TASKU ja EASYPARK ei ole ollut tällaista ongelmaa.
- Anonyymi
Sama homma kaikilla sovelluksilla eli täytyy ensin muistaa lopettaa tilaamansa palvelu ennenkuin poistaa sovelluksen puhelimesta kun se palvelu ei saa tietoa siitä onko sovellus poistettu puhelimesta, eikä näin ollen myöskään tietoa käyttäjältä, että hän ei halua palvelua käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on törkeää rahastusta! Kovat on maksut jo ilman lisäveloitusta per parkki. Tiliä ei voi itse poistaa eikä asiakaspalvelu vastaa. Tulee vaan automaattivastaus. Luottokorttia ei saa poistettua itse sovelluksesta eikä myöskään saa tilitietoja. Se on minusta huijaustoimintaan viittaavaan. Jos eivät lopeta tiliäni kuoletan Visa-korttini. En halua että jää roikkumaan jonnekin tietona ja yhtäkkiä pöllähtää joku parkkimaksu. Pelkän sovelluksen poistaminen ei auta. Muiden kuten TASKU ja EASYPARK ei ole ollut tällaista ongelmaa.
EASYPARK taitaa veloittaa vielä enemmän kuin tuo MOOVY. MOOVY veloittaa palvelumaksua 0,49€/pysäköinti (maksimissaan kuukaudessa 4,95€) ja EASYPARK veloittaa 15 % pysäköinnin loppusummasta (väh. 0,59 €/pysäköinti).
- Anonyymi
Erehdyin ottamaan kuukausiparkin yhdeksi kuukaudeksi - maaliskuu. No huomasin nyt 2kk kuluttua että laskutus jatkuu ja jatkuu. Olikin sitten toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Nyt 2.5 huomasin irtisanoa - irtisanomisaika 30.6. saakka. Eli maksan 1kk parkista 4kk parkkimaksun.
Asiakaspalvelu ei voinut puhelimitse asiassa auttaa. Kehottavat sähköpostitse asioimaan - juupa juu kasvottomaksi hyvä vetäytyä.
En todellakaan käytä moovyä.
Huom - pelkkä apin poisto ei auta - poista rekisterinumero ja irtisano kaikki sopimukset ja sitten poista appi niin pääset tästä riesasta.- Anonyymi
Mitä tarkoitat Moovyn kuukausiparkilla? Moovyn nettisivuilta siitä ei löydy tietoa.
- Anonyymi
Minulla sama ongelma, latasin sovelluksen 1kk maksu 200.-
Nyt huomasin että maksuu jatkuu ja raha menee tililtä automaatisesti. Soitasin ja kysysin että palatauke sen raha minulle, mutta en pysty saa takaisin enää. Irtisanomisen aikaa 1kk etukäten, mitä vittu!? 200 euro saivat ilmaiksi. Tervetuloa Suome!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sama ongelma, latasin sovelluksen 1kk maksu 200.-
Nyt huomasin että maksuu jatkuu ja raha menee tililtä automaatisesti. Soitasin ja kysysin että palatauke sen raha minulle, mutta en pysty saa takaisin enää. Irtisanomisen aikaa 1kk etukäten, mitä vittu!? 200 euro saivat ilmaiksi. Tervetuloa Suome!!!Pitää lukea kaupan ehdot ja hoitaa irtisanomiset sen mukaan ja kaikki hoituu.
Omasta tyhmyydestä on turha syyttäämuita.
- Anonyymi
Muistan myös joskus lisänneeni autoni moovyyn ja kirjautumisessa olleen jotain ongelmaa. Aattelin, että olkoon. Nyt mies oli käynyt parkkihallissa ja maksanut lipukkeella ja rahat lähti myös minulta visan kautta. Mitään ilmoitusta ei tullut puhelimeem, että pysköinti alkanut. Poistin moovysta autoni rekkarin, että ei jatkossa tuplamaksua menisi.
Ap saitko asiakaspalveluun yhteyttä jj mitään hyvitystä? - Anonyymi
Minulla samoin käynyt - kokeilin sovellusta jonkin aikaa (taisi olla jokin omaisjakso tmv) viime heinäkuulla katkaisin ja lopetin palvelun kun sain turhan maksun (tosin pienen 1€jotain) ja 'luulin' että sopimus on poikki finish mutta mutta nyt sain laksun taas rapiat 3€ ilman mitään syytä? Laitoin viestin aspaan ja odotan selvitysta ja laskun perumista. Onpahan hankala irtautua tästä buulaakista!
- Anonyymi
Moovy on ollut viimepäivinä otsikoissa em. juttujen vuoksi. Kävin läpi parin viimeisimmän vuoden moovy-laskutukset. Laskutus on ollut epäsäännöllistä ja osin virheellistäkin. Mm. koko edellisen kuukauden laskut kerralla seuraavassa kuussa. Tai jos jokin pidempiaikainen pysäköinti ja isompimaksu, niin heti seuraavana päivänä.
Liekkö viime päivien syytä, viime viikon pysäköinnit on laskutettu heti seuraavana päivänä.
Ratinan 1.tunnin ilmainen pysäköinti ratina-sovelluksella kyllä toimii hyvin. Nykyään ei tarvitse käydä lipunmaksuautomaatilla, mutta täytyy muistaa aktivoida pysäköintisovellus auton ruutuun ajon jälkeen joka kerta erikseen, vain pari näppäilyä.- Anonyymi
Tästä on jostain syystä poistettu viesti, jossa kerrottiin, että Moovy muutti jokin aika sitten laskutustaan. Aiemmin se laskutti kuukauden pysäköinnit kerralla, mutta asiakkaiden antaman palautteen perusteella se vaihtoi laskuttamaan jokaisen pysäköinnin erikseen.
- Anonyymi
Nuo virheet laskutuksissa ovat vuoden parin takaa, jotka vasta nyt huomasin ja onneksi muutamia kymmeniä senttejä, joten en ole viitsinyt alkaa niistä reklamoimaan ja siksikään, koska osa pysäköinneistä oli jäänyt laskuttamatta 😃
- Anonyymi
Tänään jossain aviisissa oli juttua kuluttajaviranomaisen kovistelusta tuon moovyyn ja parkki paten virheellisestä toiminnasta asiakkaitaan kohtaan. Molemmat firmat on luvanneet parantaa tapansa moitteita saamiensa asioiden suhteen.
Ainakin Parkki Pate on jo kauan osoittautunut olevan sen verran kovapäinen omantiensä kulkija, että useista häviämistään oikeustapauksista huolimatta ei korjausta toimintaansa ole ollut havaittavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään jossain aviisissa oli juttua kuluttajaviranomaisen kovistelusta tuon moovyyn ja parkki paten virheellisestä toiminnasta asiakkaitaan kohtaan. Molemmat firmat on luvanneet parantaa tapansa moitteita saamiensa asioiden suhteen.
Ainakin Parkki Pate on jo kauan osoittautunut olevan sen verran kovapäinen omantiensä kulkija, että useista häviämistään oikeustapauksista huolimatta ei korjausta toimintaansa ole ollut havaittavissa.Moovy sai moitteet siitä, että palvelumaksusta on kerrottu liian epäselvästi. Ilmeisesti sovellusta tulee muuttaa siten, että asennuksen yhteydessä kerrotaan ko. maksusta. Lisäksi kaikki eivät ole ymmärtäneet, ettei sovelluksen poistaminen poista käyttäjätunnusta, vaan tunnus pitää poistaa kokonaan. Poistamiseen tulee antaa selkeämmät ohjeet.
Pate tuskin piittaa saamastaan ohjeistuksesta pätkääkään.
- Anonyymi
En suosittele kenellekään asentamaan Moovy sovellusta
Siitä oli vain harmia!- Anonyymi
Mikä siinä meni pieleen?
- Anonyymi
Moovy on mitä parhain sovellus, ainakin Tampereen seudulla. Toimii ja on helppo.
- Anonyymi
Asensin eilen Moovyn puhelimelle. Auton tiedot ja laskutuksen tiedot näyttävät olevan kohdallaan, ja sähköposti on vahvistettu. Vaan eipä suostunut tänään puomi aukeamaan hallissa. Lippu piti ottaa ja maksaa kortilla. Uteliaana odotan saanko Moovylta laskun pysäköinnistä. Miten tämä voi olla näin hankalaa?
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan ottanut mitään parkkisovellusta, vaikka voisihan sellainen olla kätevä.
Liikaa on tullut tietoja kaikista virheistä sovellusten käyttämisessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963